{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.940 visninger | Oprettet:

Få lavet bil (rust osv) i polen? {{forumTopicSubject}}

Ved godt det ikke er med til at støtte den danske økonimi direkte - og dog. Jo før den kommer på vejen, jo før kan der betales vægtafgift osv..

Jeg har en gammel projekt bil jeg skal have svejset op og lavet lidt forskelligt på. Nogen der har erfaringer med at få det gjort i polen? Arbejder med nogle polakker som har fået repareret en trafikskadet passat, og det ser godt ud.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Få lavet bil (rust osv) i polen?
  • #1   10. okt 2012 Hvis man ser hvordan de "bygger" huse, så ville jeg ikke turde gøre det.

• #2   10. okt 2012 spørg de polakker,men forvent ikke samme kvalitet som et Dansk værksted laver det

• #3   10. okt 2012 Medmindre du selv er i familie med den der skal svejse den, så lad være.. Du har ingen anelse om, hvilken kvalitet arbejdet laves i, før du har betalt og hentet bilen igen, og bliver i uenige om noget mht. svejsearbejdet (hvilket der højst sandsynligt gør), så står du med en bil der intet er værd og har brugt en fandens masse penge, og du kan stadig ikke få nogen form for kompensation..

Der har efterhånden været adskillige tilfælde med polske værksteder, hvor enten bilen er "blevet væk" på værkstedet (læs: afpresning), eller det aftalte arbejde har været i så ringe kvalitet at det er endt i en totalskade af bilen..

• #4   10. okt 2012 Hvorfor køre bilen så langt og risikere at blive snydt til den store guldmedalje, når der er mange små rep firmaer her i DK, der er ligeså billige....??? jeg forstår det ikke, at folk gider eller tør.....

• #5   10. okt 2012 Hvad er det for en bil og hvor meget er der. Er der mange nye dele, eller skal alle dele bygges fra scratch ? Kan være jeg kan hjælpe til en billig penge, skriv evt en pb.

• #6   10. okt 2012 Ville nok hellere lade bonde-Bjarne der har fået hans fars aflagte svejseværk med utætte slanger svejse i min bil, end jeg ville sende den til Polen smiley

• #7   10. okt 2012 Jeg har før set polsk værksted lave rust i en bmw e30, det var så dårligt lavet at synsmanden kasserede bilen. Den røg lige til skrot du kan sagtens finde en dansker der kan gøre det billigt uden regning og så får du stadigvæk lavet et godt arbejde.

• #8   10. okt 2012 Det er ikke fordi jeg ikke selv kan. Men har bare ikke tid, og har dårlig ryg. Det drejer sig om min kadett c som der skal laves lidt på. Svejses nogen huller, nye bremserør og sådan noget. Vil hellere end gerne ha det lavet herhjemme, men det er lige med at finde nogen der kan og vil til ordentlige penge.

• #9   10. okt 2012 du kunne jo state med at køre rundt og få tilbud, på det du skal ha lavet.. og så samligne med polen.. men når der er kommet transport udgifter osv på, løber det nok op i det samme, hvis ikke mere... og om du føler du ik bidrager til samfundet, kan da være ligegyldigt, alle handler da også på nettet/over grænsen, sku det samme

Kommentér på:
Få lavet bil (rust osv) i polen?

Annonce