{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vinter projekt:)?
  • #1   25. sep 2012 Håber at jeg kan komme i gang med min Kp60 smiley

• #3   25. sep 2012 Har lidt jeg skal i gang med. Maling af min kabine sammen med en god ven. Og så er der lidt maler arbejde på min bmw.

• #4   25. sep 2012 Toyota Crown Van '68 - totalrenovering.
    Se profilen smiley

• #5   25. sep 2012 Går og overvejer at bygge en E46 M3 op til noget banesjov med tryk og det hele.
    Noget kompressor, carbon, bane undervogn og slicks.

• #6   25. sep 2012 hvis ikke jeg får solgt min golf gti inden dec, så splitter jeg den ad og bygger den lidt om

• #8   25. sep 2012 Skulle gerne ha min ene Ascona b til maler og så begynde på min Commodore b Coupé smiley

• #9   25. sep 2012 havde overejet denne men har sku ikke råd http://billisten.bilinfo.dk/a1biler.dk/showcars.asp?ID=571514992
    sku synes. og klargøres og ellers bare tæves over alt

• #10   25. sep 2012 min manta som kan ses i foto album starter rigtigt til vinter

• #11   25. sep 2012 Skal bygge en Ford Sierra 2,0i 16V 4X4 op fra bunden og det samme gælder en Mazda RX7 fra 81 så der er nok at se til smiley

• #12   25. sep 2012 Jeg skal have bygget mit værksted færdig, med 1-søjlet lift og hele svineriet. Jeg har en lade der er ved at blive totalt ombygget til 100m2 værksted og garage.

Når det er færdig (forhåbentligt snart!) skal jeg have fundet mig et projekt og gå i gang med

• #13   25. sep 2012 Jeg skal have skiftet mølle på Alteaen, ordnet og malet de 19" jeg har købt til den og måske bygge anlæg i hvis jeg ellers kan finde en 2-din headunit jeg kan lide.

Derudover, skal jeg have lavet et par ting som ikke rigtig har med biler at gøre. Skal have lavet dåsepressen til værkstedet færdig. Bygge den gamle cykel jeg har stående om til en fixie og så skal racercyklen på slankekur med flere kulfiberstumper og skal se om jeg "gejle" den lidt. smiley

• #14   25. sep 2012 jeg forsætter som jeg har gjort de sidste 5 år på min golf 2 16v'er skifter golf 3 bordet ud med et vento gl bord istedetfor også skal himmel og a,b og c stolper betrækkes om, måske lidt ændringer på anlæg det ved jeg ikke endnu også skal motor pakkes om og have nye lejer regner jeg med også har jeg et hængende Spjældhuse projekt jeg er i gang med så¨må vi se om det kommer på eller om jeg skifter motor til det nye motor projekt der er kommet i garagen

• #15   25. sep 2012 Skal have pillet instrumentbordet ud af Roveren smiley
    Varmeelementet er røget sig en tur.

Skifter måske motor, lad os nu se hvad de kolde vinter aftner bringer smiley

• #16   25. sep 2012 Motoren ud af drifteren samt ALT ledning.!
    Så skal der trækkes nye kabler til lys og smides MegaSquirt og Cosworth Replica TwinTurbo i til næste sæson.

Touringen overvejer jeg om den skal ha en gang Plastidip/sprayfolie eller en oplakering til næste sæson og om man sku få råd til at købe ind til en 220hk 2.8 M50 stroker motor til den samt evt. et par M3 e36 forstole eller bare nogle andre/betrukket.

Mitsubishien skal jeg ha lavet rammen færdig for rust og klar til syn, lidt bas i bag og afprøve sort plastidip på instrumentbordet mm. samt evt. gi den "vinter plasti dip" på de nye hvide fælge, så de ikke får alt for meget salt og skidt her til vinter, da den skal trække læsset istedet for Touringen smiley

Skylarken skal ha et nyt baghjulsleje, evt. en ny stikaksel, hvis den er slidt ned i den og måske få renoveret de egerfælge vi fandt til den.

Det var vidst lige det der er på vinterens "to do" liste indtil videre smiley

• #17   25. sep 2012 Min bror og jeg er igang med en godt rusten Fiat X1/9 1500 fra '78.

Vi har brugt et par weekender på at sortere/pakke alle medfølgende dele og har fået smidt bilen i en vugge. Vi er så småt begyndt at sandblæse karossen, men der er absolut nogle kilo sand endnu før vi er klar til et lag beskyttende grunder.

Planen er umiddelbart at bilen skal være klar til syn sommeren 2014, men sådanne projekter har det jo med at bryde tidsplanen smiley

• #18   25. sep 2012 E30 med e36 3,2 liters m3 motor. Der skal laves en del men håber det bliver godt:) Også skal jeg have fundet en motorcykel. Helst uden afgift:)

Kommentér på:
vinter projekt:)?

Annonce