{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.400 visninger | Oprettet:

Skift til Porsche bremser/kalibre {{forumTopicSubject}}

Hej Bilfreaks...

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted at placere denne tråd, men ellers må i gerne flytte den...

Jeg har google´t og google´t ang. større bremser til en A4 B7 1.8 t fra 06, og synes virkelig det er svært med hvad folk oplever....

Jeg ville meget gerne sætte større porsche bremser på, udelukkende pga. styling og jeg synes det ser fedt ud, men men men som jeg kan tyde lidt ud af det hele, er danmark et møg land mht. at forbedre sin bil...

Er der nogle der ved hvad man må gøre og ikke gøre... Kan læse mig frem til at brembo gt1 er godkendt, men ville gerne have porsche logoét på kalibrene

Nogle mener at skifter jeg om til feks. Porsche cayenne bremser skal jeg betale afgift for indentitets skifte, er det sandt og hvad er denne afgift ?

Eller skal man tage bremserne fra en RS4, da det er samme modelserie, de er jo godkendte så kunne man måske nemmere får dem godkendt til en A4

Håber jeg bliver lidt klogere på dette

God dag til jer alle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skift til Porsche bremser/kalibre
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #1   11. nov 2012 Hvis du smækker bremserne på fra rs4, så kan de kræve afgiften til rs4 ! :S

• #2   11. nov 2012 Du skal holde dog fra RS4 bremserne da de koster KASSEN at servicere.....

• #3   11. nov 2012 Medmindre du kører som mig 80 000 pr år og mest motorvej, så er det vanvittige spildte penge du vil ofre på bremser hvis du vil tøffe i byen og for udseendes skyld.

Minder lidt om single piger der aldrig dater nogen aldrig tid til noget men under tøjet altid dyreste frækkeste undertøj.

At du vil bruge så meget tid og penge på bremser på sådan lille audi er ligeså spildt;)

• #4   11. nov 2012 Mr. C : du kan sgu ikke komme til at betale afgiften af en rs4 pga. man tager bremserne fra den!! Lol man.

Det er rigtigt det kan være svært at finde nogle du kan få synet din bil med, den bedste løsning ville klart være de Rs 4 bremser, ring til en synshal, og SKAT for at høre om mulighederne, eller mail dem, så har du det på skrift smiley

Hvis du nu køber de GT1 kan du altid få dem malet og få porsche logo på hvis det er det du vil smiley

• #5   11. nov 2012 Btw: Porsche er også Brembo kalibre smiley

• #6   11. nov 2012 Det nemt :

Nu kunne det jo være at jeg kunne komme meget nemt til et sæt porsche bremser i min omgangskreds...

Mvh Rune

• #7   11. nov 2012 Jeg ved godt at det er brembo der laver Porsche kalibre, men synes de er fede med det Porsche mærke...

• #8   11. nov 2012 Ja kan kun give dig ret, har selv porsche på min, ser super ud, og de virker bare, men tænkte bare det var nemmere med RS da de stort set passer på, så slipper du for at rode med adaptere osv. smiley Også bare få porsche logo på dem istedet smiley

• #9   11. nov 2012 Ja det er nemlig super fedt... jeg må lige finde ud af noget.... er der nogle der ved hvor store kit brembo Gt1 fås i...

• #10   11. nov 2012 Rune,. så er det anden sag, for at investere i det var snart sygeste at gøre;)

• #11   11. nov 2012 Jeg ville aldrig bruge nyprisen på dem, men kan nok komme til nogle til en ok pris...

Mvh Rune

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #12   11. nov 2012 kim p
    Sjovt at det så er sat sådan sammen med andre biler.. Bremse fra større model, er en identitet ændring..
    Skoda 1,8 til 1,8t bremse = Ny afgift, og ved jeg, da det er undersøgt hos skat..
    Andre bremser på min gamle space star = Ny afgift, igen tjekket.
    Andre bremser på a3 til s3 = Ny afgift, som også er tjekket hos skat.
    Men det er da muligt, at de indenfor de sidste 3år har ændret reglerne, men tror ik på den

Rune C
    Med de forskellige svar du får, så snak med skat inden, for ville være lidt surt, at stå i synshallen, og få afvide at afgiften dumper ind af døren om et par måneder...

• #13   11. nov 2012 Det er ikke sådan på nogle biler, at skifter du bremser til nogle fra en større model så skal du betale afgiften af en fuld rs4 i dette tilfælde, det kan du da også sige dig selv, og ja jeg ved det med sikkerhed..

Kommentér på:
Skift til Porsche bremser/kalibre

Annonce