{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.681 visninger | Oprettet:

han snyder jer {{forumTopicSubject}}

tjek hans bil som er tilsalg,
han sletter min beskeder være gang jeg spøger ham om hvordan det kan være det med kmtalet, synes bare i skulle vide han synder

http://www.bilgalleri.dk/marked/bil/1525018-vectra_b

den står skrive som om den har køret 180000 km,

men den har gået 380000 km,

http://selvbetjening.trafikstyrelsen.dk/Sider/resultater.aspx?Reg=fc41935

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  han snyder jer
  • #1   21. sep 2012 Han skriver da at motoren er skiftet til en med 180.000 på klokken og at selve karossen har kørt 380.000

• #2   21. sep 2012 Der er vel intet galt, hvis han har papirer på at motoren er skiftet?

• #3   21. sep 2012 nu har han rette det efter som jeg har været efter ham

• #4   21. sep 2012 Prøv at læse hans annonce igen.

• #5   21. sep 2012 Som han skriver er motoren skiftet og den har kørt 380.000

Måske har han rettet efter du har skrevet!

• #6   21. sep 2012 Der står bilen har gået 380000

• #7   21. sep 2012 lol

• #8   21. sep 2012 det havde han ikke skrive med til at starte med hva karossen havde køre.. ind til jeg skrive til ham tre gang, men han slette alt hvad jeg skrive, og nu har han skrivet det ind,

• #9   21. sep 2012 Omg du har ond i røven

• #10   21. sep 2012 han burde gerne svare herinde på det her forum og fremlægge beviser!

Grøønhøj-*
    Ville du ikke have det lidt træls hvis du købte en bil der var blevet sagt kun at have kørt 180000 km uden beviser og så den rigtigt havde kørt 380000 ? smiley

• #11   21. sep 2012 hold nu kæft hvor gammel er bilen ikke og hvad er det prisen er på den det er sq for småligt det der tag da ud og kig på den istedet og se hvordan den ser ud og ikke mindst køre folk er sq blevet så emsige med km tal bare fordi de kan gå ind og se det nu jeg vil med garanti heller have en bil der har kørt 380.000 km der bare spinder end en der har kørt 150.000 km og som bare køre af lort til og en bil til 25.000 det er så småligt et beløb at folk der køber en bil til de penge bare skal have en bil og køre i mens den kan

• #12   21. sep 2012 Jo men hvad er problemet her har papir på lortet han er bar en klaphat ham der ville ikke snyde nogen

• #13   21. sep 2012 og sælger er jo blevet dømt som fusker lige så snart folk ser der er et andet km tal det er jo ikke engang sikkert sælger er klar over det det kan osse ske der er skiftet speedo engang... hvad med de biler hvor km tæller nulstiller ved 99.999km den kan jo have kørter 100.000 eller 300.000 det vides jo ikke

• #14   21. sep 2012 KM-tal på så gamle biler er jeg som regel ligeglad med. Alt gummi og bøsninger støddæmpere osv er alligevel for gammel og skal udskiftes. hvis motoren går fint uden mislyde og intet olie og vand bruger - så er den fjong.

Det KM-tal er intet værd på gamle biler - kun deres stand.

Jeg synes i skal droppe den KM-trend på så gamle biler - og bruge hjernen / næsen / øjnene når i køber gammel møg-bil.

• #15   21. sep 2012 christian z: nemlig det er osse min ponte også i den pris klasse vil de have km garanti så køb en bil med fuld service bog

• #16   21. sep 2012 180xxx km bilen har gået 380

• #17   21. sep 2012 Thomas S
    Hold nu bare kæft og slet det her forum.
    Du kommer ingen vejne med det.
    Du er da til at brække sig over - der står højt og tydeligt i annoncen at motoren er skiftet og den har kørt 180, og at bilen har kørt 380. hvad er der så svært og fatte?
    slet nu det her indlæg, det er pinligt nok for dig i forvejen.

• #18   21. sep 2012 Hanskriver jo også i teksten at selve bilen har kørt 380.000 Preben police du må tilbage på politiskolen !

