{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.432 visninger | Oprettet:

golf 2, svær startproblem efter t-rem og toppakning skift {{forumTopicSubject}}

Hey .

Min toppakning gik efter en strækbolt var knækket . Den kørte dog stadig fint den smed dog bare lidt vand der. Så har skiftet oppakningen og tandrem . Knast, pump og krumtap står lige i skabet . Faktisk præcis som den stod før . Den ville dog ikke starte , kun meget tæt på . Pludselig slog den igan og da den blev lidt varmere kørte den perfekt og den kraftige hvide røg med stank af diesel stoppede hurtigt . Idag ville jeg starte den igen , og nu er det samme problem igen .

Har målt på gløderørerne og der kommer strøm til dem , men det kan jo godt være de er defekte . Bare mærkeligt efter sådan et skift når de virkede fint før . Men tænker måske at den startede grundet motoren var blevet lift varm fordi vi havde tørnet så mange gange i håb om start . Den kørte som sagt perfekt da den kom igang og kørte 5 km og en halv time senere sprang den igang igen og kørte 10 km og tænkte så er den iorden . Men tydeligvis ikke .

Fin trækkraft og føles som godt med kompression . Men den er kun tæt på at starte igen nu og den hvide røg med diesel duft .

Hvad tror i ? Jeg understreger at alt i forbindelse med tandrem er dobbelttjekket og helt tip top iorden .

På forhånd taK smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  golf 2, svær startproblem efter t-rem og toppakning skift
Kommentér på:
golf 2, svær startproblem efter t-rem og toppakning skift

Annonce