{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.994 visninger | Oprettet:

Morten B. P
Morten B. P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

God, solid og billig familiebil. {{forumTopicSubject}}

Godaften Bilgalleriets brugere.

Da jeg skal være nybagt far, synes både min kæreste og jeg, at det er på tide at få en bil.

Dette er vores krav til bilen;
Maks 4000,- helårlig afgift.
Billig at forsikre - Er ny billist, men samler forsikringen sammen med andre, inde hos tryg.
Fabriksoplyst til at køre minimum 10 km/l
Gerne have over 1 år til syn, og skulle kunne med få midler, synes igen.
-

Hvilke biler har i brugere haft positive erfaringer med, som opfylder kriterierne ovenfor - Gerne detaljeret beskrivelse.

Bilen bliver dog ikke indkøbt før det nye år, da terminen først er omkring Juni - Juli.

Tak på forhånd fra;
Morten, Kamilla og den lille bebs smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God, solid og billig familiebil.
  • Morten B. P
    Morten B. P Tilmeldt:
    nov 2012

#2   4. nov 2012 Nåe ja, det var en tanke-torsk.

Vi tænker på 10 - 15.000,-

- Ydermere har vi også to hunde, så et bagagerum på en god størrelse, ville være dejligt.

• #3   4. nov 2012 Jamen en mazda 323f fra 1999 og opefter har en solid motor, er billige i reservedele og hvis du kigger efter rust inden du køber, så går du ikke helt galt i byen smiley

Der er desuden plads bag i, til en barnevogn smiley

• #4   4. nov 2012 En citroen berlingo. Pisse grim men det er da en familie æske smiley

• #5   4. nov 2012 Synes du skal kigge efter en Toyota Carina 1,6. De er til at finde til den pris og er utrolig driftsikre biler.

• #6   4. nov 2012 har selv lige købt en vw passat limo årg.99. 1,9tdi 115hk med alt i el, fartpilot, klima, håndfri, ny serviceret inkl. tandremsskift og med både sommer og vinterhjul for den nette sum af 20000kr smiley den koster ca. 3900kr i vægtafgift og går vel ca mellem 15 og 18 km/l

• #7   4. nov 2012 Toyota Avensis stc car. God solid bil og god plads til den lille og barnevogn. .

• Martin
    Martin Hjælpe-administrator

Følgere: 17 Biler: 21 Svar: 1.062
    #8   4. nov 2012 En Golf 3 Variant. En dejlig solid vogn

• #9   4. nov 2012 mazda 626 helt klart!

• #10   4. nov 2012 Selvom jeg ikke bryder mig om franske biler, så vil Citröen Berlingo/Peugeot Partner opfylde kravene. De er ikke så avancerede, og der er mange af dem, så de burde være billige, samt muligt at finde dele til dem. Og så kan man muligvis få en nyere bil.

Men det var godt nok ikke et ret stort budget til en stabil familiebil.

Jeg selv havde nok forsøgt at finde en Passat 1.6 eller 1.9 TDI gerne 3B, de burde være billige også, samt det er stabile og gennemprøvede biler.

• #11   4. nov 2012 en audi 100 / A6 avant. så er der plads....

• #12   4. nov 2012 Brian. Kan man også få en partner med bagsæder ?

• #14   4. nov 2012 Har selv en octavia, og den vil jeg da gerne anbefale, de erbillige i dele, og overholder alle kravene smiley har haft min i to år og er sindsygt glad for den

• #15   4. nov 2012 Passat som den jeg har til salg vil jeg gerne anbefale.
    Min er så 100% iorden og det afspejles i prisen, men de er til at finde til den pris og stabile og nemme at skrue i hvis du kan det.
    Mener den helårlige afgift er på de 3800 på den.
    3beren kan du nok ikke finde på dit budget uden at være heldig eller sku skrue i den.

• Jonas K
    Jonas K Tilmeldt:
    sep 2012

Emner: 33 Svar: 97
    #16   4. nov 2012 Golf 3 Variant
    Citroen Berlingo
    Peugeot Partner

3 mega gode og drift sikre biler ...

har selv haft en Peugeot Partner gav 12.000 kr. for den og på 3 år brugte jeg godt 4000 kr. på den ... det gøres vist ikke billigere smiley

• #17   4. nov 2012 Her kan man ikke undgå at komme uden om en FIAT MULTIPLA! smiley 6 pladser og et stort bagagerum. Kan fås for 10-20000.

