{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hænger kørekort terioprøven Lastvogn rimlig svær
  • #1   4. okt 2012 næ, 1 fejl..... Men det er også 15 år siden.

• #2   4. okt 2012 ja i dag er der fandme 100 ting man skal vide og kørehvile tid er jeg ikke skrap til

• #3   4. okt 2012 Hvad er det for ting i dumper i, for der er ingen ting der er svært i hænger teori, hvis man følger undervisningen, og gør lidt selv for at lære det,
    Det tekniske er der jo ikke så stor forskel på.
    i bremser er der påhængsvognens bremseventil, og påhængsvognenes lastventil
    så er der længder og aksel tryk. lys lygter reflekser er jo det samme, færdsels teori er jo heller ikke den store forskel på.

I tager den garanteret på skole og hvis jeg har ret laver i meget andet end lige følger undervisningen.

• #4   4. okt 2012 Det er bar at forstå spørgsmålene på den rigtige måde, det er det der er kunsten ved sådan en teori prøve... Også husk at når de spørger om der må være slør i styretøjet f.eks., så må der godt være slør, men ikk væsentligt slør... "væsentligt" er ikke tillaldt i noget som helst... snakker erfaring, er 24 ¨r og har alle kørekort, pånær motorcykel, og har aldrig dumpet hverken teori/køreprøve... Så held og lykke smiley

• #5   4. okt 2012 Har lige taget mit for et års tid siden, bestod da første gang med nul fejl...

Som de andre siger, "væsentlig" er et forbudt ord.

• #6   5. okt 2012 Jeg har lige taget til forvogn og må indrømme at det var pænt nemt, man skal bare være vågen, og lytte til hva der blir spurgt om.

Må-kan-skal var ting jeg havde fejl ved, da vi havde de øvelses prøver, men til selve prøven gik jeg igennem med 2 fejl, det ene var med motor, det andet var forbi passering, forbi en holdende bil.
    Det som hjalp mig, var at jeg kiggede på billedet og da spørgsmålene kom kiggede jeg mest ned på papiret, og fokuserede på hva der blev spurgt om.
    Husk at din første indskydelse for det meste er den rigtige smiley

• #7   5. okt 2012 Svært? Næh, fik 0 fejl i alle prøver. Det handler om at lytte godt efter og ikke begynde at forestille sig alt muligt, blot forholde sig til det man ser på billederne.

Deusuden er der ikke 100 spørgsmål om køre - hviletid. Der er de mest basale, som man SKAL vide. 4½ times kørsel, 45 min. pasue. Pause kan deles i henholdsvis 15 minutter og 30 min. De 30 min skal holdes til sidst, ikke noget med at lave omvendt rækkefølge.

Så hedder hvilet altid 11 timer, men reduceret hvil er 9 timer, 3 gange om ugen. Samt 2 gange ugentligt, kan du køre 10 timer, uden kompensation.

• #8   5. okt 2012 Oh opmærksom på, samt <b>særlig opmærksom på" </b> er også en klasikker, mange ryger på.

Kommentér på:
hænger kørekort terioprøven Lastvogn rimlig svær

Annonce