{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Passer det man kan bruge danske prøveplader i tyskland ???
  • #1   27. okt 2012 Nej

• #2   27. okt 2012 du kan bruge dem når du når danmark.... dumt system på tyske prøveplader kan man kører i mange lande men ikke danmark... er det hos forhandler kan han hjælpe med prøveplader. og er det en privat sidder der måske plader på.

• #4   27. okt 2012 jeg skal hente en bil i tyskland og køre den hjem til danmark smiley

• #5   27. okt 2012 og det er en privat uden plader smiley

• #6   27. okt 2012 så skal du køre den på tyske plader optil grænsen også have danske prøveskilte ved grænsen. Det nemmeste er at hive en autotrailer efter også læsse den på. Det har jeg gjort de gange jeg har været nede og hente en bil

• #7   27. okt 2012 syntes sgu bare det er langt med en autotrailer. så må bare bestille de tyske. Er der andre steder end DaniaTrucking der har dem ???

• #9   27. okt 2012 men gælder den regel stadig....kan se det indlæg er meget gammel

• #10   27. okt 2012 Tyske prøveplader kan du godt køre med i DK...

JEg importerede en bil fra koln her i foråret og da jeg kom til grænsen hoppede jeg ind til skat og de sagde at jeg bare skulle køre videre med de plader jeg havde på den.. (Altså de prøveplader jeg fik i tyskland som virkede i 5 dage0

• #11   27. okt 2012 ja men hvor hentede du de tyske plader ???

• #12   27. okt 2012 der skal du 3 forskellige steder hen..

1. noget ligsom skat hvor du skal registrere pladen.
    2. et sted du køber og registrerer forsikring.
    3. en butik som faktisk laver nummerpladen.

Tog noget tid og havde aldrig fundet ud af det selv.. Men den forhandler jeg købte den af var meget hjælpsom med hele processen..

• #13   27. okt 2012 Du skal have fat i de tyske 5 dages plader med gult felt på, de gælder osse i dk.

Lars har ret i det han skriver, dog har de gange jeg har hentet dernede altid købt forsikring og nr.plader samme sted.

1. købe forsikring.
    2. motorkontor og få reg-nr
    3. tilbage og få lavet selve pladen
    4. motorkontor igen og få klistret en lille blå rund mærkat på pladen.

total prisen for 5 dage er ca 70-80 Euro.

• #14   27. okt 2012 det er for dyrt at købe dem ved Daniatrucking og windgroup, hvis det er en forhandler du handler ved dernede så få ham til at hjælpe dig. Ydermere må jeg sige at her efterhånden hentet 5 biler dernede både privat og forhandler og de har alle som en været ekstremt hjælpsomme med at skaffe nr.plader til mig. Jeg har bare spurgt dem i telefonen når jeg ringede om de ville hjælpe med det når jeg kom og købte bilen. Vær opmærksom på at hvis du henter den en fredag så lukker tysk motorkontor kl 12.

Kommentér på:
Passer det man kan bruge danske prøveplader i tyskland ???

Annonce