{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda FR-V Executive aut.
  • #1   23. okt 2012 Lækker vogn, har en med manualgear. 2.0 Rust i bagklap problem, forsikringen var 3000 billigere end min rav4 med 116 hk og det var med begrundelsen at reservedele til hondaen var billigere. Ved sidste service kom jeg af med 1900 kr ved aut honda værksted. Et andet minus er benzinøkonomi.

• #2   23. okt 2012 Ja det er selvf rigtig, mener den er opgivet til 12, et eller andet. Så det er lidt noget andet end min ibiza diesel til 26km/l.

• #3   23. okt 2012 Så rust i bagklappen, hmm ikke så godt, minder om min gamle astra fra 97. Kan man egentlig slå airbags fra foran, så der kan stå en bagudvendt autostol (0-9kg stol)?

• #4   23. okt 2012 honda er ikke så dyre i dele som de har ry for smiley min mor har sevf haft en og bagklappen var der bøvl med ellers intet og en lækker vogn med meget udstyr smiley

• #5   23. okt 2012 hvordan holder de prisen?

• #6   23. okt 2012 godt. de er jo langt bedre end fiat og hva andet du kan få med 3 sæder. og en honda går sjældent i stykker så det hjælper en hel del plus deres motore er bare kanon,
    Kan ikk genneralt sige ang en fr-v det kan du selv tjekke på nettet :),
    Vi har et par stykker ved os som her skiftet efter mazda (som vi havde før) og de vil aldrig fra honda igen, det er en fr-v de snakker om smiley

Kommentér på:
Honda FR-V Executive aut.

Annonce