{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.883 visninger | Oprettet:

IGO kort opdatering {{forumTopicSubject}}

Hej med jer

Sidst købte jeg en igo 9 kort opdatering til min navi på 4 GB SD kort .. Har så lige bestilt en ny en - selvfølgelig opdateret til i år .. Denne gang tog jeg den for sjov i 8GB .. Men er der nogle forskel i kortet? Jeg ved godt at der er memory, men det er jo det samme kort som hvis det var jeg bestilte den i 4GB ? Er forvirret smiley haha

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  IGO kort opdatering
  • #1   19. okt 2012 På nogle maskiner står der at de ikke kan læse et kort på mere end et vist antal GB, så hold lige øje med det :o)

Og hvor meget betalt du for sådan en opdatering?

• #2   20. okt 2012 Lol hahahha.. Jeg kan lige se det for mig hvis det ikke virker smiley .. Koster kun 150 kr, så det ikk så slemt smiley Aner ikke hvad maskinen hedder, men skal nok lige læse et eller andet med småt smiley

• #4   2. feb 2013 Esben ja .. Men de har desværre ikke IGO længere smiley .. Så nu må jeg finde på noget andet når det skal opdateres igen på et tidspunkt ..

Men jeg har et til overs du kan købe hvis det er .. Det er det nyeste for Norden ..

• Ejvind E
    Ejvind E Tilmeldt:
    feb 2020

Følger: 1 Svar: 1
    #5   12. feb 2020 Jeg har IGO 8 navigation installeret i min bil Audi A4 2010
    Hvor kan jeg få en kortopdatering?
    Ejvind

Kommentér på:
IGO kort opdatering

Annonce