{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  alfa 156 ??
  • #1   23. mar 2006 Jeg ved at 1.6 og 2.0 bruger olie fra standard..

  • #2   23. mar 2006 ok det gør vores vectra 1,6 16v osse . på den er det som såden ikke et prpblem ?

  • morpheus j
    morpheus j Tilmeldt:
    maj 2005

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 118
    #3   23. mar 2006 uha meget rust idem hvis ikke de er passet og plejet...billedet på min hjemmeside er en 1998 156:-((((

    gå ind på http://www.cuoresportivo.dk/index.php

    de ved sgu noget om alfa'er

    mvh

    www.morpheus-oil.dk



  • #4   23. mar 2006 ok tak for det !

  • #5   23. mar 2006 Sørg for at bilen er blevet undervognbehandlet fra ny, så burde der ikke være nogle større rustproblemer. Har den ikke været undervognsbehandlet fra ny ville jeg i hvert fald ikke sætte min lid på den, når vi taler om en 6-8 år gammel vogn som har kørt på de danske veje.

    TS-motoren kan bruge lidt olie, og derfor er det vigtigt at tjekke olien jævnligt og evt. efterfylde - cirka hver 7-14 dag afhængig af hvor mange kilometer du kører. Tandremmen skal også skiftes senest hver 80000 km, selvom servicehæftet siger noget andet. De motorhaverier der har været med 156'en, er enten pga af ejeren ikke har tjekket oliestanden, eller fordi tandremmen er knækket før de 100000 km servicehæftet siger. Motoren er ellers en rigtig fin motor, og hvis man bare overholder det ovenstående, og venter med at give den høje omdr. før olien er varm, skulle den ikke volde større problemer.


  • #6   24. mar 2006 min har intet rust, og er fra 1998 2,0 og bruger ikke mere olie en andre biler....kører fantastisk og er den bedste bil jeg har haft til dato.....
    att..henning... køb ikke en 1,6 hvis den skal kunne rykke...den er lidt død...

    mvh...kent


  • morpheus j
    morpheus j Tilmeldt:
    maj 2005

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 118
    #7   24. mar 2006 ATT kent V

    lad mig prøve at kratte i din gummihud under bilen og du skal se løjer...bilen på min forside så mere end pæn ud intet rust at se nogen steder indtil jeg begyndte at flå huden af og så sker der ting og sager....er din 156 ikke rustbeskyttet er den med 99 % sikkerhed mør flere steder du kan bare ikke se det med det blotte øje

    mvh

    morpheus

    ps kigger da gerne på den gratis da din fabriksgaranti jo er væk nu..

    www.morpheus-oil.dk


Kommentér på:
alfa 156 ??

Annonce