{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.125 visninger | Oprettet:

Eva O
Eva O
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

2M Biler, Marbjergvej 3, i Brønshøj snyder deres kunder!!! {{forumTopicSubject}}

LAD VÆRE MED AT KØBE BIL HOS 2 M BILER

2M Biler snyder og bedrager deres kunder. De har lige snydt mig. De har repareret min bil, men den virker stadig ikke, og de vil ikke give mig pengene tilbage.

Jeg kan se i artikler i hhv. Politiken

http://politiken.dk/tjek/penge/jura/ece540159/bilforhandlere-dominerer-gabestok/

og Ekstrabladet
http://ekstrabladet.dk/kup/dinepenge/article1146052.ece

at 2M Biler også har snydt andre kunder, så lad for guds skyld være med at købe biler hos dem og lad være med at lade dem reparere jeres biler, for udfører ikke reparationerne på ordentlig vis, og de vil ikke give jer pengene tilbage, når i finder ud af, at bilen stadig er i stykker.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2M Biler, Marbjergvej 3, i Brønshøj snyder deres kunder!!!
  • #1   24. okt 2012 gå ind på trustpilot og skriv om din oplevelse

• #2   24. okt 2012 hvad var der galt med bilen, og hvad har de lavet på den?

• #3   24. okt 2012 Ham der Kassem bannaaan eller hvad fuck han hedder.,

Det var da ham som var med i kontant? smiley

• #4   24. okt 2012 Vi gider da ikke høre hvad der er sket...

Hvis du advarer andre, har du vel været så klog at tjekke dit værksted ud i tide.. og hvis du lige er blevet snydt, så forstår jeg slet ikke at du ikke har valgt det værkted..

De artikler du henviser til er henholdvis fra 2008 0g 2009 og det er sgu da noget tid siden....

Kan vi da ikke snart få lidt mere fagligt eller seriøst BG

• #5   24. okt 2012 Nå men kan også lige se at du er blevet oprettet igår, så det er nok din undskyldning for at skrive sådan noget herinde... hvor er jeg da træt af sådan noget useriøst gøjl....

Brug google, trustpilot osv....

• #6   24. okt 2012 Buggi boy: intelligent svar.

• #7   24. okt 2012 Buggi Boy..

Du er en skarp og klog mand.

• #8   24. okt 2012 Byggemand boy selvfølgelig skal vi høre hvad der er sket .. Du kan bare kigge på din kondom samling imens

• #9   24. okt 2012 Skal noget gøres korrekt så skal man lave det selv

Hvor er den sætning blevet af

• #10   24. okt 2012 Trust pilot?

HAHAHAHAHAHA

Der hvor virksomheder selv ligger positive inslag ind? Og hvor man faktisk kan betale som firma for at få positiv omtale på forsiden? FUCK AF !

• Eva O
    Eva O Tilmeldt:
    okt 2012

#11   24. okt 2012 Til Buggiboy.
    Du behøver vel ikke at komme med så dumsmarte bemærkninger, vel? Jeg har faktisk skrevet om min oplevelse på dette site for at advare andre mod at handle med 2M Biler.
    Og nej, jeg tjekkede ikke værkstedet ud først, og denne fejl vil jeg aldrig mere begå, men derfor er der ingen grund til at skrive, at det er min egen skyld, vel?

• #12   24. okt 2012 eva O du er en kvinde du ville ikke kunne mærke forskel på en bokælk eller en vandseng.

hvis ud ikke har beviser for din påstand er det ikke okey at hænge firma´ere ud.
    du har ikek engang skrevet hvad din bil fejler. du sider bare i vandkanten og kaster buder.
    det er sku 100% din ejen skyld at du ikke finder et ordenligt værksted. men bevars kan du spare 300kr er der jo også lige til en shoppe tur.

