{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.163 visninger | Oprettet:

Nej nej nej.... Øv også.. {{forumTopicSubject}}

Så har man bruget osseaner af penge og tid på at finde en fejl, MENNN.....

Umiddelbart har det vist sig til at den NYE gearkasse jeg har købt og som er renoveret og bekræftet at det firma som har lavet det. BOS i brøndby. ikke fungere..

Altså mitsubishi har skiftet en MASSE dele foran på bilen for at afhjælpe min fejl som kunne være antispind eller abs.

Det hjalp ikke. vi sendte min ECU til en ekspert og som har fundet en fejl på den og købt en ny, menfejlen er der stadig. Bilen har nu i 14 dage stået hos en auto elektromekaniker, da Mitsubishi opgav at lave bilen, da de ikke kunne komme på flere ting som det kunne være. De har så prøvet at Måle på alt og kan heller ikke finde nogle fejl..

Der er nu dukket en historie op omkring den gearkasse jeg har købt (som er hoved renoveret). Den Sigma som den sad på, kunne heller ikke køre og derfor kunne det ikke bevises, at den fungered den nye gearkasse som manden har betalt 63.000 kr på at få lavet (men den virked faktisk ikke), men da bilen blev med at lave fejl, kom den til en auto elektromekaniker, men de opgav.

Min bil laver den samme fejl og kan se den er ved gå igennem det samme den bil den gearkassen sad i. Nu er det købt en ny gearkasse og det fungere normalt igen..

Øv en masse tid og penge der er blevet brugt på sådan rn dum gearkasse, som faktisk skulle virke i følge BOS og ejer af gearkassen..

Ja... Livet er nu engang skønt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nej nej nej.... Øv også..
  • #1   4. nov 2012 Så smider de vel pengene der er ofret på fejlfinding ?

  • #2   4. nov 2012 der har lige været en sag dette i ekstra bladet, om hvor vidt du skal betale eller ej.

  • #5   4. nov 2012 Af ordsproget : Af skade bliver man klog burde kunne bruges i dit tilfælde. Håber du får udgifterne refunderet smiley

  • #6   4. nov 2012 hvad var fejlen? Og hvad gjorde bilen? Kunne være lidt sjovt og vide smiley

  • #7   4. nov 2012 Jamen den køre jo nu, så den kommer jo ud og køre.. Det var bare et surt opstød. Han betaler ikke noget. Han bor i Thailand nu, da han er flyttet ned til sin nye kone..

  • #8   4. nov 2012 Hvordan helvede kan gearkassen lave sådan en fejl?
    Hvordan lød fejlen og hvad gjorde den?


  • #9   4. nov 2012 Jamen vi er flere som ikke kan forstå HVAD den kan lave af fejl og hvorfor er der ingen der kan fortælle os.

    Den fejl som den laved, var at den begrænsed mine omdr. til 2500 omdr.

    Hvis man går uden om systemet og slår TCL (ESP) fra via ledninger, så virked den uden problemer, men når system blev sat til igen som den burde være. så virked den ikke mere.

    Inden fejlen opstod havde den min egen gearkasse, men pga. en dum fejl fra min side blev pakke dåsen utæt og jeg købte en ny gearkasse, som der er tale om i min fortæling. Efter den kom i bilen. virked ikke mere ind til de 2500 omdr. og vi troede der var sket noget under installering af den ny gearkasse mv..

    Så fejlen er IKKE fundet som sådan, men vi ved det er gearkassen som laved problemet.

    De penge er brugt og er bare sur røv og jeg er kommet videre, men stadig sur røv, at bruge ca. 40.000 kr på noget som kunne løses for 6000 kr. smiley


  • #10   4. nov 2012 Du er da godt nok uheldig med den bil, håber du en dag får det hele til at spille max, fortjener du sgu med det gå på mod.

  • #11   5. nov 2012 Ja så kan jeg godt se man ikke mistænker gearkassen med den fejl. Dybt underligt at den reagere sådan.
    Men godt den endelig er fundet.. Er der nogen der har gjort det billigere eller slet ikke krævet betaling for fejlsøgning?

    For vil da mene at dem der ikke har fundet fejlen, ikke burde have betaling..


  • #12   5. nov 2012 Jamen Jeg har betalt ALT selv, da jeg bare ville have de fandt fejlen og komme idere, men jeg blev advaret om det ikke var sikkert de kunne finde fejlen, men at de gerne ville gøre et fornuftigt forsøg på, at løse problemet. Jeg gik med til de prøved det de kunne, men det ændred ingen ting..

    Nu er der en anden gearkasse på om den kan køre med den uden problemer er jeg blevet oplyst. Har ikke selv prøvet den endnu og de er ved at gøre resten af bilen klar til syn..

    Men krydser fingre for den køre som den skal nu smiley

    Grease Monkey:

    Ja det var ikke helt med i planen, da jeg ville bygge den, men ja håber også, at jeg har noget held med mig nu smiley og tak smiley


  • #13   7. nov 2012 Er det over 6 måneder siden du købte gearkassen? Ellers skal han jo tage den tilbage i følge købeloven. hvis det altså var BOS du købte den af..,.

  • #14   7. nov 2012 Jeg har købt den af en privat person som har fået den lavet af BOS for ca. 2 år siden, men den har ikke kørt siden den forlod BOS, da hans mitsubishi ikke fungered..

  • #15   7. nov 2012 trælst.. men det er beviset på, at man skal renovere det man har, så ved man det er nyt.

    men vildt at bruge så mange penge, på sådan en gammel fin bil, du skal næsten ha den med dig i graven..:)


  • #16   7. nov 2012 Den SKAL med mig i graven smiley

Kommentér på:
Nej nej nej.... Øv også..

Annonce