{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.032 visninger | Oprettet:

Stigning i bilpriser til foråret ? {{forumTopicSubject}}

Hey Bg smiley

Hvad vil i tro mht. bilpriserne, vil de stige så snart vi kommer til forår stille og rolig eller vil de falde i det bilen bliver et år ældre for lige pt bliver mange biler jo givet væk for slik ( dog også nogen der vil have overpris smiley )

Men ja hvad tror i? Min bil foreksempel som nok henvender sig mest som værende en sommerslæde vil jeg mene holder prisen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stigning i bilpriser til foråret ?
  • #1   9. okt 2012 Din bmw er skide flot.. men det er ikke en decideret sommerslæde, det er jo bare en e46 coupe..

    biler er generelt nemmere at sælge i marts måned end i december når der er 30cm sne.. men de bliver næppe mere dyre af at man venter..


  • #2   9. okt 2012 Det er jo svært at sige for en bil som din henvender sig til et meget lille publikum og dem der vil købe sådan en vil også betale prisen.

    Det lugter dog lidt af at du meget gerne vil have din annonce til at blive set af mange andre. da du både har navn - annonce og nu forum indlæg om at din bil er tilsalg.

    sjældne biler holder prisen bedre men er også sværere at sælge


  • #3   9. okt 2012 mente heller ikke dyrer det er nok det forkerte ord, mente mere "holder prisen" smiley Min bmw kommer satme ikke ud når de begynder at salte :b men det er nok pyl ja smiley

  • #4   9. okt 2012 Superfjams..

    tjae det var nu bare en overvejelse jeg gjorde smiley


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #5   9. okt 2012 Du kan jo hæve din pris lige så tosset du vil. Eller fastholde den hvor den er.

    I sidste ende handler det om hvad en evt køber er villig til at give alligevel.


  • #6   9. okt 2012 Din BMw er en ener. Det betyder at du inden for rimelighedens rammer bestemmer prisen.

    hvis det havde været en standart passat havde folk bare kunne gå et andet sted hen for at købe den. den mulighed er der ikke rigtig med din. så jeg vil tro den holder prisen nogenlunde men også fordi den er "gammel" (Forstå mig ret) så falder den ikke så meget som en nyere bil


  • #7   9. okt 2012 Superfjams.. jamen forstår dig helt rigtig og har lidt den samme holdning smiley Jamen så ryger pladerne sku bare af den også bliver den sat i vinterhi så må en mulig køber jo slå på tråden hehe .. Jeg tænker tit på de nye minibiler såsom aygo, 107, vw up osv de må have en sindsyg afskrivning procent mæssigt hvis man køber en af ny smiley

  • #8   9. okt 2012 brug nu markede det er sku tit du laver indlæg ang salg af den bil, synd for dig hvis du ikke kan få den solgt lige nu, og hvis du virkelig bare skal af med den ja så skal den nok bare noget ned i pris, ellers må du vente som alle andre. de der små luskede måder lige at få den med i et emne hele tiden dur altså ikke...

  • #9   9. okt 2012 Hvad fanden snakker du om ?
    Folk ved jo godt den er tilsalg og hvis jeg virkelig ville promoverer den så sku jeg nok gøre det mere direkte det her var faktisk bare et spørgsmål ang. bilmarkedet ?


  • #10   9. okt 2012 Du får den ikke solgt af at lave indlæg hele tiden. Sæt en realistisk pris. Vi er en krisetid. Desuden kan en standard coupé fås fra 60-70 nu om dage og cabs fra 150. Så tænk dig om, om prisen egentlig er rigtig?

  • #11   9. okt 2012 H H Ja den er rigtig for hvis jeg ikke får prisen beholder jeg den sku bare den koster intet og have stående og hvornår har jeg præcis sidst lavet et indlæg som omhandlede handlen på min bmw ?

  • #12   9. okt 2012 Bmw E46 coupe sælges - Hvorfor så sætte den tilsalg når du ikke vil sælge?

  • #13   9. okt 2012 ja og sidst var det et spørgsmål om den var for dyr og ingen ville købe den, selv om den var sat tilsalg uden pris så var der ingen der bød på den.

    Så ja snakker om du bruger de her div indlæg til at få opmærksomhed på dine annoncer.


  • #14   9. okt 2012 Tommy hvad mener du? Jeg vil godt sælge men jeg ved hvad den bil er værd og jeg ved hvad jeg fik af bud i sommers og desuden har jeg skrevet jeg er modtaglig overfor bud på bilen, MEN giver den sku ikke væk for det samme som en E36 med E46 look koster..

    TILBAGE TIL EMNET !

    Vi snakkede om generelle pris ændringer ved forår hvorefter jeg fører tråden videre på minibiler men det er der ingen der bider mærke i ? Bilgalleri er desværre altid så negative?


  • #15   9. okt 2012 Hvor er her dødt mht. salg hvad gør i ? D.2/10

    Ingen der mangler en BMW E46 coupe ... D.25/9

    og så idag så sig ikke du ikke prøver..


  • #16   9. okt 2012 Så skulle du nok ha solgt den da du fik "de gode bud" første ting når man sælger noget er at man skal være realistisk og ja se hvor meget man kan få for de penge en gammel bimmerkasse koster.