• #19   21. sep 2012 jeg ville jo også kunne gå ind og skrive i min tekst at min audi har kørt 500000 km, men at motoren kun har kørt 100000 km. For hvordan ville i kunne vide at jeg taler sandt hvis jeg ikke har garanti.
    - og til alle jer der skriver at i er ligeglade hvis i køber en bil hvor der bliver sagt motoren kun har kørt 100000 men så finder ud af at den har kørt 400000 km, så vil i jo blive pisse sure fordi i har betalt for en vare som i troede kun havde kørt 100000 km.
    Det handler i sidste ende om at være ærlig ikke andet, og hvis i ikke føler det er vigtigt som køber at vide det er en ærlig sælger SÅ ER I EN FLOK IDIOTER smiley
    Der var endda mange af jer der sad og så det med fuskerne på dr1 eller hvad det nu var, det betyder jo meget at blive snydt på den måde... -_-

• #20   21. sep 2012 Peter. Jaja.

Kør, mærk, føl, lyt - og se på prisen. Hvis man er en tosse - så kan du have ret. Og hvis bilen er forholdvis ny - og har en reel værdi - og ikke 10-40.000 kroner - så er jeg enig i det er et problem.

Men - hvis man ikke kan vurdere en gammel bils stand, så er man nok bedre stillet ved at købe en Skoda Citigo med garanti.

Det kan være ligemeget om en gammel bil har kørt 150.000 eller 300.000. hvis den med 150.000 på tælleren har været skidt behandlet så er den mindre værd end den som er godt behandlet med 300.000 på tælleren.

Så - kontrollér den ordentligt inden køb - eller tag én med som kan finde ud af det for dig. Så er du bedst stillet.

Skid på det KM-tal og brug "næsen". smiley

• #21   21. sep 2012 Sys da det er fint at opretter gider advare os andre skal han da ikke hades for...

• #22   21. sep 2012 Jeg er helt med på at km tallet kan være lige meget på ældre biler. Men når folk bevidst snyder med tallet for at tage røven på folk for 5-15000kr i forhold til en bil der reelt har gået de kilometer. Ja det er sgu helt forkert i mine øjne!

• #23   21. sep 2012 Godt jørgensen!
    Jeg synes vi skal få oprettet en side eller noget, hvor folk kan blive advaret imod fuskerne og plattenslagerne smiley

• #24   21. sep 2012 Nej det vil jeg nu ikke mene. smiley

• #25   21. sep 2012 Jeg syntes det er fedt han skriver!

Det har intet med at have ondt i røven... det handler bare om god moral !

• #26   21. sep 2012 Ham her er en kæmpe platugle HANDEL ALDRIG MED HAM !!!!! http://www.facebook.com/thormogerpedersen

• #27   21. sep 2012 Lasse RS S
    Sick Spot rs s!

• #28   21. sep 2012 Selvfølgelig skal man ikke snyde. Men - man skal vide, at når man handler biler kan man kun stole på sig selv.

• #29   21. sep 2012 Ja altså godt set, som i at du tjekkede og fandt ud af pladerne er fra en civic smiley
    ved ikke hvorfor jeg skrev rs s! ?

• #30   21. sep 2012 Utroligt som en der blev taget i at skive usandt km tal skal forsvares..! Mærkelig holdning.. Hans annonce er senere blevet rettet men da helt sikkert kun fordi trådstarter gjorde opmærksom på det.. Om bilen er 1 eller 29år gammel giver sku ikke en lov til at snyde.. Damn i er mærkelige..

• #31   21. sep 2012 Lasse Rs S: Der er nogle crx'ere som står som civic i reg attest... Jeg ved ik hvorfor, men jeg ved at det hjælper på prisen på forsikring, da forsikringen ikke er klar over at det er en targa og derfor bliver billigere....

• #32   21. sep 2012 Christian Z: Helt enig! Folk skulle hellere bruge tiden på at tjekke bilen igennem, eller hvis de ikke selv har forstand på det, så køre den til FDM, inden man laver handelen, vil sælgeren ikke gå med til det, så er der al mulig grund til at sige farvel og tak for ingenting!

Det km. tal ved vi jo at vi alligevel sjældent kan regne med, så brug tiden på det der tæller, nelig bilens stand og den fornemmelse du får af om ejer er oprigtig og hvordan bilen generelt fremstår, usanset km. tal, i forhold til prisen! Det er den nemmeste måde at score en pæn sum ekstra på en handel, at betale den tusse for at få nedjusteret tælleren og så håbe på at der kommer et fjols, som mener km. tæller fortæller NOGET som helst om bilens stand - Det gør den ikke! Hellere en super velholdt vogn, der er blevet serviceret, kørt på den rette olie, skifte dele i tide, som har rent 300K end en med 200K tvivlsomme km. på klokken og som har et lige så tvivlsomt serviceblad!

