{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.156 visninger | Oprettet:

Forsikringsselskab er sgu da helt væk {{forumTopicSubject}}

Har en rigtig god ven,som her for nylig desværre fik stjålet hans audi a4 1,8 turbo fra 95,en bil vi havde brugt sindsygt lang tid og penge på at style og bygge på, men den blev jo så stjålet og det blev anmeldt til politiet og forsikringsselskabet..
der går så de 30 dage som politiet får til at finde bilen i, og de finder den så desværre ikke.
Han bliver kontaktet af taksator og de bliver enige om en pris, som ikke kommer i nærheden af det bilen reelt er værd,da forsikringsselskabet går ud fra de priser,som std audi a4 bliver solgt til, men fair nok, min kammi kan ikke undvære bil længere, så han ser helst at sagen bare bliver afsluttet, så han kan få en bil igen og ikke skulle låne en mere.. Min kammi tror alt er iorden og går egentligt bare og venter på den sum de blev enige om, da pengene ikke er dukket op den dag han bliver lovet, kontakter han forsikringsselskabet gentagne gange for at få en forklaring på, hvorfor pengene ikke var kommet endnu, og bliver bare spist af med nogle latterlige forklaringer...
Han bliver så ringet op idag, af en eller anden smart ass, som direkte siger, at han mener at min kammi selv har skaffet sig af med bilen, da en audi med startspærre ikke kan stjæles uden nøglen og at han syntes at hele sagen lugter??? what the fuck tænker jeg, hvorfor skulle han bruge formuer på at style og sætte en bil 100% i stand,for penge han ved han aldrig får for den, for derefter at skaffe sig af med bilen?? derudover deres påstand om en audi fra 95 ikke kan stjæles uden nøgle,hvad sker der for dem, selv jeg, som er autolakerer og aldrig i mit liv har stjålet noget, kan finde ud af at kode hvilken som helst audi nøgle til hvilken som helst audi af ældre dato, via min vcds tester, det tager mindre end 30 sek, så man kan faktisk bare knalde tændningslåsen og slå den til tændning og derefter kode den nøgle man har med til bilens startspærre... Det skal dertil siges, at min kammerat aldrig i sit liv har brugt sin forsikring og samtidig har alle forsikringer,boliglån osv i pågældene selskab, og så pisser de på ham på denne måde...
forbandet svineri uden sidestykke..
men jeg har rådet ham til at få en advokat og stævne svinerne øjeblikkeligt..
nogen der har været det samme igennem?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikringsselskab er sgu da helt væk
  • #1   16. nov 2012 Forsikringer og boliglån i samme selskab ? Nej vel ?
    Hvis det er Alm. Brand der er tale om, så er det stadig to forskellige dele, men under samme navn, og de vil altid gerne slippe for at dække.

    Noget andet er at styling og lignende kun bliver dækket hvis det er forsikret som ekstraudstyr og godkendt forinden af selskabet, ellers kan de kun gå ud fra en standard bil i samme stand, så prisen er nok fair nok.

    At de mistror ham for fusk er en helt anden sag, og det burde ikke finde sted, men han kunne jo prøve at tale pænt med dem inden han bruger penge på en advokat, for det kan sagtens komme til at koste ham mange penge at bruge en advokat.

    Alt andet lige, så kender jeg ikke nogen der er blevet direkte anklaget for fusk på den måde, men hvis der er mistanke, så har de jo også grund til at undersøge det.


  • #2   16. nov 2012 Stævne dem for hvad`

    Svinsk behandling, men en klage er nok det eneste i kan gøre. For i får intet ud af at stævne nogen, for den udtalellse.


    For 7-8 år tilbage, havde jeg indbrud i en gammel Ford Sierra. gik til politiet , for at lave en anmeldelse og ud kom der en ældre politimand, for at se på bilen.Hans første kommentar "er det alt det anlæg du har købt stjålet, de har hentet, fordi du ikke har betalt for det?"
    Blev så chokeret over den udtallese, at jeg bare kørte derfra, uden anmeldelse. Skulle have klaget, men det kan man altid sige smiley


  • #3   16. nov 2012 han havde ekstra udstyrs forsikring på den, det er grundværdien som de satte på bilen som ikke stemte overens med virkeligheden, og hvis det kommer til at de holder på at de ikke vil dække, er det jo nok godt nok at have en advokat i baghånden, så de kan blive stævnet for det beløb de selv er gået med til..

  • #4   16. nov 2012 det skal lige siges, at min kammi er det mest ærlige og reelle menneske jeg kender, styr på hans økonomi osv osv, så jeg kan sgu godt forstå han bliver chokeret når han direkte bliver beskyldt for sådan noget

  • #5   16. nov 2012 Bare puds en advokat efter dem.

    Kan ikke se hvordan de kan overveje ikke og dække beløbet, da de er tvunget til det. lyder som et elendigt forsikringsselskab


  • #6   16. nov 2012 hvad forsikring er det? det lyder bekendt

  • #7   16. nov 2012 Smid en advokat på sagen øjeblikkeligt. Har selv været turen igennem godt nok med en båd. Men hvis han ikke selv har stjålet den og er reael så burde hans kasko forsikring dække advokat omkostningerne hvis han ellers vinder sagen.. men advokater kæmper jo for at få kunder for tiden så mange af dem kigger gerne sagen igennem og siger hvordan tingene står gratis smiley mit råd er at skynde jer at gå i forsvars stilling ellers gør de alt hvad de kan for at få jer ned med nakken.

  • #8   16. nov 2012 boliglån og forsikring samme sted, jeg gætter på at farven er blå !

  • #9   16. nov 2012 Hvis det er alm brand så er det ikke første gang jeg har hørt at de sviner deres kunder til så snart de skal gøre brug af deres forsikring.

  • #10   16. nov 2012 Hahaha...


    Jeg har fået stjålet 2 biler ialt, den ene "Seat Leon 2008" Og "Audi S6 2009"

    Og forsikringen har aldrig stillet spørgsmålstegn..


  • #11   16. nov 2012 Det svineri var jeg også ude for da vores Mercedes brændte..

    Men de ville IKKE anmelde mig for forsikringssvindel som jeg krævede, hvis de mente jeg havde gjort noget forkert..

    Til gengæld trak de sagen ud i 1½ med latterlige påstande, og konstante beskyldnigner, som de ikke kunne bevise.

    Det de fik ud af det, var at de fik os kørt ned, så da de endeligt udbetalte nogle penge, og det kun var 70% af det den allerbilligste i DK stod til, accepterede vi. Og de havde dermed sparet 75000kr..

    Dette var Alm.Brand.. de er nogle lortesvin, uærlige sataner, og direkte svindelagtige.. Hold jer fra det lorte selskab.


  • #12   17. nov 2012 Morten D.

    Hvorfor ikke bare få en advokat på en sag som din ? Jeres sag var jo en sikker vinder, så advokat regningen ender vel hos forsikringsselskabet såfremt de vil i retten.


Kommentér på:
Forsikringsselskab er sgu da helt væk

Annonce