{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Wunderbaum, HVORFOR!?
  • #1   4. nov 2012 Nogle folk vil bare se verden gå under smiley

• #2   4. nov 2012 Så tror folk de er på bordel, når hele bilen lugter af luder.... Bare et gæt smiley

• #3   4. nov 2012 ludervand og wunderbaum. det er dejligt

• #4   4. nov 2012 Jeg har et WheelsWhores hjerte i Pink stinker langt væk af tyggegummi:-) det er bar en del af Eurolooket... Kunne aldrig finde på at hænge et grønt juletræ op det signaler dårlig rengøring

• #5   4. nov 2012 Mest af alt pga, hvis man IKKE gør, som der står på pakken, men river alt plasticcen af, så har det en meget mere "behagelig" duft, end hvis man gør, som der står på pakken.. underligt nok faktisk, har selv undret mig meget over det... Og nu kan de jo fåes med forskellige dufte Ole smiley - Verden er ikke HELT så firkantet.. -Endnu smiley
    Og når der så ikke er mere duft i den, jamen så finder man da en deo eller vinyl makeup eller andet, med noget duft i, som man godt kan lide, og så sprayer wunderbaum'et godt til smiley Og grunden til JEG køre med det, er rent og skær pga jeg ikke gider lugte til gammelt gummi fra måtterne og hvad der ellers kan forekomme af skumle lugte i en 17år gammel bil... - Det har intet med dårlig rengøring at gøre, den duft er jo væk 1-2 dage efter alligevel, og verden drejer sig også om andet end at vaske bilen indvendigt smiley - Ville jo være en skam den blev slidt ned for hurtigt indvendigt smiley

• #6   4. nov 2012 hvis der absolut skal lugte af luderhus i bilen kunne man vel hænge et brugt kondom op i bakspejlet

• #7   4. nov 2012 Det skal så lige siges, at jeg stort set altid har abejdstøj på, og det bliver udsat for en hel del skæreolie, svejserøg og varme spåner og gløder, så det STINKER af helved til når man sætter sig ind i en bil... det kan et wunderbaum fx tage.. DET KAN EN RENGØRING SKU IKKE!!!!

• #9   4. nov 2012 Tigger, det har jeg forsøgt, men det er så pisse træls at den hænger pg dingler nede ved gearstangen

• #10   4. nov 2012 sådan en tagchoppet bil har jeg osse haft engang

• #11   4. nov 2012 Nej jeg havde bare en utrolig lang gearstang smiley

• #12   4. nov 2012 Num_L - AE86 1.6 GT Coupe -
    Det er satme ulækkert - wunderbaum eller ej!

• #13   4. nov 2012 det har bare altid været der , først i mon fars lastbil og senere i mine biler
    og så også fordinogle folk af en eller anden grund bliver mega provokret af dem

• #15   4. nov 2012 Fordi det dufter pisse nice! og det er da bare lækkert der er en duft af noget rart når man kommer ind i slæden smiley

• #16   4. nov 2012 Dan, provokeret? den har jeg sgu aldrig hørt før smiley Har ikke noget imod folk har dem i deres slæder, det har bare altid undret mig ... har arbejdet hos en bilforhandler og fundet ud af hvor meget en rengøring kan gøre, ville til hver en tid hellere sætte mig ind i en æske der dufter nyrengjort, end en bil der lugter syntetisk meget af bolche eller andre mystiske dufte smiley

• #17   4. nov 2012 Har en hængende i cabrioleten, bare fordi jeg syntes det ser godt ud, lugten holdt alligevel kun i 1 dag uden tag.

• #18   4. nov 2012 Jonas L
    Super enig... Hvis man synes at wunderbaum lugter godt, så er der seriøst noget galt med ens næsebor eller også gider man bare ikke gøre rent i sin bil.

• #19   4. nov 2012 har jo ikke noget med rengøring i alle tilfælde, det er bare smag og behag.