• #33   21. sep 2012 Thomas S skulle du ikke bara tage og slette det forum here .

det jo lattligt at du beskylder mig for at snyde .

• #34   21. sep 2012 Du kan også se det som en "servicemeddelelse" og lade være at sidde her og pive Grøønhøj, du havde jo ret beset ikke skrevet den fulde sandhed og du slettede hans indlæg, at du så har rettet det til nu, er fint, Meeeen, så tror jeg heller ikke du skal stramme den yderligere!

• #35   21. sep 2012 har skrivet den fulde sanhed . og vis jeg ikke havde skrivet det ville man nok finde ud af det da der står 380 på klokken

i stedet for at starte med at beskylde mig for at snyde det langt væk og jeg har ingen dårlig moral .

• #36   21. sep 2012 så havde jeg jo nok fortalt det . !1!

• #37   21. sep 2012 men det fucking ligemeget det står i anoncen sorry min glemtaglse og så slap af !!!! inden i dømmer . en som snyder

• #38   21. sep 2012 hvad er det jeg har sagt til dig . jeg har ikke ændret det og jeg har ikke skiftet motor . købte den sårn

• #39   21. sep 2012 lasse hvad er du snakker om . vectran er ikke skruet i km tallet ., der står 384xxx km . hvad vil du frem med

• #40   21. sep 2012 ja har dukomantion for det spasser !!!!!!!

• #41   21. sep 2012 Det kan jo nemt være en forglemmles at han ikke har skrevet de 380.000km ind (vil jeg ikke være dommer på) og så længe instrumenteringen står på 380.000km så syntes jeg det er et meget dårlig forsøg på at snyde hvis det var tilfældet. men ja det er helt sikkert røv hvis man har kørt 3-400km for at se en bil og den så har kørt 200.000km mere end man troede, men helt ærlige tjekker folk ikke op på bilen inden de køre ud for at se den????

Vil nu også sige at jeg ikke ser så meget på km men standen, dermed ikke sagt at km og pris hænger lidt sammen..

• #42   21. sep 2012 Når uret står på 380.000 så er det jo ikke et forsøg på at snyde. Think you da lige a little about..

• #43   21. sep 2012 Hvis km ikke betyder noget, hvorfor fanden snyder folk så med det ? For det betyder jo ikke en skid alligevel, hvad bilen har kørt, bare den køre godt, i følge end del af jer ! smiley hehe

• #44   21. sep 2012 nu tror jeg vidst også at det er gået for vidt, hvis manden har gyldigt bevis for at der er motorskift. Så er det sandt hvad han skriver, hvis han bare selv har bikset en sammen så er det ikke nok. smiley

Så lad ham nu være! Men jeg synes nu det er fint nok at det står her, det kan godt være man glemmer små ting med bilens stand eller pynter på det. Men at snyde på højere plan er forkert!

SÅ LAD DET BLOT BLIVE EN REMINDER OM AT FOLK IKKE KAN SLIPPE AF MED AT SNYDE DET BETALER SIG IKKE HVER GANG!

SLUT!

• #45   22. sep 2012 hold nu tonny self har km da noget og sige på bilen men det jeg vil prøve og frem til er en bil med den alder og til den pris så kan det sq snart være lige meget hvad km tælleren står på for de små penge bilen nu koster og så længe den køre som den skal og den er passet med olie og vand osv. så ville jeg ikke være nervøs for og købe sådan en bil men der er jo så tilsyneladende forskel på folk her havde det været en nyere dyre bil ja så havde det da spillet en rolle.. men en bil i den pris klasse det er en mankøber også køre man i den tl det ikek kan svare sig mere også smider man den væk kan den køre 4 år så har man sq osse været billigt kørende i de år og jeg er sq mere nervøs for om karossen når og ruste op inden motoren går til og karossen er sq lige gammel om den har kørt 400.000 eller 150.000 det afhænger mere af hvordan folk har passet bilen i årnes løb

• #46   22. sep 2012 Tja, dokumentation for motorskift findes jo ikke altid!
    F.eks. min gamle Vectra havde fået skiftet motor ved 180.000 km. pga. en skade.
    Det var sælger da heller ikke klar over da jeg købte den!
    Dog viste Opel det godt når man spurgte ind til det. (men er alle klar over at det er en mulighed?)

PS. Man kan slette et indlæg eller en tråd, ikke et helt forum smiley

Kommentér på:
han snyder jer

Annonce