{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.500 visninger | Oprettet:

Kom til at købe en Rover {{forumTopicSubject}}

Kunne sku ikke sige nej til tilbudet

99er 416 (tror jeg den hedder r.. 400serie med 1.6 motor)
150000km på tælleren og så godt som rustfri i bunden 100% rustfri i lakken
Motor køre perfekt og bruger nærmest ikke brændstof iforhold til sukiens V6er

5000.- med 14mdr til næste syn

Satme spændt på hvordan den kommer til at klare turen til DK til jul

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kom til at købe en Rover
  • #1   8. nov 2012 Tillykke smiley Fin markræser!

• #2   8. nov 2012 5.000kr?? Det er da et "rover" køb smiley tillykke

• #3   8. nov 2012 det er menneskeligt at fejle smiley

• #4   8. nov 2012 Toyota Mike Det er den sku næsten for fin til.. Køre perfekt i motor og gear og ingen rust udover lite biotte i bunden langt fra steder hvor det betyder noget

Da billig bil de næste 14 mdr og næste syn burde den også klare

• #5   8. nov 2012 en bil der har kørt 150.000km til 5.000 kr.

Endten er der fusket ved bilen, ellers er sælgeren bare retarderet smiley

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #6   8. nov 2012 familie/vennepris smiley

• #7   8. nov 2012 Derfor smiley
    men tillykke med den smiley

• #8   8. nov 2012 sælg den med profit smiley
    hav den i noget tid. sælg den til lidt ekstra så har du tjent alle penge smiley

• #9   8. nov 2012 Det er faktisk en god bil sådan en rover. Min gamle 620 ti var den bedste bil jeg har haft til dato, og jeg har haft små 50 stykker efter hånden smiley
    Så længe de ikke er rustne er det en god bil selvom folk påstår noget andet smiley

• #10   8. nov 2012 Hvis det er samme motor som i en Honda Civic 1.6 iLS (det er stortset samme bil) så har du ihvertfald en motor der kan holde til noget og som siger godt ;).

Savner sku stadig lyden fra min gamle Honda hehe

• #11   8. nov 2012 Har ondt af dig:) men tillykke:)

• #12   8. nov 2012 Ville nu ikke røre sådan en Rover med en ildtang uanset, mekanisk er det noget af det svageste der er lavet, og så ruster de forfærdeligt. Men tillykke alligevel:)

• #14   8. nov 2012 Tillykke.
    Undre mig lidt over alle der kloger sig på hvor dårlige de syntes rover er, de har garanteret ikke alle selv erfaring med disse prægtige køretøjer.
    Har selv kørt 420, og nu 620ti. Ingen problemer ud over alm vedligeholdelse i 10 år.

• #15   8. nov 2012 Det jeg har hørt mest dårligt om ved roveren er rust .. Og det findes der nærmest ikke på bilen.. Heroppe bruges der jo ikke salt på vejene .. ihvertfald ikke samme mængder som i DK

Er i tivel om det er en 1,6 eller 2,0.. Den er egentlig rimelig kvik

• #16   8. nov 2012 pe: 4-S
    SOHC
    4 ventiler pr cylinder
    Boring x slaglængde: 75,00 mm. × 90,00 mm.
    Boring / slaglængde forhold: 0,83
    Deplacement: 1590 cc 97,02 cu in
    Kompression: 9
    Brændstofsystem: Honda PGM FI brændstof inj.
    Aspiration: Normal
    Katalysator: Y
    Max. output: 112,5 PS (111 BPH) (82,7 kW) @ 6300 rpm
    Max. moment: 137 Nm (101 lbft) (13,9 kgm) @ 5200 rpm
    Kølevæske: Vand
    Specifik moment: N / A

Her er lidt data, formoder den har en honda kværn,

• #17   8. nov 2012 Med hensyn til rust,har rover nogle småting med skermkanter/dørbunde. Men fordi det er en engelsk bil,himler man op, men hvis det var en audi/macedes eller ford mondeo,taler man ikke om når man er nød til at udskifte hele døre og andet:

• #18   8. nov 2012 Svend Ove M: Ruster gør alle biler, og jeg skal bestemt ikke snakke, jeg har en W210, og de får rover til at se rustfrie ud, men det ændrer jo ikke på at den ruster, og er svag mekanisk.

