464 visninger
|
Oprettet:
oprettelse af bil {{forumTopicSubject}}
er det bare mig eller er folk blevet helt vildt sippet med og byde biler velkommen her på siden også selv om at den overholder alle de regler den skal?
sep 2009
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 2 Emner: 29 Svar: 202
mar 2009
Følger: 24 Følgere: 18 Biler: 15 Emner: 17 Svar: 64
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 52 Biler: 9 Emner: 272 Svar: 3.421
sep 2009
jan 2007
Følgere: 89 Biler: 9 Emner: 1 Svar: 4.002
man må gerne gøre lidt ved bilen så den ligner en man holder af så vis det betyder meget for en at få sin bil på BG så må man selv gøre sit bedste
tips
vask bilen op tør den af
giv den vinyl make-up vis den har sorte lister
vask fælgene
støvsug bilen
giv interiøret vinyl make-up
ryd op i kabine og bagagerum
tage nogle godt skarpe billeder fra alle sider+ motor+ kabine
find et pænt sted at tage billederne
patina og rust er ok men skidt er YT
sep 2009
Og andres for lige at svare på dit, nu er det ikke alle der har tænkt sig at køre land og rige rundt for at finde et godt sted at tage billederne, eller løber rundt med et ordentlig kamera
maj 2008
Følger: 7 Følgere: 8 Biler: 2 Emner: 155 Svar: 2.508
Eftersom det er brugerne der stemmer ind så er det også brugerne der stemmer hvad de mener høre til og hvad der ikke gør.
Læs nu også hele teksten hvis det er en afvisning på billederne, da det også kan være dårlig kvalitet af billederne der er grunden.
Alle de gode oprettelser komme ind uden problemer, så i stedet for at bitche så lyt til den hjælp du får.
Men det er altid nemmere at smide alt ansvar og skyld på andre. =)
jan 2007
Følgere: 89 Biler: 9 Emner: 1 Svar: 4.002
vis det er mig du kalder for andres
så er det nemt at finde pæne steder at tage billeder både i en by og ude på landet
og mine billeder af passaten er taget med min iphone 4s
og ja der er også lidt græs på måtterne og lidt dårlig billede kvallitet men den tog max 20 min så var den inde
så bruger man lidt tid på det og for bilen til at stå så flot som man kan så er der sku ingen problemer
oprettelse af bil