{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.580 visninger | Oprettet:

Priser på brugte hjul {{forumTopicSubject}}

Hej Bg

Er jeg den eneste der synes at folks priser på deres fælge herinde er meget høje????

Står og vil købe et sæt andre da jeg har solgt de gamle(Royal GT)
Men folk tror de har guld til salg eller er jeg forkert på den???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af TV 280 kr.
  • Rep. Af asko opvaskemaskine 799 kr.
  • Elektriker - Udskiftning af 2 udendørslamper og opsætning af 1 pendel 1.500 kr.
  • Egeføj 2.800 kr.
  • VVS-installatører. Tømme vand ud af opvaskemaskine 668 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Priser på brugte hjul
  • #1   17. nov 2012 Kan kun give dig helt ret næsten billiger og købe nye fælge

• #2   17. nov 2012 Ja solgte mine 20x8,5 gt fælge med special lak for 6500kr(realistisk pris)
    Men kan ikke finde et sæt fælge herinde der er i nærheden til de penge

• #3   17. nov 2012 Nogen er meget høje, men har da set flere til rigtig gode priser. De passer bare ikke på min. Mangler nogle 4 huls til Renault Laguna.

• #4   17. nov 2012 Priserne på 90% af tingene her inde er for høje og min opfattelse er ikke altid at folk tror det er guld være det er fordi at sætter du prisen fair på dine ting så skambyder folk alligevel på varen helst med 40% og når man har oplevet det tilpas mange gange ja så sætter man prisen op

Min annonce på mine Mercedes hjul er jo et godt eksempel

• #5   17. nov 2012 hvis i ikke kan lide priserne så lad da være med at brokke jer og lad være med at købe dem andet er der ikke at sige til jer

• #6   17. nov 2012 Jeg har besluttet at købe fælge på Ebay istedet,gider ikke de urealistiske priser herinde og på DBA osv

• #7   17. nov 2012 Allan det er ikke brok det drejer sig om her,men urealistiske priser

• #8   17. nov 2012 Vis priserne er urealistiske så kan man jo bare handle andre steder det er jo købers problem vis han ikke for solgt sin vare der er jo ingen ser tvinger dig til at købe her inde

Du brokker dig jo heller ikke over prisen i Bilka nej du køre i fakta vis du kan få det billigere der

• #9   17. nov 2012 Rødhætte det forstår jeg godt og selvfølgelig prøver folk at prutte prisen.Men med priserne herinde forstår jeg godt folk vil handle prisen ned

• #10   17. nov 2012 Andreas det er stadig ikke brok,men en undersøgelse om priserne ikke ligger for højt eller om jeg tager helt fejl

• #11   17. nov 2012 Enig!! Overvejer satme også snart og købe nogle nye i stedet!

• #12   17. nov 2012 Vi kan godt blive enige om at priserne på nogle vare her inde er for høje men så længe man kan handle andre steder så kan jeg ikke se det som et problem

Er man intrasseret i en vare og prisen er høj så kan man spørge om prisen er fast eller komme med et fornuftigt bud

• #13   17. nov 2012 Hvis du vil købe fælge på ebay, istedet for i en foretning eller på et site her i dk så viser det vel også lidt som nogen skriver at du brokker dig ellersyntes at meget er urealistisk...

Priserne bliver jo urealistiske herhjemme når man ikke støtter den danske stat og gerne kommer lidt i statskassen indimellem...

Men når det er sagt så tror manger købere og sælgere jo at de er verdensmænd, og det er de jo langt fra... hvis man selv har givet en pris for en vare og vil sælge den igen så tvivler jeg nu på at de alm. normal opfattende mennesker tror de kan få mere end de selv har givet... men det der giver problemet er alle de spørgsmål om varen i beskeder både herinde og i sms og at man ikke ringer til sælger og tager ud og ser på varen, og forhandler pris..

Alt andet er i mine øjne snotdumt......!!!

