{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FAKE/PLAT Profil
  • #1   1. apr 2004 Der er meget lidt info om bilen! Men der står da ikke i reglerne at der ikke må være taxiér her! smiley men synes stadig den skal ud!

• #2   1. apr 2004 Mikkel T: Har du en kost, vis ikke så hold din kæft, for din bil er lige så grim som min!!!!

• #3   1. apr 2004 Vil nu ikk mene at Mikkel E's bil er ligeså grim som Daniel J's... Den er der vidst ingen der kan måle sig med, røv kedelig, efter min mening...

• #4   1. apr 2004 Mogens N: Du har sq ret! Lad dem race´ om det! smiley NO RULES

• #5   1. apr 2004 Er der ikke osse nogen der kører for Hjem-is, og har lyst til at vise deres isbil frem??.... Det er altså lidt for plat, og så især når der ikke står noget om bilen... Michael

• #6   1. apr 2004 Mikkel...pas nu på...den Opel er sgu da væsentlig hurtigere end din...tænk hvis han virkelig stillede op...jeg håber du får lavet din motor snarest hvis der virkelig skulle komme en udfordrer
    Men ellers kan et stort batteri og din startermotor vel kunne klare udfordringen..
    ;o-)

• #7   2. apr 2004 Når du alligevl har bunden af, så smut forbi en der har en drejebænk og tag 120gram af dine lejeoverfald og få drejet af på bagsiden af dit svinghjul...så skal du se hvor hurtig reaktion dytten får på speederen...jeg gjorde der på min fiat jeg engang havde og den nappede 4000rpm ekstremt hurtigt..som en motorcykel...den operation har intet med din holdbarhed og gøre, det er på undersiden af plejlstangen og svinghjulet, så er det på den modsatte side af hvor du har koblingen moteret...det er ægte rpm guf..

Kommentér på:
FAKE/PLAT Profil

Annonce