{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.307 visninger | Oprettet:

Skal vi dele værksted? Sydsjælland... {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg leder efter "artsfæller" der kunne være interesserede i at være fælles om at leje, og investere i, et værksted. Der er sikkert andre der som jeg gerne vil have god tid til at lave tingene ordentligt og måske lige bruge hinandens hjælp til at skrue på tingene...

Modellen kunne være noget med at han etablerer en forening, som man så betaler for at blive medlem af.

Det kunne være man kunne finde en lagerhal eller en lade på en gård, hvor man så kan købe en lift til.

Men step 1 må være at finde ud af om der er nogen der er interesseret. Så derfor dette indlæg smiley

Svar i tråden og IKKE på min profil.
/Claus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern opvaskemaskine or reparationer 2.600 kr.
  • Har to vægge i et badeværelse der skal pudses op cirka 6 m² det er i et hjørne 3.200 kr.
  • Jeg har mistet min nøgle til min cykel og skal have låsen op. 250 kr.
  • Køkkenlåge 600 kr.
  • tilstoppet toiletafløb 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal vi dele værksted? Sydsjælland...
  • #1   22. mar 2006 Jeg vil gerne køre op til 30 km i en radius rundt om Næstved...

• #2   22. mar 2006 Jeppe: Jamen lad os se om der ikke skulle komme andre med smiley

Olsen & Hansen: Nej, min lille racer har slet ikke været på gaden endnu, så det må ha' været en anden. Men jeg tror ikke du er i tvivl om at det skulle være min, når jeg er færdig med den. Jeg tænker nok mest på lyden smiley Måske vi skulle tage et race til den tid smiley

• #5   22. mar 2006 Per L: Haslev/Ringsted er helt fint for mig. Omkring hvor mange vi skal være... ja, jeg havde tænkt at hvis vi kunne samle et sted mellem 5 og 10 ville det vel være optimalt.

Men det afhænger også af, hvor meget den enkelte er villig til at betale for et "medlemskab". Man kommen vel ikke uden om at der skal betales et par tusind i leje for et passende lokale... Personligt er jeg villig til at betale ca. 500,-/md, men slipper da gerne billigere hvis det er muligt smiley

Lasse; er det også interesseret?

Olsen & Hansen; jeg går ikke ud fra du er interesseret, eller tager jeg fejl?

• #6   22. mar 2006 Reposter lige igen i aften, da der sikkert er en masse der er offline.

Vi skulle gerne have nogle flere med, da der jo også skal investeres i lift m.m.

Har tjekket priserne på lifte på dba - de ligger på 6-8 tusind. Så det skal der jo også samles ind til!

• #7   22. mar 2006 Jeg er også frisk på ideen... afhængig af hvad det koster. jeg bor i ringsted.

• #8   22. mar 2006 Kommer helt an på prisen... Har adgang til værksted hver dag til kl 18..... Men har tit brug for meget mere tid.

• #9   22. mar 2006 Afhængig af sted og pris kunne jeg også være interesseret... Ser helst at det ligger så tæt på Næver som muligt... smiley

• #10   22. mar 2006 Jeg er også frisk hvis det er..

Kommer selv fra vordingborg.

• #11   22. mar 2006 Status:

Der er som jeg kan se det, er der nu 11 interesserede (hvis Per L altså repræsenterer 4 personer).

- Jeppe
    - Per L (4 stk. ?)
    - Lasse A
    - Lasse O
    - Jacob D
    - Mulle J
    - Morten Piil

Dvs. hvis vi hver, som en start, indvilliger i at betale 500,- pr. md. har vi på et år en indtægt på 66.000,-. Hvis vi afsætter 10.000,- til indkøb af en lift og lidt forskelligt (kaffemaskine, køleskab, et par kasser pils m.m.) har vi lidt over 4.500,- pr. måned til at leje et lokale, stor garage, lager eller lade for.

Har søgt efter noget på bl.a. dba.dk i dag, dog uden held. Måske man skulle slå en annonce op f.eks. hos de lokale købmænd og lign. Eller er der nogen der kender nogen?

