{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.996 visninger | Oprettet:

suzuki swift benzin økonomi {{forumTopicSubject}}

Jeg har for 2-3 uger siden købt en suzuki swift 1.3 glx 5 dørs (kan ses inde under min profil) bilen er fra 07 og har gået 43000km.
Den står til at kører 16.1 km-l + -
Men jeg kan kun få den til at gå 10-11 stykker ? Er bilen kaputt eller er det mig der regner forkert? Ifølge kørecomputeren går den 15.4 km-l :s lige nu har den køre 480 og benzin lampen lyser allerede. Tanken er på 43 l. Ifølge oplysninger på nettet ?

Har du noget at sige motoren ikke har gået så meget eller hva ? smiley

Tak på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  suzuki swift benzin økonomi
  • #1   30. okt 2012 vores går de 16 uden de store problemer kan godt få den ned på 12-13 km litteren men så køres der ikke pænt i den.

• #2   30. okt 2012 Hmm. Ingen små ture hvor olien ikke når at blive varm. Holder den på 110-120 på motorvejen og ikke hårde acceleration heller. Har lige købt 4 nokian vinterdæk som skulle være bedst i øko test smiley ved fandme ikke snart altså smiley

• #3   30. okt 2012 Lige nu dividere jeg 480 med 43 den har kørt 480 lige nu hvor lampen allerede lyser smiley
    Tanker altid helt op og tanker kun på shell tank smiley

• #4   30. okt 2012 tja jeg har en splash, som dog skulle havde samme køre computer, og dens tank er osse de der 40-42 liter, den lyser når der er brugt 36 liter benzin.

vores har gået omkring 15-16 km/literen de sidste 10 måneder. og bør en swift kunne osse

• #5   30. okt 2012 du kan ikke regne med din kørecomputer eller benzinlampe.. så er det lige så præcist at gætte hvad den går litteren.. tank helt op, nustil km-tæller, næste gang du tanker dividere du antal tankede liter med kørte km siden sidste tankning..

• #6   30. okt 2012 Vores swift kan køre indtil nålen er helt nede mellem de 2 streger i ét men kør den tom og tank helt og og prøv igen del km med liter di fylder på vores kan også køre 15 16 km pr l både min 1.5 og 1.3 hvis vi kører fornuftigt

• #7   30. okt 2012 Skid nu på alle de målere og lamper, fyld tanken op, nul stil triptæller, kør 500 km, tank op til samme niveau som sidst, tag antal kørte km og diveder med antal liter du hældte på tanken, vupti, km/l ...................

• #8   30. okt 2012 Den burde køre længere men prøv at køre pænt og se hvad den går pr l

Min Suzuki liana 1,6 fra 04 går 16.3 km/l og den er noget større

Kommentér på:
suzuki swift benzin økonomi

Annonce