{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.407 visninger | Oprettet:

Grundforløbsprøve - Automekaniker {{forumTopicSubject}}

Hey, skal op til grundforløbsprøven imorgen som automekaniker. Mit emne er styretøj og jeg har klaret det praktiske og har lavet rapport idag. Imorgen skal jeg så op til den mundtlige del.

Jeg er godt klar over jeg skal snakke lidt om min rapport og uddybe lidt. men er der nogle her der har været til eksamen som auto som kan fortælle mig hvordan de gjorde? og evt karakter?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grundforløbsprøve - Automekaniker
  • #1   24. okt 2012 du skal bare forklare ang dit emne og forklaringen skal komme inden de stiller for mange spørgsmål.
    jeg fik 7 i netop det emne og fik af vide at min eneste fejl var at jeg ventede med at fortælle til de havde stilt spørgsmål

• #2   24. okt 2012 forklare ang mit emne?. altså forklare lidt om styretøjs vinkler osv?

• #3   24. okt 2012 lidt sævrt at forklare men jeg trak også styrtøj og var så sammen med en anden, og vi fortalte så om alle styrtøjs vinkler jo, også havde vi så noget med dæk indunder, og brugte et dæk til fremlæggelsen for at forklare de forskelige ting der står på dækket. men jeg fik 7 og var tæt på et 10 tal hvis de havde kunne se jeg havde været mere med ind over for at skrive rapporten, men ja også var jeg ik spor nærvøs og det trak os op fordi jeg var så godt forberet på det jeg skulle sige smiley men hel og lykke med det:)

• #4   24. okt 2012 får brug for held. har styr på styretøj. er bare sindssyg dårlige til at forklare om det.

• #5   24. okt 2012 find et familie medlem som ikke ved det mindste om styretøj på biler forklare det for ham/hende indtil du kan forklare det så vedkommende forstår det sådan gjorde jeg.

Jeg fik af vide af min daværende lære at jeg skal tage det hele som om jeg skal forklare alt til en person der INTET ved

• #6   24. okt 2012 du skal forklare om de forskellige vinkler samt hvad der står på dækket(evt. forklar om hvad der typisk kan være af fejl) du bør forklare om hvad du gjorde da du lavede den praktiske del, og om du evt. havde problemer med det eller om der var fejl. så kan du forklare om hvordan tandstangs styring virker, styrekugler, og fjedre/fjederben smiley

trak slev bremser og fik 10

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #7   24. okt 2012 og forskellen på servo og ikke servostyring kunne være en god ide at få med også, var selv oppe for 12 år siden

• #8   24. okt 2012 Ja det er et rigtigt godt trick, det at man forestiller sig det er kunden man skulle kunne forklare det til. Ellers bare forklare om vinklerne, de forskellige styretøjssystemer og forskellen på dem, og hvor de er mest anvendt. Og om fejlfinding af sliddet på dækkene mv.

Trak selv El og ladeanlæg og fik 12 smiley

• #9   24. okt 2012 trak styre tøj og fik 12 og så længe du har rigtig godt styr på dine styretøsvinkler og hvad vinklerne har af betydning for kørslen og hvordan du ændre vinklerne så skal du nok klare den esamen smiley

• #10   24. okt 2012 og husk at nævn de to slags styretøj kan huske det ene hedder mcpheerson held og lykke smiley

• #11   24. okt 2012 tak for hjælpen alle, og for held og lykke'rne smiley

Kommentér på:
Grundforløbsprøve - Automekaniker

Annonce