{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vento vand? hjælp
  • #1   2. okt 2012 start den, fyld vand til max lade den køre i tomgang til den er driftvarm. og hold øje med temp. måler. medmindre den er utæt et sted så det ikke pisser ud skal den ikke udluftes,da der kun er ca 1 l væske i beholderen og der er godt 5 i hele systemet,så det sku være underligt hvis den sku luftes ud. Men i de fleste tilfælde kan den også luftes ud ved bae at køre en tur med løst dæksel.

• #2   2. okt 2012 altså trykkede lige på slanger og det eneste man ku høre var luft så jeg ska bare fylde den op og tjekke om den er utæt og så ellers bare køre smiley ?

• #3   2. okt 2012 Vandet forsvinder jo ikke bare af sig selv.. så dit system er helt sikkert utæt

• #4   2. okt 2012 en svaghed på dem er vandpumpe så se om den er utæt

• #5   2. okt 2012 ved ikke om der overhovedet har været på da jeg ikke har kørt siden jeg købte den

• #6   2. okt 2012 de kan også ganske normalt bruge en smule vand over en længere periode, uden at det umiddelbart kan ses. har haft en passat i 2 år, den brugte ca en beholderfuld vand på 2 måneder. der var intet at finde ved trykprøvning og umiddelbart intet i olien. Nu skal man jo ikke se sort på det, bilen er jo ikke ny. fyld vand på og prøv dig frem. bare hold øje med din temp. måler og sluk i tidehvis den bliver varmere end normalt

• #7   2. okt 2012 så fylder jeg den op i morgen og ser tiden an men tak for det smiley

Kommentér på:
vento vand? hjælp

Annonce