778 visninger
|
Oprettet:
Min bil er synet :oD {{forumTopicSubject}}
Jeps, var lige til syn i mandags, med min Sierra, havde intet gjordt ved den, skiftede bremser for og kobling sidste år pga alm slidtage, og den smuttede lige igennem uden anmærkninger... det var en fed dag... Villel ige dele min glæde med jer... Skal forresten lige siges han synede den MED åbent luftfilter (tror det er noget T.Hansen filter) ingen problemer...
nov 2005
Følger: 20 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 27 Svar: 481
nov 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 10 Svar: 178
mar 2005
Følger: 1 Biler: 3 Emner: 78 Svar: 259
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 21 Biler: 4 Emner: 124 Svar: 318
jan 2003
Følger: 47 Følgere: 46 Biler: 4 Emner: 39 Svar: 2.215
Strange - Omega B>> Ja han snakkede noget om at der jo sad en "fætter" med noget slange til motoren på slangen der går fra filteret til indsugningen, og så sagde han at det jo nok var okay og lukkede klappen igen...
Mark N>> Jeps den hentede jeg samme dag, der er så lige kommet et problem mere, nu er den jo blevet lavet om til en ny fælg (fælgsmeden i Ringsted 57600276 kan VARMT anbefales) så nu må de tre andre jo nok også hellere have en omgang...
Kasper J>> Jeg VAR til syn hos Applus, og det er IKKE statsejet, så skal de da lige være blevet det.
Andreas T>> Hyundai OL Biler i Ishøj, meget flink synsmand, forklarede hvorfor han gjorde dit dut og dat osv, så det kan varmt anbefales det sted, jeg skal ihvertfald syne bil der næste gang også...
Min bil er synet :oD