{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

Central lås {{forumTopicSubject}}

Hej BG..:)

Min god gamle Peugeot 406, har den seneste tid. Fået en sær ide, med centrallåsen smiley
Når man vil låse med fjernbetjeningen ( Infarød ) springe låsene op igen smiley Det lyder næsten som låsemotorene mangle saft og kraft til at låse med.
Men sætter jeg nøglen i låsen. Smæk siger det, og hele skidtet er låst uden problemer smiley
Er der nogen der kender eller har oplevet det problem før ??? og især hvad var årsagen

Hilsen Mikael


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Central lås
  • #1   15. nov 2012 Ja der er sikkert noget i din føredør der kører stramt, har du prøvet at låse manuelt med nøgle i passagersiden (hvis den kan) og se om det ikke har samme effekt som med fjernbetjeningen..

  • #2   15. nov 2012 For så har du jo svaret på dit problem...

    Hvis bilen er låst, kan det så heller ikke låse bilen normalt op med fjernbetjeningen...?


  • #3   15. nov 2012 Har en ide om, det er i venstre fordør, der er kuk i noget smiley for jeg kan sagtens låse op med fjernbetjeningen, men venstre fordør forbliver for det meste låst. ..
    Har tænkt på, om det kan være simpel rengøring og smøring på ny. Det har jo sikkert samlet en masse skidt og ragelse gennem årerne.

    Har ikke tjekket, om jeg kan låse manuelt i høre side.. Kravler så sjældent den vej ind jo smiley


  • #4   15. nov 2012 Ja du kan jo prøve at rense og smøre det i døren, der er sikkert der fejlen ligger....

Kommentér på:
Central lås

Annonce