{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

Nystartet blogger om luksus/superbiler søger en hjælpende hånd {{forumTopicSubject}}

Hej med alle jer
Jeg har de sidste par måneder syslet med, at få en seriøs blog om luksusbiler op at køre.
Kunne i ikke hjælpe mig med at lidt feedback/konstruktiv kritik på dette. På forhånd tak smiley
Det sidste indlæg er lige udkommet og kan ses her:

http://engelbr65.blogspot.dk/2012/10/ferrari-430-coupe-oplevet-pa.html

De bedste hilsner
Engelbr65

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nystartet blogger om luksus/superbiler søger en hjælpende hånd
  • #1   3. okt 2012 Du kan jo starte med at finde et ordentligt navn til siden.
    Alt hvad der indeholder "123hjemmesider" "blogspot" osv i navnet, vil for mig være useriøst, og ikke værd at bruge tid på smiley

• #2   3. okt 2012 Enig med Jacob.

Du skriver at du har syslet med at få en seriøs blog om luksusbiler op at køre. Hvorfor vælger du så at lægge den på blogspot? Hvorfor ikke købe et billigt webhotel, et domænenavn, og smide wordpress og en pæn template på? Det er da mere seriøst. Og omkostningen er sikkert under 200 kr. om året.

Der findes en del blogs med billeder af denne type biler, så jeg tror at du skal skrive nogle artikler for at gøre det mere interessant at besøge bloggen. Billeder er i sig selv ikke specielt interessante i mine øjne. Jeg er måske også lidt farvet af at denne type biler holder i vores garage, og jeg derfor ser dem dagligt.

Men bare bliv ved, du skal nok finde stilen med tiden. Det tager lidt tid at blive en god blogger, men så længe det er sjovt, og motivationen er der, skal det nok blive godt.

Og så lige en rettelse. Under et af billederne står der at en 458 Italia passerer, men på billedet er det en Ferrari California.

• #3   3. okt 2012 Syntes der er mere billedgalleri end blog over det...
    Og som de andre også nævner, blogspot/123hjemmesider har intet seriøst over sig!

• #4   3. okt 2012 Hej
    Jeg takker for kritikken, og tager det helt sikkert til efterretning

De bedste hilsner
    Engelbr65

Kommentér på:
Nystartet blogger om luksus/superbiler søger en hjælpende hånd

Annonce