{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

Hjælp ang Peugeot {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Jeg har søgt lidt rundt omkring på egen hånd, både her og google uden held, har en snak med en kammerat.

Spørgsmålet er, har Peugoet lavet biler med 1.3 motor som GTI , hvis ja hvilke modeller, evt årgang.
Det eneste jeg lige kan komme på, er ralley modellen, men det er da ikke en GTI , eller??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp ang Peugeot
  • #1   22. sep 2012 Peugeot 106 GTI er med 1,6'er hvertfald, tror heller ikke rallye'en betegnes som en gti'er smiley

• #2   22. sep 2012 Nej det tror jeg heller ikke, mener også Rally og GTI er to forskellige ting, men min kammerat påstår han har en anden ven, der har en Peugeot , som er 1.3 GTI , han ved dog ikke hvilken model det er, mit gæt ville falde på 106 eller den gamle 205'er , men er ret sikker på der ikke findes en 1.3 som GTI.

• #3   22. sep 2012 106'eren findes ikke i 1,3 gti kun 1,6 gti og 205'eren findes kun i 1,6 gti og 1,9 gti, har aldrig hørt om en 1,3 gti i nogen som helst af peugeot modellerne, eller citroen modellene for den sags skyld.

Kommentér på:
Hjælp ang Peugeot

Annonce