Og jeg kan komme med et bud på hvorfor,, jeg har solgt mange ting, og havde nogle fælge til salg herinde med dæk....
    Og det spørgsmål jeg fik flest af var faktisk hvad skal du have for de 2 dæk, HVAD..... jeg sælger 4 fælge med dæk, og ikke delt.... og jeg har altid nummer på mine annoncer...

Det vil aldrig ske hvis folk tog knoglen og ringede på varen, så prøv det næste gang du vil handle, og ikke bare side og læse annoncerne for man kan altid handle om prisen.... det er hvad jeg mener og det er til at brække sig over at folk sidder om nattet og byder på en vare de ikke har set, så der er gået noget galt i folks opdragelse hvad andgår handen mellem privat personer... smiley

• #14   17. nov 2012 Jeg er delvis enig med dig buggi boy.. Men alligevel vil jeg sige at jeg altid byder en lavere pris end den der er sat for at se om sælger er til og handle med, dette gør jeg altid før jeg tager ud og kigger, for jeg gider sq ikke kører ud og kigge på noget, som måske viser sig og være ringere end på billederne, uden at vide at sælger er med på nedslag, dem der står fast på prisen drøner jeg let og elegant henover.. Der er ligeså mange dårlige sælger derude som der er "købere" der bare fordriver deres tid og spilder vores andres med dumme spørgsmål:)

• #15   17. nov 2012 Buggi jeg vil gerne købe fælge i DK men priserne er alt for høje så derfor bliver der handlet i tyskland,medmindre der kommer nogle til realistisk pris selvfølgelig

• #16   17. nov 2012 Kunne jo også være at afstanden mellem køber og sælger er stor Buggi

• #17   17. nov 2012 Jesper eBay er også et fantastisk marked specielt hvad angår reservedele til vw jeg har selv handlet der inde mange gange af flere årsager enten kan man ikke købe varen i dk eller også er prisen 300% dyrere en i danske butikker

• #18   17. nov 2012 Andreas

Ja Ebay.de har mange fine stumper til 1/3 af prisen herhjemme ingen under at man handler derinde.

• #20   17. nov 2012 "Priserne bliver jo urealistiske herhjemme når man ikke støtter den danske stat og gerne kommer lidt i statskassen indimellem..."

Der er for filan tale om brugte varer, der allerede er svaret moms af.

Og mht. Fleabay-varerne, så er det jo bare sådan når Danmark har valgt at have den størst mulige momssats i EU-regi, det hæmmer konkurrencen og øger import kontra eksport, men sådan er det. De fleste betaler vel ikke overpris hvis de kan undgå det, no?

• #21   17. nov 2012 Min holdning til brugte ting er at de skal koste det halve af hvad man selv har givet, og ikke af den dyreste pris man selv kan finde i butik eller på nettet.
    Jeg spørger altid om der kan fremvises en kvittering, da jeg tit oplever at man "bare" finder en pris et sted og siger det har de kostet.
    Med dæk og fælge vil jeg oftest ikke engang give det halve af hvad sælger har givet, da man svært kan se skader på dæk og skæve fælge.
    Hvis sælger ikke er enig med mig i min form for pris sætning, så henvender jeg mig blot til en anden der tilbyder det samme.

Og sådan en pris på dæk egentlig. De priser man feks. nævner på Continental dæk og de gode dyre mærker, de er da også fundet på tit og ofte. Ingen, eller snart ingen giver op til katalogpris på disse ting, det nægter jeg at tro.

• zenza7
    zenza7 Tilmeldt:
    nov 2011

Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 213
    #22   17. nov 2012 tror så også at folk her inde ikke aner hvad nye fælge med dæk + montering egentligt koster. folk tror jo at de kan få foræret

• #23   17. nov 2012 At alle folk skambyder uanset pris, er da det ringeste jeg nogensinde har hørt.

