{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
778 visninger | Oprettet:

Min bil er synet :oD {{forumTopicSubject}}

Jeps, var lige til syn i mandags, med min Sierra, havde intet gjordt ved den, skiftede bremser for og kobling sidste år pga alm slidtage, og den smuttede lige igennem uden anmærkninger... det var en fed dag... Villel ige dele min glæde med jer... Skal forresten lige siges han synede den MED åbent luftfilter (tror det er noget T.Hansen filter) ingen problemer...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min bil er synet :oD
  • #2   22. mar 2006 Tilykke smiley

• #3   22. mar 2006 he he.. også lige kommet igennem.. med 4 mm til forlygten... :o) men skal dog have lavet hb kødben ingen jeg kommer igen om 2 år.... ellers intet med KN osv. det nye statsejet "applus" syner ik bilen med KN OSV.. bare lige hvis det er der nogen der har bestilt tid der!!

• #4   22. mar 2006 Men gamle Golf 3 blev da synet uden problemer med et KN filter

• #5   22. mar 2006 Hvor var du til syn henne? c",)

• #6   23. mar 2006 Tak for det fine ord... :oD Jeg var ikke til at skyde igennem da jeg kørte derfra, ganske imponerende af en 16 år gammel tøs...

Strange - Omega B>> Ja han snakkede noget om at der jo sad en "fætter" med noget slange til motoren på slangen der går fra filteret til indsugningen, og så sagde han at det jo nok var okay og lukkede klappen igen...

Mark N>> Jeps den hentede jeg samme dag, der er så lige kommet et problem mere, nu er den jo blevet lavet om til en ny fælg (fælgsmeden i Ringsted 57600276 kan VARMT anbefales) så nu må de tre andre jo nok også hellere have en omgang...

Kasper J>> Jeg VAR til syn hos Applus, og det er IKKE statsejet, så skal de da lige være blevet det.

Andreas T>> Hyundai OL Biler i Ishøj, meget flink synsmand, forklarede hvorfor han gjorde dit dut og dat osv, så det kan varmt anbefales det sted, jeg skal ihvertfald syne bil der næste gang også...

Kommentér på:
Min bil er synet :oD

Annonce