{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
804 visninger | Oprettet:

Seat Leon 2.0 TFSI 2006 {{forumTopicSubject}}

Godmorgen BG.. jeg bor i litauen, og skal til at anskaffe mig en anden bil. Så ville lige høre om der nogle som kender den person som eget denne Seat leon

http://www.brcauto.eu/lt/car.brc?id=653815

jeg kan se den er fra danmark, da alle service er på dansk smiley
chancen er nok lille men nu høre jeg squ for ville lige høre om den havde været kørt til lort. osv og hvad den havde kørt før de har sat den tilsalg her over smiley også er prisen rimlig på den? ca 54000 Kroner

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Seat Leon 2.0 TFSI 2006
  • #1   30. sep 2012 du spørger hvad den har kørt inden den blev sat til salg der over.. Det fortæller servicebogen vel alt om..?? og ellers skal du jo bare bruge et stelnr. så kan du selv finde det på nettet.
    Prisen er du vel den der bedst kan bedømme, kommer vel an på afgiften i dit land..

• #4   30. sep 2012 jammen service bogen ser fin ud med de kilometer som der står men derfor kunne det jo godt være den har kørt mere efter den er blevet serviceret, der er ingen afgift her i landet hvad står de til i tyskland. eller det er de samme afgift vi køre med her i litauen. Og nej stol for satan aldrig på dem hehe, det er noget af det første man lærer her over smiley fordi de har det meget med at købe et lig som er blevet brændt af eller noget ligne også stjæle en af samme model og skifte stel nr osv... og de svejser også tit flere biler samen så det bliver til 1 bil i sidste ende, uden airbags osv, men jeg vil prøve og få fat i det stell nr der tak for tipet ha en GOD søndag

Kommentér på:
Seat Leon 2.0 TFSI 2006

Annonce