Der skal selvfølgelig også aftales vilkår m.v. da det jo ikke nytter halvdelen af os falder fra og dermed efterlader en større økonomisk byrde til de resterende.

Men jeg har lige et spørgsmål; hvor fanden ligger "Næver" smiley Det findes ikke engang på Krak.dk

Lad os lige se om der kommer flere på i løbet af aftenen
    /Claus

• #12   22. mar 2006 "Don O" havde skrevet i min repost - så der er nu 12 interesserede smiley

• #13   22. mar 2006 hey hey..
    næver = næstved..
    ja jeg er frisk men prisen ska lige lidt længer ned..
    har ikke så meget chash i øjeblikket..
    Måske kunne vi finde et sted med lift..
    min svoger har lige lejet et sted i ringsted med lift til sit firma..
    men claus her er min msn willberg@tele2adsl.dk
    så kan vi lige snax ved

• #14   22. mar 2006 Ja prisen skal også længere ned pr måned for mit vedkommende. Men en højere opstarts betaling vil være ok!

• #15   22. mar 2006 Pris: Det er selvfølgelig meningen at vi skal finde den biligst mulige løsning, så de 500,- var egentligt for at starte et sted. Og det er det "loft" jeg selv har sat for mit eget vedkommende. Men indkøb af lift (hvis der ikke er en i forvejen) skal jo også finansieres. Jeg kan nok godt låne foreningen lidt til at starte med, men pengene skal jo komme ind igen. Men når regningen er betalt, kan man jo sænke kontingentet igen.

• #16   22. mar 2006 Lyder fint claus

• #17   22. mar 2006 Hvordan vil du gøre med hensyn til folk ikke bare smutter efter to mdr..??
    Jeg kunne godt være int. men der er jo ikke så meget ved og hoppe ud i det vis 4 smutter efter 2 mdr for så sidder vi bare for det mere.
    Håber i forstå hvad jeg mener..

Jesper

• #18   22. mar 2006 man laver vel en kontrakt af en slags..

• #19   22. mar 2006 Måske noget her: ?
    http://www.jh-development.dk/ejendomList.aspx
    http://www.naestved-erhverv.dk/erhvervslokaler.htm

Man kunne evt betale forud, evt ½ år ad gangen, så dem der ikke betaler ryger ud, og man kan få andre ind...

• #20   22. mar 2006 Ja, det her ser da ud til at være billigt: http://www.jh-development.dk/ejendomDetail.aspx?id=37

Fandt det også lige smiley Men det ser ikke ud som om der strøm, men det kan man jo finde ud af ved at ringe.

Ja, jeg tror også det er nødvendigt med en kontrakt og noget forudbetaling. Mere følger....

• #21   22. mar 2006 Jeg kan tilføjes på messenger:
    andresen_lasse@hotmail.com

• #22   23. mar 2006 ligger forkert kan det ikke være tæt på ringsted??

• #23   31. mar 2006 UPDATE:
    Beklager, men jeg har haft alt for meget at se til, så jeg er ikke kommet videre med noget siden sidst.

Jeg tager fat på det igen i næste uge. Sig endelig til, hvis der er nogen der vil være med til at få det op at stå. Der skal jo laves lidt "administrativt" arbejde med sådan noget her smiley

God weekend til alle.
    /Claus

• #24   28. apr 2006 Hva så er der noget nyt???

• #25   5. jun 2006 nå er det hele gået i vasken??

• #26   6. jun 2006 STATUS: Jeg har for travlt til at stå i spidsen for et projekt som dette, men vil stadig gerne være med. Så hvis der er andre der har lyst, tid og mulighed for at tage den herfra, er det bare at tage fat!

Beklager jeg ikke har skrevet dette ud noget tidligere... men det ser jo ikke ud til at der er nogen, pånær en enkelt (Kenneth), der har savnet noget...

Fortsat god dag,
    Claus

• #27   12. maj 2008 hvis i finder på noget er jeg også frisk smiley

Kommentér på:
Skal vi dele værksted? Sydsjælland...

Annonce