  • #17   9. okt 2012 Hehe Tommy nu havde jeg lige bygget bilen op og brugt ufattelig af tid der så nej der sku jeg bestemt ikke sælge den da jeg ville have noget glæde ud af alle mine timer.. Men du har sku nok heller ikke den store forstand på biler når du spørger om det er en go ide at smøre kobberfedt på hjulnavet smiley Og derved ikk kan se det specielle i min bil..

    Ja okay kan jeg godt se memphis belle men min hensigt med dette forum var ikke at promovere nogen former for salg men blot et vejledende spørgsmål som de første så pænt svarede på..


  • #18   9. okt 2012 Jeg er mere interesseret i at vide om Slottet er et du har lånt til formålet, for damn, så har du godt nok gjort noget ud af din annonce smiley

  • #19   9. okt 2012 Jamen det jo det man forlanger herinde på galleriet, gode billeder samt omgivelser haha smiley ej det er sku bare en gård der ligger her i byen smiley

  • #20   9. okt 2012 Det var heller ikke en bil jeg ville give 145.000 for smiley

  • #21   9. okt 2012 drop nu de indlæg med din bil, er sgu dybt godnat at du snusker udenom hvor gærdet er lavest. Og hylder du over du ikke kan komme af med din bil så sæt en pris du ved er realistisk

  • #22   9. okt 2012 145k får du nu nok aldrig.. Tjek lige markedspriserne på sådan en 320i Coupe fra årg 2000....
    De findes til 75k og så de sidste 70k kan man sku style meget hvis man har lyst til det


  • #23   9. okt 2012 I har jo ingen ide om hvad der er bygget om på den her bil har i ?
    for 70 tusinde kan i finde en e36 !


  • #24   9. okt 2012 http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/bmw/320ci/20-coup/1323305

    Den er sku godt ombygget så den e36


  • #25   9. okt 2012 http://www.bilgalleri.dk/marked/bil/1519478-bmw_328i_coupe_e36_skriv_hvad_i_har

    RS2000 mk 1 du kan jo ikke sammenligne den der pis spand du linket til med min?
    gider ikke bruge min tid på jer halvdelen af jer har jo noget gammel lort og er i bund og grund pisse misundelige smiley


  • #26   9. okt 2012 "gider ikke bruge min tid på jer halvdelen af jer har jo noget gammel lort og er i bund og grund pisse misundelige"

    Der mistede du altså lige nogle point.. i en salgstråd skal man aldrig blande sig i folks priser, men du opretter et emne på et forum hvor du ønsker input til priser, tab osv..

    og så begynder at at svine folks biler til.. når man kan få en e46 cupe for 70.000kr..


  • #27   9. okt 2012 Mirza forummet er jo kommet helt ud på et spor som jeg slet ikke ville have det til snakkede blot om afskrivninger på biler hen over vinter halvåret også begynder alt det fis her.. fuck it, men mange af dem som kom med unødvendige eller ligegyldige indlæg havde alle sammen billige biler og dem som kom med ordenlige svar havde ordenlige biler derfor jeg kom med det sure opstød. men lad den hvile og kom til forumemnet igen som jeg også prøvede for en halv time siden!

  • #28   9. okt 2012 Og ja du kan få en e46 coupe til 70.000 men du kan også få en e36 for 70.000 altså jeg håber godt nok også du er enig og kan se at min bil ikke kun er de 70 værd og slet heller ikke kun har kostet 70 at lave ?

  • #29   9. okt 2012 Hvad en e36 står til er underordnet den bliver ALDRIG solgt til den pris..

    og gu er din e46 mere værd end 70k.. men hvor meget mere kan kun en evt. køber bedømme..

    jeg synes som udgangspunkt at en helt std velholdt bil er ligeså meget værd som en fejlet bil (da den gejlede ikke falder i alles smag, og er selvf sværere at sælge) netop din bil er pæn.. men den er i mine øjne ikke mere værd end den flotteste STANDARD e46 coupe på markedet..


  • #30   9. okt 2012 Okay, det også en fair syn på tingene men mener bestemt ikke folk skal begynde at klandre mig for det ene og andet samt sammenligne min med en helt std hvor km tal ikke er oplyst samt den slet ikke har nogle udstyrs dele udover en std læderkabine i slidt tilstand... come ooon !

  • #31   9. okt 2012 Der skulle selvf stå "jeg synes som udgangspunkt at en helt std velholdt bil er ligeså meget værd som en Gejlet* bil"

    er enig med dig, men derfor skal man ikke oprette salgstråde på forumet der, folk kan lide at blande sig og i sidste ende er det kun EN person der bestemmer hvad den bliver solgt til.. og det er ikke sælger c",)


  • #32   9. okt 2012 Jeg byder 80.000 for din bil. Hvis du er interesseret, kan du svare i pm.

  • #33   9. okt 2012 haha HH har sku højere bud .. Så vidt jeg ved var det det du ville have for din 4 dørs med store udstødninger osv smiley

    Det rigtig Mirza..


