{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VW touran VS. Seat Altea Fr Van
  • #1   22. okt 2012 Er glad For min Altea. Men syntes der er lidt rungen i bilen

• #2   22. okt 2012 Af hvad jeg har hørt rungere det mere i kabinen på en altea end en touran..

Men det kommer også an på hvad du skal bruge den til..
    Jeg købte en touran pga den kan tá 1800kg på kontra 1600 i en altea..
    Men jeg er glad for min touran!

• #3   22. okt 2012 Samme bil, det små ting der adskiller dem..platform og drivlinje er ens

Er mere til Altea med mindre det er en facelift touran smiley

• #4   22. okt 2012 en van vil altid runge lidt uanset hvad.. men den er svær begge biler er goe ...men havde nok valgt touranen pga indvendig design og kilo på krogen

• #5   22. okt 2012 Touran'en er en del mere støjsvag i kabinen !

• #6   22. okt 2012 Altea er mere sporty syntes jeg.. Dog er touran'erne ved at være godt trætte syntes jeg, mht. rust.. samtlige er begyndt at irre på skærme og panelerne, og bagklapperne er slemme.. - bunden ruster, så de skal sandblæses og laves.. Har altid været fan af Touranner'ne, men syntes desværre de er begyndt at ha flere problemer end seat'erne, hvertfald med hensyn til rusten/irreren..

• #7   22. okt 2012 Og det er bestemt ikke samme plat form! Alteaén er fra golfen. Hvor Touranen har sin egen... Og der er meget mere støj i en altea, både fordi den er dårligere isoleret og alt i instrumentet er hård plast i forhold til touranen.

• #8   22. okt 2012 Altea ruster også, den er ikke et hak bedre hvad det angår.

• #9   22. okt 2012 Touran og Altea deler ikke undervogn.... Altea og golfen har same undervogn... men det er nogle af de samme komponenter...

Touranen har dprligt AC/klima til og med 07, eller det kobling og turbo der driller på begge.... du får mere udstyr for pengene i en Altea konktra touranen

• #10   22. okt 2012 Ville vælge en Touran rigtig lækker at køre i samt gode køre egenskaber.

• #11   22. okt 2012 kender ikke nogle der har haft en problemfri Touran eller Altea.
    koblinger. gearkasser. topstykker. oliepumper. ecu. dgs. nogle havde dålige tandrems opstrammere og blokke. ud over det syntes jeg sædestillingen og styretøjet er lige så dårligt afstemt som i en swift. passer absolut ikke til mig. og så er Altea´en ypper kedleig indvendigt.

Alle de folk jeg kender der har ejet en har det været et dyrt bekendtskab. så jeg skal BESTEMT ikke eje en VAG før de beviser de ved hvad de laver og kan lave en driftsikker og velkørende bil... så må de hvordan de ser ud om 3-4år med de nye modeller om der rent faktisk er sket forbedringer.

men det jo kun min overbevisning og opfattelse af dem

• #12   24. okt 2012 tja Ketil kvalitet kan vi da godt diskutere... toyota er det bilmærke på verdernsplan der har kaldt flest biler tilbage på 4 år... såååå men det er altid så skide nemt at udtale sig negativt om noget...

• #13   24. okt 2012 Jeg stod med valgen om at købe min fars Touran 170HK til 130k, eller købe en Altea FR med samme motor til 90k.
    Dog kan jeg godt forstå hvis man vælger vogn grundet hvad de kan trække på krogen. smiley

• #14   24. okt 2012 Man kan heller ikke sammenligne dem, det er som at sammenligne en Passat med med en golf. Der er så meget forskel....

• #15   24. okt 2012 jeg stod selv i vinters i valget mellem altea og touran.
    Valgte touran, da man ik kunne få en altea 1,9tdi med 6trins gearkasse. Har ik fortrudt mit valg, selvom en altea ser mere rap ud.

• #16   24. okt 2012 tdi power
    Toyota har kun spyttet ganske få biler ud siden 2000 der er toyota mærket værdigt i mine øjne.
    hiace fik et facelift som gjorte den grimmere. men den har stadig toyota´s kvalitet.
    ud over deres landcruiser. hilux og hiace er den eneste model de har lavet siden 2000 og som giver indtrykket at toyotas dejige kvalitet den nye GT86´er...
    forguder ikke toyota. men de biler de har lavet i 80-90´erne er bare biler jeg syntes køre langt bedre end den VAG nogle sinde har kunne spytte ud.

som jeg siger der er mit indtryk og min mening omkring VAG og det er grunden til jeg ikke skal eje en. VW laver langt flottere biler end Toyota. Nissan og fiat fortiden. men jeg er nervøs for at køre i dem. stoler ikke på de kan få mig fra A til B uden at brænde sammen. at deres undervogn. sædeposition og komfort ikke passer til min kørestil og min mening om hvordan en god bil køre gør det ikke bedre...

men nu handler tråden jo ikke om toyota er bedst eller ej men om hvilken bil trådstarten kigger på og hvad generele fejl er og der siger jeg mine erfaringer og meninger...
    smiley

• #17   24. okt 2012 det er vi enige om... vi har lg aflerevet Vw Caravelle med den nye CTDI 2.0 140 HK den gik 311.000 km på 24 mdr. og der blev kun skiftet et svinghjul og kobling efter 9 mdr tror jeg men det var omkring de 110 ellers har vi ikke en gang skiftet en pære på den....

vi har aldrig i firmaet haft problemer med VAG og hvis der har været noget har de lavet det om aften så den var klar til næste dag. vi har intet at udsætte på VW vi råder pt over 2 caraveller (08.2011 og 09.2012 model) en 3 touraner (05.2005, 07.2005 med dsg, og 04.2012) på de biler til sammen har vi år en værsteds regninger små 15000 kr om året

Kommentér på:
VW touran VS. Seat Altea Fr Van

Annonce