{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fængselsstraf for ulovlig streetrace WTF!
  • #1   9. okt 2012 er det ikk nok med det ene indlæg der er om dette emne på forsiden?

• #2   9. okt 2012 han har helt sikkert, vidst at han kørte for stærkt...
    Så ingen ynk herfra.

• #3   9. okt 2012 Betinget fængselsstraf ja..
    - Syntes det er helt fair.

• #4   9. okt 2012 Han skal så ik i fængsel da det er betinget. Og hvis man nu ser forum så ligger emnet her i forvejen .

• #5   9. okt 2012 fandme sygt. det er ulovligt ja men syntes det er fuldstendigt ude af propationer den dom der

• #7   9. okt 2012 sys det er helt iorden..
    kan godt vøre det er kommet for at bli, men det er stadig ulovligt, og så må der bare større straffe til, for at afskrække folk.

• #8   9. okt 2012 Straffen er helt fair . Han gør jo den samme handling som hvis der var tale om trafikdrab. Altså. Hvis ingen bliver kørt ned så ingen straf og hvis en dør så skal han klynges op i nosserne og stenes .. Det gir jo ik mening. Han sætter offentligheden i fare og det må han bøde for . Simpelt as that !

Desuden er straffen meget li med hvad man ellers får. 120kmt i 50 zone. Farvel kort og Hej bøde. Så oveni hatten fordi det er gaderace så haps bil og Hej straf

Så det er vist ikke så hård en straf som folk tror.

• #9   9. okt 2012 Jeg er med i at det er ulovligt. Han har kørt for stærkt. Det er helt og aldeles ulovligt.
    Men kan ikke forstå hvorfor de konfiskerer bilen.

• #11   9. okt 2012 Mr Polo - det afskrækker jo netop ikke folk. De kan ikke få stoppet det ulovlige gaderæs uanset hvor meget de prøver. Det eneste de får ud af det, er at folk er mere villige til at tage flugten.

• #12   9. okt 2012 Hvis du ved du mister kort og bil og får bøde og fængsels straf. Så tror jeg di tænker dig om 1 Extra gang eller 2. Og hjælper det ik så fiser den nok ind når man blir taget . Jeg tror på det virker

• #13   9. okt 2012 Helt okay herfra....

Det havde været billigere at finde et lovlig sted...

At de konfiskrer bilen kan måske ligge i at gutten er fuldstændig blank og ikke kan se det forkerte i det, og derfor har han jo sikkert også anket dommen.... og det fik han ikke så meget ud af.... lol

• #14   9. okt 2012 Fatter ikke kommentarene på siden?! "Giv os en bane"?!

Der er da masser af rellativt billige muligheder for at komme ud og kører stærk i danmark, der er klub rally, folkerace, rallycross, trackdays... Det er da bare at komme igang.. istedet for "ratlås-race"..

• #15   9. okt 2012 http://dasu.dk/web/metalrally/saadan <-- f.eks en mulighed. Har næsten lige været ude at kører en mini rallyprøve, (ifbm teknisk skole) det giver mindst lige så meget adrenalin om ratlås race.. smiley

• #16   9. okt 2012 jo jo, men det kræver at man indvolvere sig..
    så er det nemmere bare at pive, over at der ingen bane er, også ikke gøre mere. Til de lovlige gaderæs, har det været problemer med at folk ikke kommer, når det gælder. Jeg mener Holeby race day (eller hvad det nu hedder) har kæmpet med lige netop det problem. Så umiddelbart er det bare det, sædvanlige "dansker-piv", og give samfundet skylden...

• #17   9. okt 2012 Dan P - jeg er fuldstændig enig i at det er lidt til grin at folk ikke støtter mere op omkring de lovlige arrangementer. Jeg har selv været afsted til lovlig race i Greve og Holeby flere gange, og synes det er fedt at man stabler sådanne arrangementer på benene.

Det jeg tror får nogen til at "holde sig væk", er at det ikke er så uformelt og spontant. Det der er ved fx Striben, er at man kan stå og snakke med en kammerat, og så lige pludselig få den ide at man egentlig gerne lige vil prøve at køre mod hinanden. Til de lovlige arrangementer, betaler du et beløb og så er du med hele dagen. Men det er ikke alle der er interesseret i det - nogen vil nok hellere lade det være lidt "spontant", om man gider køre et enkelt løb eller ej.

Det jeg tror kan blive en stor succes ved lovlig race i Greve (hvis det kommer igen næste år), er hvis man åbner lidt mere op for spontaniteten. Hvis det bliver muligt bare lige at køre ind to kammerater, og tage et enkelt race.

• #18   9. okt 2012 præcis!

• #19   9. okt 2012 Niklas:
    tror du har helt ret!
    har aldrig været til et lovligt race, men kan man kkk selv bestemme hvem man vil køre imod?

• #20   9. okt 2012 Rasmus - til de lovlige arrangementer jeg har været med til, kunne man godt mere eller mindre selv vælge hvem man "linede" op sammen med.

Problemet er ikke så meget hvem man kører med, men mere at man skal betale et vist beløb for at være med hele dagen. Men der er ikke mulighed for (som tilskuer), lige at hente bilen og køre et enkelt race mod en kammerat, uden at skulle betale for hele dagen.

Mit forslag vil være at man beholdt den nuværende løsning (hvor man kan betale for at være med hele dagen, og kæmpe om de præmier der nu engang er), men at man også gør det muligt at man som "almindelig" person / tilskuer kan smide en 20'er og køre et enkelt race (og selvfølgelig IKKE kæmpe med om præmierne).

• #21   9. okt 2012 Tror sgu lige Niklas H rammer hovedet på sømmet smiley

Men ku godt tænke mig at vide lidt mere om sagen for det lyder sgu som en voldsom straf...

Kommentér på:
Fængselsstraf for ulovlig streetrace WTF!

Annonce