{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

spam {{forumTopicSubject}}

Hej BG
Er jeg den eneste der syntes det er forkert at vi IKKE kan melde BG beskeder med reklamer som spam ?
Hvad skal jeg med deres reklame lort ?
Er der ikke reklamer nok på deres site ? samtidig med at de suger penge fra os for at bruge tingene på sitet (vip bruger)
Er bilgalleri blevet den rene penge maskine ?
jeg har været på siden siden 2003 altså næsten 10 år så jeg mener jeg har været med fra starten...... pga. det altid har været VORES (brugerne's ) site men jeg syntes det går lidt i penge maskine retningen og det syntes jeg ikke o...

Hvad syntes i andre brugere og mit Emne ?

Mvh Kizu


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spam
  • #1   14. okt 2012 er det på mail? tror du skal scanne din spand for spyware

  • #2   14. okt 2012 vil give dig ret .
    alt for mange reklamer
    selv om man betaler for vip er det stadig enormt mange reklamer. der burde slet ikke være nogle når man betaler for vip.
    har været med siden 2004 og der er sket alt for meget siden dengang .


  • #3   14. okt 2012 Bilgalleri er noget lort... Og dem som er admin på bilgalleri fatter hat !!!!!!

  • #4   15. okt 2012 Giver KIZU ret, har også modtaget reklamemail fra bg i min indbakke så sent som den 12.

    Og det har jeg sgu ikke brug for....

    Man kan ind imellem godt have lyst til at slette ens bruger.... smiley

    De kunne bruge lidt mere tid på at rette alle de fejl, og ændre noget af det skod de har fået lavet i den seneste update....


  • Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

    Biler: 3 Svar: 347
    #5   15. okt 2012 Har fået én reklame i indbakken på 3 måneder... Jeg klare mig lige vil jeg sige smiley
    Man skal jo også líge tænke på, at udover oprettelsen, så er bilgalleri jo en gratis side at befinde sig på, så der er måske grænser for hvor mange af bl.a disse tråde der kan oprettes smiley


Kommentér på:
spam

Annonce