{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Politijagt
  • #2   17. okt 2012 Syns lidt at deres "rekonstruktion" mildt sagt var til grin og unødvendigt.

• #3   17. okt 2012 Men jeg er mere interesseret i om nålen på speedometeret stoppede på 60 helt tilfældigt eller om at det er meningen at den stopper med det sammen når man kører galt så teknikerne kan se hvad den har kørt.

• #5   17. okt 2012 generelt er det blevet til en gang hollywood wannabee bras, det var engang et godt og underholdene program,men det må man da sige de har fået ødelagt grundigt,og hvad fanden sker der for de resume konstant,går de ud fra, at de folk som ser deres program, har mistet korttidshukommelsen fuldstændig???

• #8   17. okt 2012 Alle nyere biler stopper på den fart bilen er kørt galt med. Det er lovkrav

• #10   17. okt 2012 AFILI8ED Hvis de ikke kan lave det bedre end det der, så skal de bare helt lade være.

• #11   17. okt 2012 Super det var lige svaret jeg søgte -Rygeren-

• #12   17. okt 2012 det er eddermanme blevet dårligt.. vi er enige om at det hedder politi JAGT ikke. hvis det der er standarden for den nye serie gider jeg det sgu ikke. og helt ærligt ser jeg ingen grund til at skulle gå så tæt på en ung mands død. jeg syntes virkeligt det var ubehagligt at se på det der.

• #13   17. okt 2012 Ja syns sgu ikke rigtig det er værd at se længere, med alt det hollywood wannabee bras

• #14   18. okt 2012 ser det af princip ikke men fik set det igår og kæft en omgang lort.
    du så en mand i en Audi 100 V6. blive stoppet uden køre kort. med en mc plade bag bilen og en kniv. så nogle negere fra negereland lavet et godt stykke politiarbejde på 3-4gange hutigere end det danske politiet. og så så vi en lille gråmus måle en ulykke op. (giver ikke meget for deres vurderderinger. efter min kamis ulykke. ) alt 3 ting fylde samlet 15-20min. de sidste 40-45min. skal deles lige over med latterlige resume. og rekonstruktioner. og så reklamer...
    og sperkeren er sku da til at brække sig over.

Jagten gå nu af sted men over 150km/t. shit en tøse drenge 150 var det folk kørte før på motorvejen inden det der økoflip.

Kommentér på:
Politijagt

Annonce