buggi boy. er sku enig med dig

• Eva O
    Eva O Tilmeldt:
    okt 2012

#13   25. okt 2012 2M Biler har ombyttet generatoren på min bil. 2M Biler lovede at give mig en nyrenoveret generator, men det viste sig, at de har sat en ældgammel generator i min bil, som slet ikke er samme mærke som bilen, og som slet ikke passer til min bil. Det tog de 3000 kr for. Jeg troede, at jeg kunne starte bilen og køre, men det kunne jeg ikke, og 2M Biler ville ikke give mig pengene tilbage. 2M Biler påstod, at det var noget elektrisk i min bil, der var årsag til, at deres nyrenoverede generator gik i stykker, og de tilbød at tilkalde en autoelektriker, og så ville det koste 10.000 kr. Jeg vidste lige med det samme, at de var fulde af løgn, men de ville ikke give mig pengene tilbage, og jeg kan jo ikke vriste pengene ud af dem.

Så ja, jeg skal ALTID FREMOVER tjekke værkstederne ud, inden jeg sender min bil derhen, men jeg synes, at det er unfair, at man som kunde står totalt på herrens mark og ikke kan gøre noget, så derfor skriver jeg for at advare andre. Jeg ved, at andre køber biler hos 2M Biler, og jeg vil gerne have, at de skal vide, at sandsynligheden for, at de bliver snydt, er ret stor.

• #14   25. okt 2012 ketil og buggi boy: i er den slags der gør bilgalleri til en useriøs side.

• #15   25. okt 2012 claus j

Mon hun har hørt om FDM eller forbrugerklagenævnet....

Så længe historierne i denne slags tråde kun fortæller halvdelen af historien så kan vi ikke bruge det til noget som helst...

Man kan klage eller få hjælp igennem fdm, og ikke her,,, vi kan jo ikke gøre en skid...

OG rygter og historie fra en side, kan man ikke rigtig bruge til noget.... se det er USERIØST....

Og det er bare min mening....

Mener endda at der er regler herinde med at hænge andre ud, og ikke mindst er hun lige oprettet og starter med sådan noget,, der er jo tonsvis af tråde om den slags og sikkert også om nævnte firma... så man kan jo søge....

Men imorgen kan det være vi skal oprette flere indlæg om at skat tager vores penge, og så lige opdatere den dagligt lige for at man kan have noget at læse om... NOT...

• #16   29. okt 2012 Buggi Boy du en idiot.

• #17   29. okt 2012 Martin H

Skriver du det fordi hun er en frille.... ?

• #18   29. okt 2012 må sku give buggi boy ret.
    hun beskriver intet om problemet.
    hun sidder bare og råber uden at sige noget.
    og det er useriøst. hun har intet fagligt at havde det i.
    og helt seriøst. så er min erfaing at max 3% af damerne ved noget somhelst omkring biler. resten sider bare og forventer at udskiftning af 2 forlygtepære få klokkelydende til at forsvinde nå man køre på ujævn en grusindkørsel med 80km/t

men de 3% der så ved noget er så også afsindigt dygtige.

• #19   29. okt 2012 En frille? Ja undskyld mig, men det ord indgår ikke i mit ordforråd..

Men grunden til at jeg skriver det, er at du har ud fra hun er en spammer..
    Istedet for at tænke, at hun måske så BG som en godt sted at finde råd..

At hun så åbner tråden med noget der ligner en klage, er jo fuldstændigt lige meget..
    Hun var jo tydeligvis fustreret over at blive snydt, som langt de fleste af os ville blive..

Så enten kom med et fornuftigt svar, eller tryk ind på et andet indlæg? Eller bedre endnu, find dig en anden fritidsinteresse, da et forum på nettet tydeligvis er ALT for ophidsende for dig.

• #20   29. okt 2012 Men ja som Buggi Boy siger, så er der kun hjælp at hente hos FMD eller forbrugerklagenævnet, og det ikke engang sikkert de kan gøre en skid.. For det er i sidste ende ens eget ansvar at finde et godt sted.
    Har selv været det igennem med en automatgearkasse som jeg endte med at betale dobbelt så meget for pga. jeg lige ville "spare lidt".

Kommentér på:
2M Biler, Marbjergvej 3, i Brønshøj snyder deres kunder!!!

Annonce