{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.109 visninger | Oprettet:

... .
... .
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 19

Er bilen stjålet? - Hjælpen er da et forsøg værd {{forumTopicSubject}}

Hej folkens,

Nu har jeg efterhånden set en del "annoncer" og opslag herinde vedr. stjålne biler, hvor i alle sammen er flinke til at holde øjnene åbne efter den - skide godt! smiley

Jeg har prøvet at se om jeg har kunnet finde en side for det på facebook, men uden held, så derfor har jeg taget sagen i egen hånd og lavet en!

Facebook er jo et super godt redskab til at nå mange mennesker på ingen tid, så derfor er gruppen blevet lavet. Formålet er at folk kan ligge billeder + beskrivelser af bilen op i gruppen, hvorefter vi alle sammen kan hjælpes ad, med at holde udkig efter bilen!
(Hvis der skulle være problemer med upload eller ordentlig visning af billedet kan i bare skrive til administratoren af siden :))

Jeg håber det er noget I kan se noget fornuft i, og noget som er brugbart, for selvom i måske ikke lige har fået stjålet jeres bil - ja så kan I måske hjælpe nogle andre med at få deres tilbage smiley

Siden er på https://www.facebook.com/Stjaalet

Tag godt imod den!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er bilen stjålet? - Hjælpen er da et forsøg værd
  • ... .
    ... . Tilmeldt:
    feb 2008

#1   6. nov 2012 Det skal lige siges, at siden er oprettet for kort tid siden, så medlemmer er der ikke mange af. Men det er også pointen med at få udbredt kendskabet til den, at vi kan få skabt en ordentlig kreds af medlemmer så vi kan få dækket landet smiley

• ... .
    ... . Tilmeldt:
    feb 2008

#4   7. nov 2012 **BDOG** _

Den har jeg godt nok misset, men der er ikke særlig stor aktivitet derinde, og der er kun 2 medlemmer, så selvom det er samme formål, så er der måske mulighed for at nå ud til lidt flere igennem en "side", fremfor en gruppe..

Men tak for info smiley

• #5   7. nov 2012 Idéen er god, men det er en dødsejler, ligesom alle de griupper heinde, der er oprettet med samme formål. Intet inovativt over det.

Skal ikke opfattes negativt, men det ender som tidsspilde smiley

• ... .
    ... . Tilmeldt:
    feb 2008

#6   7. nov 2012 Tager det heller ikke negativt smiley

Innovativt er det ikke nej, men det behøver ting nu heller ikke være for at det kan være værdiskabende for nogle personer. Når en ananas kan få over 100k likes fra danske FB-brugere, så skal man aldrig sige aldrig, og så længe siden holdes restriktivt til stjålne biler, så slipper man også for at folk efterlyser en hamster, som på gruppen du linkede til smiley

Jeg tror det succesen af siden afhænger af om folk kan se en mening med det og om de gider støtte op om det, men det må tiden jo vise smiley

• #7   7. nov 2012 Jeg støtter gerne op om det smiley !

• ... .
    ... . Tilmeldt:
    feb 2008

#9   7. nov 2012 Tommy A

Det er korrekt, men ved bare at læne sig tilbage med armene over kors, så sker der med 100 % sikkerhed ingenting.

Kommentér på:
Er bilen stjålet? - Hjælpen er da et forsøg værd

Annonce