{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

KIG JER FOR INDEN I TRÆKKER UD!!!!! {{forumTopicSubject}}

Hvis nogen undrer sig over hvorfor jeg skriver med stort er det fordi jeg her til morges næsten var kørt galt på Alssundbroen 2 gange.

Jeg kommer kørende bag en bil som trækker ind i højre side da broen er to sporet. Dem som kører lidt hurtigere og skal ud mod Kruså osv kører i venstre bane og dem som skal mod Åbenrå kører i højre bane.

Da jeg så ligger næsten alene i mit spor kan jeg se at bilerne ovre i højre spor begynder at bremse, det gør jeg også så jeg kører ca. 70km/t.
Så lige pludselig trækker en af bilerne fra højre bane lige ud foran mig så jeg skal køre næsten over de "kegler/reflekser" der er i midten. Jeg kommer lige akurat forbi da den næste bil så trækker ud...her må jeg hoppe helt op på bremsen og køre helt op på Keglerne i midten. Så dytter jeg alt hvad jeg kan og ham/hende foran er vidst egentlig bare lige glad.

Det er ikke første gang folk bare trækker ud...det er fuldstændig sygt.

Det var bare lige mig der gik amok...nu vil jeg ud og skide færdig, for begyndte allerede på broen:-/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KIG JER FOR INDEN I TRÆKKER UD!!!!!
Kommentér på:
KIG JER FOR INDEN I TRÆKKER UD!!!!!

Annonce