{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.632 visninger | Oprettet:

ang syn???? {{forumTopicSubject}}

hej folkens

har købt min t4 doka tilbage den havde self lidt rust rundt om kring kosmetrisk men den skulle være ny synet (ca 2 mdr siden) har syns report og alt det så den er god nok at den er stemplet der men kan sempel hend ikk fatte hvordan den er blevet synet jeg gik spdan set igang med at klar gøre den til at den skulle males men så finder jeg bare det ene rust hul efter det andet inder panel og ydre panel ved højre for dør inder og ydre panel ved højre bag dør hul i vare rum i bunden lige ved befestning ved vangen hul i inder skærm foran bat hul i det andet inder skærm
jeg har lavet et foto album hvor man kan se lidt a billederne a det der er lavet ind til videre!

hvad gør man bare tænker ja okay det må man bare forvente eller skal man gøre syns manden opmærksom på man synes det er vildt utilstrækkeligt og dybt latterligt han har synet bilen evt gå videre med det til højre enhed for at få stoppet sådan fysk ???

jeg nævner self ikk hva syns hal det er da jeg ikk vil hænge manden ud her inde vil bare gerne høre jeres meninger

http://www.bilgalleri.dk/fotoalbum/diverse_bil/98439-nysynet__wtf?status=2


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang syn????
  • #1   11. nov 2012 Oplevede det samme med min Mazda, købte den frisk nysynet af en forhandler.

    Første gang jeg havde den på lift herhjemme dukkede der bare flere, og flere huller op, syntes fandme det er utroligt.


  • #2   11. nov 2012 dette var godt nok a en privat mand men bilen er stadi frisk ny synet og endda kaseret en gang på en bare kugle så syns mand har set bilen 2 gange uden at finde nogen huller eller sige noget til dem jeg fatter ikk hvordan de kan gøre det??

    hvad gjorde du lavede du bare bilen og lod det gå i glemme bogen igen ??


  • #3   11. nov 2012 Tja, du kan kører ned og fremvise det ved syns stedet og lave en sag på det.. Sløseri i synshaller kan faktisk lukke dem pga det

    Du kan også bare være ligeglad, lave rusten og tænke på st der er 2 år til den skal afsted igen smiley


  • #4   11. nov 2012 du har jo købt en bil i den forventning om at den er iorden når den er ny synet så det er på ingen måde iorden det er værdiforringelse så det basker

  • #5   11. nov 2012 Velkommen til en verden hvor alt kan købes for penge.

    Men ja det er sur røv at opdage når man kommer hjem.
    Var med en kammerat ude for at se på Lupo, de første 3 vi så på var synet max 1 uge forinden med papirerne iorden. Men efter en tur i dem og en gennemgang på under 5min kunne vi på alle 3 finde fejl biler ikke kan få stemplet "Godkendt" i en synshal..

    Men ALT kan synes. det er bare om man vil betale.


  • #6   11. nov 2012 Nu er jeg ikke lige pt. vip. bruger... så kan ikke se store billeder...

    Men vil da gerne komme med en kommentar... smiley og bliver sikkert ikke modtaget godt.... ,-/

    Men tror nu ikke der er penge med i det....

    Men ud fra det jeg kan se, lyder det til at når du mener en bil er synet så står den som en spritny bil,,, eller bare helt rustfri....

    Det i døråbningen og panelen er jo skjult når døren er lukket. ikke.?

    Og ved vinduer osv. går rigtig mange biler jo igennem med...

    Så efter min umiddelbare opfattelse er det jo bar et alm. syn....og ingen penge under bordet her....

    De fleste mekanikere og værksteder eller privat peroner ville da få et føl hvis alle synshaller begyndte at banke hvis de så et rusthul eller "bare" rustbobler...

    Og oveni det skriver du at du har købt bilen tilbage, så hvad rust angår så et det hele jo jo ikke opstaet på under 2 år, da det er ud til at du har evt. solgt den i 2010...

    Og man må da evt. gå ud fra at den nok også har været nysynet der...
    Tjekker lige.... senest godkendt 14-09-12... og da du jo nok evt. har solgt den efter din oprettele i den 24-10-2010 og den dette år er synet 03-08-2010 altså 2 måneder tidligere end du har oprettet den tidligst...

    Så på under 2 år, må du da samtidig havde haft lidt kendkab til den,, for hvis den er så kritisk som du skriver (husk jeg ikke kan se store billeder) så har det jo også været en del, der da den er blevet synet sidst.. smiley

    For mig er det ud til, at der er en del overfladerust, som i sig selv ikke er krittisk med mindre synsmanden ville have banket helt vildt i den...