• #20   4. nov 2012 min lugter bare af ko, værktøj, olie, osv..

den er gået i det stadie hvor den er selvrensende både uden på og indeni.. det har taget mig lang tid.. men den bliver hverken mere eller mindr beskidt eller ildelugtende

• #21   4. nov 2012 Det jo det de unge vil have, jo flere i bakspejlet, jo bedre smiley

• #22   4. nov 2012 Tror jeg vil oprette en tråd der hedder (parfume under armene hvorfor)
    Går i aldrig i bad er det derfor ? smiley haha

• #23   4. nov 2012 Som daniel siger.. jo flere jo bedere smiley Lugter klamt.. men totalt nice!..

• #24   4. nov 2012 Jonas L

nogle mennesker går helt i rød når de kommer ind i en bil med sådan et i , jeg har en da oplevet at låne min bil ud , hvor han så smed det ud af vinduet
    og som du selv er inde på så er der masser af folk der bare ikke kan klare dem

• #25   4. nov 2012 Jeg stinker så meget, at jeg har en slags borgmesterkæde af wunderbaums...

• #26   4. nov 2012 Køber squ også det duftende træ til bilen. Det er meget rart den dufter godt og jo jeg gør den ren jævnligt men det gør bestemt ikke at den dufter af blomster hverdag. Så kan det godt være folk tænker det ser dumt ud med sådan et træ hængene i bakspejlet. Men man kan jo også bruge hovedet og f.eks. Smide den i døren som jeg gør, så ser men den ikke smiley snedigt smiley

• #27   4. nov 2012 Der til skal det så siges at jeg kun køber den blå de andre stinker fælt. smiley

• #28   4. nov 2012 Jeg må melde mig i troppen der ikke fatter hvorfor man køber dem, de stinker helt vildt, og har ikke nogen gavnlig effekt.

Hvis bilen lugter, så gør den ren, og lad være med at svine den til med ildelugtende ting, der er ingen der forbyder at man kan skifte sit beskidte arbejdstøj, inden man kører.

Jeg har kammerater der har 2-3 stykker hængende i bilen, det er ikke særlig charmerende at komme ind i de biler. Men det er trods alt bedre end dem der bruger bilen som rullende askebæger, så vil jeg hellere gå end være passager i en bil der er røget i.

• #29   5. nov 2012 haha brian, jeg håber altid du skal med mig ud at køre smiley så bliver du godt nok træt af det.. men der er plads på anhængertrækket.

• #30   5. nov 2012 alex s >> Så er det godt jeg selv har bil, og to ben til at gå på smiley

• #31   5. nov 2012 Jeg kan egentlig gode lide duften af min Wunderbaum - hvilket sådan set er grunden til jeg har den - vi taler her om en Wunderbaum - duften Pina Colada.

Derudover har vi en lille joke kørende, et par venner og jeg - alle gule lygter, alle BMW'er og alle med Pina Colada wunderbaum - meget plat, men wtf smiley

Og til sidst er min bil altid pinlig ren indvendigt - bliver rengjort grundigt 1 gang om åneden og støvsuget en gang til 2 om ugen!

• #32   5. nov 2012 jeg er så i den situation at jeg får en hamrende hovedpine af alle de der duftedimser man putter i biler, så alt sådan noget gejl er total nogo for mig

• #33   4. dec 2012 Havde en vanilie baum (3 faktisk!) der hængte i min Touring da jeg købte den.
    Den lugtede egentlig lækkert nok, og da jeg om sommeren kørte langture efter arbejde/skole i arbejdssko med svedige sokker, så smed jeg wunderbaumen ned i fodventilationskanalen, så når jeg hoppede i bilen og tog skoene af, så skruede jeg blæseren ned på fødderne og istedet for kvalm lugt af svedne fødder, fik jeg en behagelig vanilie duft som hvis man lavede vafler smiley
    Synes det var lidt genialt, så købte en til min 4x4, selvom jeg ikke har samme problem med fodsved mere, men efter en weekend med dækrøg i lange baner og bilen har stået op af banen, med nedrullede vinduer, er det lækkert at tænde for lidt "vanilie" istedet for at stanken af brændt gummi hænger ved i både bil og næsebor tøj mm.

Kommentér på:
Wunderbaum, HVORFOR!?

Annonce