{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf II forskel på CL og GT?
  • #1   16. nov 2012 Cl er en alm model gt er sådan set en gti bare med en 90 hk motor i ellers har den gti udstyr, bremser, kabine, sort himmel, mfa osv.

• #2   16. nov 2012 Okay tak, men der er ikke et sted man kan se en liste eller lign over de præcise forskelle? Er jo meget rart at vide om man skal gå efter en GT i stedet for en CL, eller om der ikke er den store forskel.

• #3   16. nov 2012 gå efter en GTI 8 eller 16V´er de blivere mere værd over tid... køre bedre og køre det samme hvis ikke længere på literen...

• #4   16. nov 2012 Her så kan du bare kigge dog er den ikke så fyldstgørende i alle modeller

http://www.doppel-wobber.de/forum/vw-golf-2_modelle.html

• #5   16. nov 2012 Ketil: den er bare for dyr i forsikring :o(

Andreas: tak for linket, men der står faktisk ikke noget om de to modeller smiley

• #6   16. nov 2012 Tror du skal vælge den bil du syntes om ud fra motor og udstyr der er så mange at vælge imellem og mange er renoveret/bygget om så det er langt fra alle som har den oprindelige model betegnelse men se om du ikke kan finde en GT special det er en flot vogn

• #7   16. nov 2012 Ketil: den er bare for dyr i forsikring :o(

Andreas: tak for linket, men der står faktisk ikke noget om de to modeller smiley

• #8   16. nov 2012 Okay tak for svar :o)

• #9   16. nov 2012 JA de er lidt dyre men også mere driftsikre og ved min kami har en GTi 8V´er han køre 13-14km/l i en normal 1.8 monopoint køe du kun omkring 10km/l
    der ud over har jeg meget svært ved at blive begejstret over en Golf II jeg få ondt i skindebenet nå jeg køre dem... men sku jeg klemmes ned i en igen så sku det være en magen til min gamle GTI 16V KR med 150hk og gul koniundervogn mest fordi den havde
    Elruder. Elsoltag. Elspejle. lædersæder. sædevarme servo.styring. skivebremser hele vejen rundt og den undervogn. og bordcomputer.

• #10   16. nov 2012 ja sådan en 16v det dur bare det eneste der er lort ved de gti'er er det K-anlæg det er ved og være slidt op efterhånden og lige så snart der er det mindste med det så køre det af helvede til dog har pf motor 107 hk gti 8v elektronisk indsprøjtning som er mere på lideligt og køre med ellers skal man op i en ABF 16v motor fra golf 3 og seat af det dur sq har selv sådan en motor i min 2'er og den kan godt sparke fra sig og stod valget mellen en gti 8 og en 16v så tog jeg helt klarts 16v'eren de køre altså nu meget bedre og længere literen end 8v gør når man køre pænt vel og mærket men skulle du gøre noget så tag en gt'er også kan du jo bygge en pf motor i den den ligger inden for 20% og er derfor lovlig og ligge i

• #11   16. nov 2012 Ellers må man over i en cruiser 1,6 GL som min 2'er smiley Den køre man bare pænt i, den kan ikke andet ha ha. Men køre dog godt tilgengæld, har også kun kørt 116.000 km fra ny.

Kommentér på:
Golf II forskel på CL og GT?

Annonce