{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

Udluftning af kølersystem??? {{forumTopicSubject}}

Hey alle sammen... mit kølersystem inde i bilen er begyndt med at kun ville pust kold luft ud?! har en ide om af det kunne være luft i systemet... men hvordan lufter man systemet ud? er der en ventil et eller andet sted som man kan lufte ud som på en radiator eller???

Bil Golf II fra 89

The MBG

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udluftning af kølersystem???
  • #1   21. mar 2006
    ku jo være din termostatd der er ovre

• #2   21. mar 2006 så ville den da komme med varm luft nå den stå stille... det sjove er at nå man holder stille med låget af på vandbeholder så kommer der varm luft i ca. ½ min. og så blir det koldt igen... og så kan vent 5 min og så kan man få varm luft igen...

the MBG

• #3   21. mar 2006 hey et meget typisk problem når der ikke kommer varmt luft ud af dit varme apperat er pga du mangler vand...

ang udluftning skal du bare lade motoren stå og køre menst du tager låget af til køler beholderen... nu ved jeg ikke helt med golf. om der sider udflutnings haner på køler slangerne eller på termostat huset. men kig lige en gang og prøv det.
    for der kommer ikke bare luft i systemet. ved mindere du har haft afmonteret noget fra kølesystemet..

hov havde nær glemt der kommer jo også kold luft ud hvis dine køle slanger er frosset er... =) har du checket fryse nivuet ?? der er jo ret koldt for tiden

• #4   22. mar 2006 bilen mangler ikke vand har tjeket.... det vil sige jeg bare skal lad bilen køre uden låg på vand beholderen...?

The MBG

Kommentér på:
Udluftning af kølersystem???

Annonce