884 visninger
|
Oprettet:
Nystartet blogger om luksus/superbiler søger en hjælpende hånd {{forumTopicSubject}}
Hej med alle jer
Jeg har de sidste par måneder syslet med, at få en seriøs blog om luksusbiler op at køre.
Kunne i ikke hjælpe mig med at lidt feedback/konstruktiv kritik på dette. På forhånd tak
Det sidste indlæg er lige udkommet og kan ses her:
http://engelbr65.blogspot.dk/2012/10/ferrari-430-coupe-oplevet-pa.html
De bedste hilsner
Engelbr65
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 58 Svar: 2.085
Alt hvad der indeholder "123hjemmesider" "blogspot" osv i navnet, vil for mig være useriøst, og ikke værd at bruge tid på
Blogger
Følger: 38 Følgere: 4394 Biler: 6 Emner: 27 Svar: 3.081
Du skriver at du har syslet med at få en seriøs blog om luksusbiler op at køre. Hvorfor vælger du så at lægge den på blogspot? Hvorfor ikke købe et billigt webhotel, et domænenavn, og smide wordpress og en pæn template på? Det er da mere seriøst. Og omkostningen er sikkert under 200 kr. om året.
Der findes en del blogs med billeder af denne type biler, så jeg tror at du skal skrive nogle artikler for at gøre det mere interessant at besøge bloggen. Billeder er i sig selv ikke specielt interessante i mine øjne. Jeg er måske også lidt farvet af at denne type biler holder i vores garage, og jeg derfor ser dem dagligt.
Men bare bliv ved, du skal nok finde stilen med tiden. Det tager lidt tid at blive en god blogger, men så længe det er sjovt, og motivationen er der, skal det nok blive godt.
Og så lige en rettelse. Under et af billederne står der at en 458 Italia passerer, men på billedet er det en Ferrari California.
sep 2003
Følger: 91 Følgere: 86 Biler: 7 Emner: 42 Svar: 377
Og som de andre også nævner, blogspot/123hjemmesider har intet seriøst over sig!
aug 2012
Følger: 63 Følgere: 18 Emner: 20 Svar: 42
Jeg takker for kritikken, og tager det helt sikkert til efterretning
De bedste hilsner
Engelbr65
Nystartet blogger om luksus/superbiler søger en hjælpende hånd