{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gps overvågning
  • #2   29. sep 2012 start med at spørge dit forsikring selskab, det kan være de gør det, det kan også være de har en de arbejder sammen med, eller kan anbefale

• #3   29. sep 2012 Hej

Der sidder en alka box i nu men den kan jeg ikke overtage, spare 4000kr i foriking hvis jeg sætte en i selv...

• #4   29. sep 2012 www.autolog.dk den har jeg haft i min vectra c den virkede 100% og kunne side hjemme ved min computer og følge med hvor den var henne helt ned til 1 meter smiley

• #5   29. sep 2012 jeg bruger trippletrack og det virker perfekt

• #6   29. sep 2012 trippeltrack har ikke virket ved mig, har haft mange problemer med dem, så er der ik mere, de første 6 mdr. kørte det ellers perfekt, men i 1,5 år var der problemer hele tiden, og de vil intet gøre ved det, selvom der er klare beviser for, at bilen har været flytte over 150km, uden at den har reg. det. så nægtede at betale, ja så bliv jeg jo sagt op.

så jeg søger selv efter et nyt selvskab

• #7   29. sep 2012 Det lyder ikke særlig fedt Brian.. jeg har godt nok ikke oplevet problemer med dem

• #8   29. sep 2012 nej, igennem 1,5 år, har det ik virket, selvom jeg har gjort dem opmærksom på det, 4 gange har jeg flyttet bilen i trailer, uden at den har meldt alarm, de gav så traileren skylden, da den var lukket, sjovt nok selv samme trailer kunne den godt melde alarm i starten, den er pressening... og de siger ellers at de kan spore den i en lukket container eller på havets bund.!!

nå okey, sagde jeg til dem.. hvis i giver skylden til at det er en lukket trailer, hvad siger i så til, at bilen har været flytte af dansk auto hjælp på åben lad..? det kan jeg jo tydeligt bevise tid og sted. der kunne de sku ikke fortælle mig, hvad skylden var der, jeg spurte om det var fordi solen skinede for meget, eller blæste for lidt.? siden den ik meldte alarm... jeg nægtede jo at betale de 900kr om året det koster, da jeg ik har fået et produkt, der virker og de vil ik se på det. så de smed mig en ikaso varsel. så ringede jeg ind og sagde jeg gerne vil ha mine penge tilbage for den gps enhed, som jeg har betalt 4000kr for. det kunne jeg ik få...! og de vil heller ikke komme og fjerne den, uden jeg betaler for det, og jeg ved jo ik hvor den sætter i bilen. det er simpelhen så langt ude. og der må jo være 2 års garanti. men det er de ligeglade med. men jeg giver ik op, nu har jeg fundet den, og nu køre jeg op til deres hovede kontor med den, og vil ha mine penge retur, får jeg ikke det, kommer jeg nok til at vælte et kontor.! og går ud af døren igen

Kommentér på:
Gps overvågning

Annonce