• #19   8. nov 2012 Anders N.
    Hvor er det de er mekanisk svage ?

• #20   8. nov 2012 Anders N

Kunne jeg nu også godt tænke mig at vide?

Havde min Honda i 2 år inden jeg var med i et harmonikasammenstød og den derved døde, og brugte ingen penge på den udover skift af bremser en gang og så olieskift. Kørte 60.000 i den.

• #21   8. nov 2012 Anders n.
    Det kunne jeg faktisk også godt tænke mig at vide smiley
    Mekanisk er det da en meget holdbar bil der kan tåle at få tæsk inden for rimelighedens grænser.
    det koster bare lidt mere når den endelig skal laves , men det skal alle andre biler også en gang imellem.
    Så jeg er bestemt ikke enig med dig smiley

• #22   8. nov 2012 Lyder til største delen mener at rusten er et problem.. Nu bor jeg i Norge og bilen er norsk og heroppe ruster biler ikke på samme måde som i DK.. Ja har bilen kørt sine km på den rigtige egn så er de rustfrie
    Køre bla en volvo rundt her i dalen en 142 i den orginale gule volvo farve.. Findes ikke rust på den og der er aldrig blevet svejset på den .. 2 ejere først var det fars og nu sønnens

Vi har haft roveren på liften idag og der er INTET at komme efter i bunden.. lidt rød nogen steder thats it.. Og kan godt passe at det er honda motor og den er faktisk ret underholdende af at kun have 111hk også sidder jeg jo ligefrem godt i den

• #23   8. nov 2012 Anders N

Jeg spørger også. det vil jeg gerne have uddybet lidt nemlig.

Jeg har haft min i 4 år nu. Og har heller ikke haft nogle nævne værdige problemer.

Den har alligevel til dato, kørt 320.000 og der har aldrig været indgreb på motor eller gearkasse. Og den spinner stadig som en mis.

Erik A

Det lyder som et fornuftigt køb i mine øjne. Bare du lige husker olien på sådan en halv gammel dame. så køre den dig lige hvor hen du ønsker.

• #24   8. nov 2012 Nu kender jeg ikke 416'eren men min erfaring med 620'ere er godt nok alt andet end god. En bekendt havde ikke andet end problemer. Og det kan da ikke være tilfældigt at en semi luksus bil som 620 ti'eren foræres væk. Rovers dårlige ry, er ikke kommet uden grund.

• #25   8. nov 2012 Jeg tror der findes enkelte dårlige biler inden for alle mærker smiley
    Jeg har selv prøvet det med andre mærker og det er ulideligt at støde på sådan en
    smiley

• #26   8. nov 2012 Anders N

Nu er emnet ikke oprettet omhandlet en 620 men en 416...

Så dine kommentarer om at rovet skulle være svage mekaniske.. At du har haft problemer med en rovet tror jeg ligeså meget er en fejl40 ;).

• #27   6. jan 2013 Uha Anders N du køre mercedes så tror ikke du skal sige for meget jeg kom fra mercdes til Rover 620 da jeg havde brugt for at være pracis 46,565 kr. på 2 år i rep og der var mine problemer ikke løst i nu og næsten alle rep. blev udført hos mercedes... og det var både rust alle de kendte steder mercedes har døre/hjulkasser/front klappen/bag klappen og så tekninsk... og så for det andet hvorfor er der ikke så også sååå dårlig tale om Honda Accord da det jo er den samme bil smiley nå men god aften der ude jeg er glad for min rover 620 og jeg er sikker på du også bliver glad for din 416'er Erik tillykke med den

Kommentér på:
Kom til at købe en Rover

Annonce