Ellers som nogen af de andre siger vil jeg sige en Mazda 323f fra 1999-2000 som er rimelig rummelig og køre upåklageligt smiley

• #18   4. nov 2012 Rasmus K >> Ja, du kan sagtens få en hvidplade Partner, det er samme bil som Berlingo, og begge er solgt i Danmark med bagsæder... smiley

• #19   4. nov 2012 Ja jeg ved godt det er samme bil. Har bare aldrig set dem med bagsæder smiley

• #20   4. nov 2012 Har en rigtig flot vento fra 1998 det er en 2 ejers, nysynet og kørt 220 tkm. Bilen står rust fri.. Og er købt fra ny hos smc biler og er derefter overholdt med alle service.. Står helt orginal og virkelig velholdt.. Så er der ihvertfald en godt bil i nogle år endnu.. Pris 14999

• #21   5. nov 2012 Carina E 1,6 eller Mazda 626, hvis den skal være driftsikker, have ok med udstyr, være sikker og frem for alt ikke ruinere dig i reperationer og reservedele!

• #22   5. nov 2012 køb en toyota carina e 1.6 16v den går omkring 16-17km/lit og starter hver dag uden bøvl
    du kan ikke få mere solid og driftsikker bil

• #23   5. nov 2012 ellers har jeg da også en vento clx med toned ruder i bag og el soltag du kan købe til 9000kr nysynet uden plader
    har kørt omkring 250***km
    der heller ingen bøvl med den

• #24   5. nov 2012 Citroën xsara stc... Købte vi for 7 år siden da vi skulle ha den 1. Bebs.. Den har tjent os rigtig godt og der er plads til hunde eller barnevogn.. Hvis du er heldig kan du sikkert godt finde en xsara Picasso til den pris .. De er ikke helt så slemme som en berlingo smiley

• #25   5. nov 2012 nu har jeg ikk læst de andre´s svar, men jeg ville helt klart tage en toyota carina e 1.6. masser af plads til barnevogn og konen´s pik pak i bagagerum, forholdvis stor kabine med masser af plads, og så køre den 15 - 16 km/l , koster lige omkring 3000kr i vægtafgift og er billig at forsikre også. rust har de ikk rigtig det vilde af, men de steder der er. er skærmkanter, paneler og døre. og vær ikk bange for den har gået over 300000km. så længe den ikk lugter af benzin i olien, og der ikk er mayonaise i olien. de motorer er sku næsten ikk til at slå ihjel

• #26   5. nov 2012 min mors gamle carina e havde kørt 560***km og køre stadig

• #28   5. nov 2012 det er det, man er fanme dygtig hvis man dræber dem. vi var 4 mennesker ( voksne mennesker) smiley og bagage rummet fyldt op med tøj og diverse, vi kørte til ungarn i en carina e her i sommers, vi lagde mellem 140 og 160 km/t det meste af tiden, og vi har i gennemsnit kørt 15.6km/l. det sys jeg fanme er flot. hver gang vi fyldte 20 liter på carina´en fyldte vores kammi 18liter på hans peugeot 107 smiley

• #29   5. nov 2012 jeg leder også selv efter en flot velholdt carina e fordi man ikke kan slå dem ihjel

• #30   5. nov 2012 Ja den er grim og de fleste ejere er 90år eller ældre og bruger nærmest ikke brændstof (overdrivelse kan forekomme)
    suzuki Wagon R+ Ikke det dyreste at få fixet og meget stabile og egentlig meget plads indvendig oOg den er til at forsikre for en ny billist bla pga den "voldsomme" 1.2 liters motor med 69 fuldbolds racer heste smiley ..

Menm ellers som andre er inde på carina .. De kan dog nok blive lidt dyre i forsikring for ny billist

• Morten B. P
    Morten B. P Tilmeldt:
    nov 2012

#31   6. nov 2012 Indtil videre siger vi mange tak, for alle de forslag der er kommet, og vi vil nu fundere lidt smiley

Hvis der er flere som gerne vil komme med input, så er i mere end velkommen smiley

• #32   6. nov 2012 Carina E stc.(JT model) køre bedre end mange andre familiebiler fra den årgang. starter værd dag og har kanont meget plads.

Kommentér på:
God, solid og billig familiebil.

Annonce