  • #34   9. okt 2012 Hey
    Jeg tror du må acceptere at bilen ikke bliver mere værd fordi at du selv "elsker" den.
    Måtte sælge min egen 330i for en slik, selv om der var fuld service osv osv osv..

    Det er triste tider i et trist land, med tiden bliver man klogere og indser at man ikke har guld i garagen.
    For at svare dit spørgsmål, så bliver din bil mindre værd når du runder nytår. Der er bilen endnu et år ældre, ja faktisk 13 år på papiret.
    Det er jo klart at du vil have en fordel ifht. andre e46 coupe da standen er super flot, men forvent ikke at folk betaler mere end 10k over gennemsnitsprisen for din ellers fine bil.

    Du må sove på sagen, tror ikke folk herinde er onde imod dig med vilje, du tager det bare for personligt - sanheden er træls smiley

    Carsten


  • #35   9. okt 2012 Helt iorden. Godt du ikke købte den, solgte den i sommers til 85 på 2 uger smiley nu købte du din coupé for 50k på Sjælland. Godt nok var den i dårlig stand, men du har ikke brugt 100 k på den smiley

  • #36   9. okt 2012 At prøve at sælge en 320'er til stort set samme pris som man kan få en 330'er for, er en udfordring. Så held og lykke

  • #37   9. okt 2012 Har sku ikke købt min på sjælland frk. spåkone .. ?
    02 power jamen ved da udemærket godt jeg ikke får det jeg gerne vil have og mener bilen er værd, men hvis jeg kan få 130 - 135 i en hurtig handel er det også helt fint og via bilbasen som siger gennemsnitsprisen er 120.000 vil jeg ikke mene det er en uretfærdig pris for en nylakeret bil med en lækker kabine hvis vi ser bort fra alt andet som mange ikke mener er noget værd.. smiley


  • #38   9. okt 2012 Men ja gu er den da flot!!
    Men ting der skræmmer folk er nok at der er svejst i karossen (mht til dine bagskærme).. Ligeledes er der nok også en del der vil løbe skrigene væk fra bilen når genskinnet fra det lakerede indstrumentbord har brændt øjnene ud af hovedet på dem..

    En generelt god tommelfinger regel er at man ikke får en skid for gejlet..

    Hvis jeg skulle pris sætte den var 99000kr nok mere realistisk.. Men det skal jeg jo ikke bestemme! smiley

    PS: Annoncer hører til i marked.. smiley


  • #39   9. okt 2012 Svejst i karossen ? Det må de sku selvom for så er det fordi de er uvidende. Du har en ikke jordisk chance for at vide om din har været svejst i hele din side på passaten kan have været skiftet, og det sker der ikke en meter ved så længe det er lavet ordenligt og det er det her ihvertfald ! det er uddannede pladesmede der har haft bilen i deres hænder og kender deres arbejde smiley Mht til instrument bordet, du taler tydeligvis om noget du intet aner om, intet genskind overhovedet.. og dit bud på min bil har jeg bestemt ikke efterspurgt ?

  • #40   9. okt 2012 Det er jo også det jeg siger.. så tør du øjnene og snup dig en kiks..

    Jeg købte så min passat helt ny, så den er der ikke blevet svejst i mester:)


  • #41   9. okt 2012 Styling er jo hver sin smag som tidligere nævnt, og derfor folk der bruger millioner af kroner på at style deres bil, I burde også vide, at de penge får I ALDRIG igen, for så at sige, det er spild af penge, uanset hvordan du vender og drejer den..

    Den er skide flot din E46, men til de penge, så tror jeg mange ville spare dem og købe en standard, for så kan de gejle den som de vil smiley Eventuelt beholde pengene, bruge på noget andet og køre i en standard.


  • #42   9. okt 2012 michael .. Jamen jeg ved jo godt jeg ikke får mine penge for kofangere og sænkning osv. men en nylakeret bil med ny læderkabine burde ligge lige lidt over gennemsnitsprisen hvilket min pris også gør ?

  • #43   9. okt 2012 Gennemsnitsprisen er stadig ikke 120k for din standard. Den der BilBasen vurdering kan du smide langt væk. Forstå nu, at vi er i en krisetid

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #44   9. okt 2012 Hvor er standardprisen 120.000 kr for en 320 coupe med så højt et km tal som din ?

  • #45   9. okt 2012 Du tager godt nok tingene personligt, det bliver svært for dig at se sandheden i øjnene smiley

  • #46   9. okt 2012 Super flot bil,desværre tror jeg du får svært ved at få den pris du forlanger.Du kan proppe for mange 100 tusind i en bil,men du får dem aldrig igen.Nyd at den er lækker,mens du har den,og så er det dét.

    Svarer lidt til at lave lækkert badeværelse eller køkken i dit hus,næste ejere flår skidtet ud alligevel.

    Held og lykke med salget.


  • #47   9. okt 2012 Haha du tager det så personlig at du har blokeret Memphis Belle som var en af de første der ikke lige var på din side. hvor mange andre har du blokeret??

    er sku at gå i små sko hvis man KUN vil ha positiv kritik.


Kommentér på:
Stigning i bilpriser til foråret ?

Annonce