{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.404 visninger | Oprettet:

Vinteropbevaring af cabriolet. {{forumTopicSubject}}

Go eftermiddag.
Jeg skal ha opbevaret min E36 cabriolet vinteren over i en lagerhal hvor der bliver lovet over 12 grader.
Har et par spørgsmål omkring dette. Hvad gør folk normalt når de stiller bilen ind vinteren over. Skifter i til andre hjul så de ikke bliver "firkantede". Lader i vinduerne stå lidt åbne så bilen ikke kommer til at lugte indelugget og muggen. Afmonterer i batteriet, dækker bilen ned med pressening, osv osv.
Fortæl gerne hvad i normalt gør. Evt tips og tricks hvis man kan kalde det det smiley

På forhånd tak
Mathias


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vinteropbevaring af cabriolet.
  • #1   27. okt 2012 Jeg sætter den på andre hjul, åbner vinduerne helt lidt (så lidt så katte og andet utøj ikke kan komme ind) og så tager jeg batteriet med hjem, og vedligeholder det med en CTEK lader. Og aller sidst så fylder jeg tanken så den ikke ruster pg.a. kondens:)

  • #2   27. okt 2012 skifter til andre fælge, fylder tanken, åbner vinduerne på klem, piller plus polen fra og smider en "nylon garage" over den.

    starter den med 4 til 6 ugers mellemrum og kører lidt frem og tilbage (hvis der er plads til det), dette er der nok mange der er uenige i, men sådan gør jeg..


  • #3   27. okt 2012 jeg gør intet, sådan har det virket i 10 år nu... dog bliver den startet hver 2 mdr. hvor den får lov til at blive varm en times tid.

  • #4   30. okt 2012 Andre hjul.
    Lidt ned med ruderne.
    Tank! det er plastik- så ingen problem der.
    - pol af batteri.
    start og kør lidt frem og tilbage hver 3-4 uge.


Kommentér på:
Vinteropbevaring af cabriolet.

Annonce