    Og da du jo selv har haft en del biler, og selv kan lave biler selv er du jo nok heller ikke helt uvidende om hvordan et syn er.... og de har jo 45 minutter mener jeg, og der er jo flere ting der skal gennemgåes....

    Den blev jo godkendt den. 14-09 i år, efter følgende fejl...

    8 bærekugle i forhjulsophæng, slør, for stor, højre, nederst
    8 bagvange, zone C, tæret, højre, bag

    Men du oplyser jo at den blev kaseret på en bærekugle... (hvorfor oplyse det når du ikke skriver at vangen også var færdig) for det er jo ikke kun en bærekugle som du skriver...


    Der udover er der jo fusket med kilometerne i den...hvor den før du havde den tidligere havde gået 396.000 km.. men da den så blev synet lige får du fik den ind i 2010 så kun har gået 231.000 km... og nu ved sidste syn 243.000 km.

    Og det har slet ikke generet dig.... og nej jeg kender ikke hele historien om den bil, eller dig,, men gør det nu heller ikke til mere end det er.... smiley

    Men derudover vil jeg da give dig ret i en ting,,, synene har ikke været gode nok, og derfor kunne de for min skyld godt lave synene mere effektive, og kaserer nogle flere biler på mindre småting, for de bruger tit en alt for lille hammer... smiley

    og igen bilen er jo 19 år gammel, og er måske ikke værdig nok til at køre på gaden med alle de lappeløsninger der er foretaget... smiley

    Men du må jo ind til synshallen i Langå og brokke dig lidt, men når du nu har lavet det så kommer du nok ikke så langt med det, selv om du kalder det en værdi foringelse, for havde du været derinde inden du havde lavet så havde de sikkert betalt et værksted for udbedring af de skader du oplyser,, for sådan noget er der ikke mange synshaller der har lyst til at have hængende på sig....

    Så go for it.....

    Og haber da ikke jeg har lavet en fejl i mine oplysninger... men nu har du jo fået det lavet... smiley


  • #7   11. nov 2012 Jeg synet ikk bilen sidst jeg havde den nej så ved ikk noget ang rust og km ved det men der er skiftet speedo i bilen ved jeg og ja det i dør åbning er skjult men det er bund panel ikk og heller ikk bund i vare rum og nu hvor jeg har skrevet jeg ikk oplyser sted synes jeg ikk det er helt okay at du gør der og hvorfor jeg selv laver det er pga jeg skal bruge bilen hver dag

  • #8   11. nov 2012 Og går ikk ud fra den er helt rust fri men satme heller ikk at den er bund rådden i alle hjørner

  • #9   11. nov 2012 BUM!! Se http://www.trafikstyrelsen.dk/DA/FAQ.aspx



  • #10   11. nov 2012 VW KONGEN C

    Det kan alle jo finde ud af,, du har jo selv åbnet døren for det....(stedet)

    Gik bare ud fra at du vidste lidt om biler, og at du også kan lave dem, derfor kan det jo ikke komme som en overraskelse....det var mere derfor....hehe

    Det var nu heller ikke et negativt indlæg jeg ville lave ud af det... smiley

    Men tror bare ikke der er blevet betalt for det som nogen påstår, for hvorfor skulle en synshal sætte deres erhverv over styr, det er bilen jo ikke værd, og hvis jeg som evt. synsmand skulle godkende denne bil, så skulle jeg godt nok kende personene rigtig rigtig godt, eller der skulle mange mnge penge under bordet, til at jeg ville sætte mt levebrød over styr, for at lade sådan noget over gå igennem pga. penge...

    Jeg tror derimod at rigtig mange ældre biler kører rundt med sådane fejl, fordi at de har for travlt, og at det er et presset marked de er i....

    Jeg har nemlig ENDNU ikke mødt en eneste synsvirksomhed der faktisk bruger 45 minutter til et syn... smiley


  • #11   11. nov 2012 Det har jeg heller ikk med de 45 min for så kan de jo ikk tjene penge men efter 5 min men en alm hammer ville den være kaseret der hvor vi syner biler selv min første Patrol kom hjem efter syn med 3 huller i inder skærm som han gerne ville ha lavet sådan en vogn er med ramme og så er karos nærmest under ordnet men han vil gerne ha bilerne er iorden når de får stempel hos ham og tager det ikk negativt det ik mig der har synet eller klar gjort den men ja det inde i døren har intet med syn at gøre og heller ikk rude rammer men alt det andet har da noget med det at gøre i mine øjne Hehe jeg kunne os bare køre de 2 år og kigge ned på asfalten og grine a det men det er sq ikk lige mig vil gerne ha det er iorden

Kommentér på:
ang syn????

Annonce