{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

regler om trailler {{forumTopicSubject}}

ja 1 jan kommer der, nye regler om trailler kørekort,jeg kan ikke finde helt ud af det.De snakke om hvor lang tid man haft kørekort til trailler om man må køre med 500kg eller 750kg uden trailler kort.jeg har for stået man skal ha hvis man har mere ind 550kg på krogen. Det ville sige 750kgog op efter så er det trailler kort.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  regler om trailler
  • #1   3. nov 2012 Hvor svært er det?

http://www.googleerdinven.dk/?q=regler+for+trailer

Og hvad er spørgsmålet egentlig i den "elendige" tekst?

• #2   3. nov 2012 ja layer hvor svært er det læs hva han skriver ikke?han spørger om man skal have kort hvis trailer vejer mere en 750kg

• #3   3. nov 2012 nu har jeg selv trailler kort men jeg blive spurt om det,jeg ved ikke helt hvad regler ender med, spørgsmålet var bare hvor når man skulle ha kort. men det er vel fra 750kg.

• #4   3. nov 2012 Du er lige så dårlig til at formulere dig skriftligt som han er. Hvor er der et spørgsmål i den tekst? Spørgsmål = ?

"Man" må gå ud fra at manden har et kørekort.

• #5   3. nov 2012 fatter du reglerne kloge layer for så er du snart en af de eneste ikke engang politet kender reglerne rigtig,og ja jeg kan godt læse hans spørgsmål,så jeg prøver igen han spørger om man skal have kort til trailer hvis traileren vejer mere en 750kg ialt

• #6   3. nov 2012 T.D.N - Det hele er i det link. ---- Nye regler fra 2013
    Vær opmærksom på, at der senest fra januar 2013 træder nye regler ikraft. De nye regler betyder, at du kun må køre med 750 kg påhæng på almindeligt kørekort til personbil. Der forlanges altså kørekort til B/E, hvis påhængskøretøjets totalvægt overstiger 750 kg. Reglerne findes i det 3. kørekortdirektiv, hvor en større EU-harmonisering af alle kørekortkategorier finder sted. Kravet til omfanget af køreundervisning ændres også, men vi kender ikke omfanget af dette endnu.
    ------ Det tog 2 sek. at finde..

• #7   3. nov 2012 Allan m - Og jeg har svaret på det hele to gange nu... WTF

• #8   3. nov 2012 flot klaret du får et 7tal,var jo bare det du skulle skrive første gang så han ved det ikke

• #9   3. nov 2012 okay det var bare det jeg skulle vide tak

• #10   3. nov 2012 allan m - Hvorfor skriver du overhovedet her? Du kommer ikke med noget konstruktivt eller for den sags skyld noget "smart".

Er der virkelig ingen af jer der ser linket i mit første indlæg?
    http://www.googleerdinven.dk/?q=regler+for+trailer

Jeg skrev det i første omgang. Men det kniber måske med synet? smiley

• #13   3. nov 2012 http://www.fdm.dk/trailer-og-campingvogn/saa-meget-maa-du-koere-med

værsgo , der er en lommeregner i linket som siger ja eller nej
    ved at indtaste dine oplysninger

• #14   4. nov 2012 det var da på tide, at det bliv sådan... lige som det var op til 2005, hvor det bliv lavet om, ellers har det været sådan, før i tiden.. meget nemt at huske for alle, ik noget med at regne ud osv.... meget simpelt.. alt over 750kg total kræver kort

• #18   4. nov 2012 det er ik at jeg ik kan regne, men for at hjælpe dem der intet aner om det, og ikke har en skid forstand på trailer kørsel, pga. de ik har uddannelse til det.. total hul i hovedet at gamle hr. hansen med hans store volvo, må trække en trailer på feks. 1600kg uden kort, hvis ellers den må osv. og ik overskrider 3500kg total på hele vogn toget.
    han køre 2 gange om året når de skal på ferie, han kender intet til, hvordan man læsser den, har ikke extra spejle på hvis den kræver det, ved ik hvad max trykket må være på kuglen, hvordan man spænder forskellige ting forsvarligt fast, ik nok med det, kommer den i slinger, hvad gør man så.? der er simpelhen så mange ting, mange intet aner om, og vi ser det hvert år, når hele familien Danmark skal ud og køre, hvor mange der køre galt, tror at fordi deres trailer er tempo 100 godkendt, jamen så må man jo køre 100 i dk...NOT. !

de har ingen erfaring med, at når de skal bakke med den, overhale osv..

men hvorfor får man bare ik den skide uddanelse, når man tager B kort, så havde alle lidt indsigt i, hvad det kræver, faktisk som når man tager til motor cykel, så får man med til sidevogn samtidigt.

Kommentér på:
regler om trailler

Annonce