{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad laver skattevæsen .??
  • #1   16. nov 2012 De laver regler og finder på nye metoder for at få dine penge ud af lommen uden fremover at skal gøre noget for det.

• #2   16. nov 2012 Men jeg føler med dig, der er da ikke noget mere irreterende end når man står og vil betale også man ikke kan få lov fordi der er ventetid på at regne ud hvor meget du skal af med...

Og ringe og rykke for det , tror jeg ikke er en god ide, så risikere du bare de lægger den nederst i bunken , ja man ved jo aldrig..

• #3   16. nov 2012 Hvorfor fik du ikke bare betalt den forud estimerede pris og så kunne du vente på den endelige afgørelse? så slap du for at vente.

• #4   16. nov 2012 Hvorfor spørger du ikke dem ??

• #5   16. nov 2012 de er som regel hurtige når det handler om penge der skal i kassen det straks værre hvis de skal betale. hader virkelig at vente 4timer på at kunne købe et sæt prøveplader. det næsten nemmere bare at køre uden. tænker tit hvorfor de ikke informere folk om at man skal huske sove pose og liggeunderlag når man skal have lavet noget derinde.

• #7   16. nov 2012 Kontakt Vestjysk-bilhus i Esbjerg de er blevet godkendt af skat til ag behandle afgift vurderinger og så kan du få plader på damme dag

• #8   16. nov 2012 Jeg forsøgte også at bare betale det nogenlunde beløb og så få det afregnet præcis senere .. Men det afviser de ..
    Det er simpelthen for dårligt ....

• #9   16. nov 2012 tja selv om du fik lov til og betale afgiften idag må du jo stadig ik køre i din bil før om 4mdr hvis den bliver veteran forsikkeret,
    man kan dog godt tegne en veteran forsikring der os dækker om vinteren,
    men er man bare lidt glad for sin veteran bil køre man ik i den i vinter halvåret pga der er salt på vejene

• #10   16. nov 2012 Ja ved godt .. smiley
    Men synes alligevel at det er simpelthen for dårlig af skattevæsen at det tager så lang tid..

• #12   16. nov 2012 Benjamin Ø:
    Det ER jo netop penge de får i kassen ved at betale afgiften på bilen?

Var udsat for det samme med 3mdrs. ventetid på min Polara for 5år siden.
    Vi endte med 22.000 i afgift, som de godt ku glemme da en mustang kostede under 15 i afgift og har en langt højere/nemmere salgsværdi end en 4dørs ukendt limousine..

Nu skal jeg så selv møllen igennem med min Ranchero, så håber det går mere smertefrit.
    Skal bilen forresten være toldsynet/godkendt?
    For jeg er ligeså bange for som dig at det kommer til at tage længere tid for dem at beregne afgiften, end det vil tage mig at rammeløfte den og omlakere og restaurere den, så jeg ville godt gå og ku gøre det mens de beregner afgiften som den står nu, så jeg kan betale den når jeg kører til syn med den til foråret og den er klar med nye bremser styrekugler osv osv.

Jeg orker ikke at sku "fikse" den igennem et syn for at få den godkendt, fordi jeg alligevel skal hjem og ha lavet alt muligt ved den jeg ikke får lavet de første par måneder, bla. skifte alt der hedder bremser til nyt.

• #13   16. nov 2012 Ja en bil skal synes og toldsynes i DK for at man kan få lov at betale afgiften.

• #14   16. nov 2012 Men skal den godkendes?
    Toldsynet er vel blot for at konstatere udstyr mv.?
    Er godt klar over jeg skal ha den synet/godkendt for at få plader på den, men det skal man jo uanset når jeg skal ha plader om den er med/uden afgift.
    Igen som sagt for at bruge vente tiden mens man laver biler klar (iorden) til foråret, så jeg ikke bare skal ha den lappet sammen til et lynsyn og så bygge den om bagefter?!
    Det virker jo lidt åndssvagt at den skal godkendes for at de kan vurdere afgiften, for om bremserne virker eller ej, så er afgiften jo det samme.
    Og kunne jeg nu ikke lave det selv, ville det endda give mere arbejde her i DK.
    Så det vil jo være bonus for alle, for pladerne kan jeg jo få samme dag den er godkendt! smiley

• #15   16. nov 2012 Ja bilen skal være synet og godkendt eller kan du ikke Toldsyne den.
    Og bilen skal være Toldsynet for at du kan betale afgiften..

Kommentér på:
Hvad laver skattevæsen .??

Annonce