Hvis prisen er rigtig køber folk selvfølgelig til prisen. og gør de ikke, kommer der nok en anden og gør, ting til den rigtige pris er der som regel rift om, og så må folk jo tage det til prisen.

Og hvad angår folk og deres urealistiske priser, så kan de beholde lortet selv, hader nærigrøve der mener det er guld de står med, fy for satan !

Brugte ting er bare max 50% værd generelt, så kan man altid gå længere ned.

• #24   17. nov 2012 Så køb dig noget nyt, hvis det brugte er for dyrt..

En der skal købe noget brugt, synes altid det er for dyrt.

• #25   17. nov 2012 roadrunner2:

Jo jo, men nogle påståede købspriser er da opfundne. Møder af og til påståede nypriser på dæk som er helt ude i hampen, og hvor jeg kan købe nye til samme pris som den brugte pris.

• #26   17. nov 2012 Vil som sagt gerne handle herhjemme,men både ny og brugt priserne gør at man vil handle f.eks på Ebay.Folk tror sku de har guld til salg men virkelighed er noget andet

• #27   17. nov 2012 Folk spørger jo kun om man vil bytte, så en pris er vel egentlig ligemeget hæhæ.

Nej men giver dig helt ret. Kig på dba, det er næsten umuligt at finde sutter herinde til en god pris, og folk tror virkelig at de sidder på guld når de har 4 vinterhjul til salg i vinterhalvåret og det samme gælder sommer.

• #28   17. nov 2012 Har kigget diverse salgssider igennem,linien er den samme fælge til guldpriser,så har taget beslutning om at handle på ebay.de istedet.

• #29   17. nov 2012 Tha verden mester så har du nok bare være heldig,men går du markedet igennem herinde er 99% af fælgene alt alt for dyre.Men det er nok pga krisen;-)

• #31   17. nov 2012 Thomas K lige præcis det jeg mener

• #32   18. nov 2012 Sjovt nok så synes købere altid at ting er for dyre, hvad enten det gælder udstyr, biler eller boliger og råber op omkring finanskrise..

Sælgerne synes at deres varer er for billige...!

Køb eller lad være, der findes mange udenlandske alternativer

• #33   18. nov 2012 Mirza det er en realitet at priserne er helt hen i vejret,folk sætter en urealistisk pris på deres vare og er ikke villig til at forhandle prisen ret meget.Jeg køber ca 10% herhjemme resten bliver handlet i udlandet,der får man 2-3 gange så meget for samme pris

• DisConFlubberated
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.725
    #34   18. nov 2012 Mirza - Korrekt! Men du vil jo heller ikke forære noget væk, hvis du kunne få lidt penge ud af det... Vel?

• #35   18. nov 2012 Jesper n, hvis det er en realitet at de er for høje så bliver de ikke solgt, men du ved ikke om de bliver solgt til prisen når annoncen forsvinder...

• #36   18. nov 2012 Mirza A

Precis.... dem der sætter deres ting til en pris ender jo også tit med at få det solgt til den pri de vil have,, bevares det kan jo tage tid, men jeg tror selv på at venter man længe nok så kommer man også af med det...

Hvis en ting har en værdi for et menneske så er det vel ud fra den pris han selv mener den er værd...
    Det kan ikke hidse mig synderligt op, men går bar videre i min søgning og tænker bare "det vil jeg ikke give" og så er det ude af mit hoved igen...

Ikke noget jeg kan irritere mig over....

• DisConFlubberated

#37   18. nov 2012 Mirza, nemlig man kan aldrig vide hvad køber og sælger har aftalt på mobil/privat beskeder

• #38   18. nov 2012 Nej men fatter ikke folk sætter en realistisk pris på annoncen fra starten

• #39   18. nov 2012 der er en grudt til jeg ikke har smit mine 17" OZ fælge til salg her inde. fordi folk ikke fatter at 1500kr er en fin pris for 4stk 17" oz fælge med 4 lovlige pilot 3 dæk

• #40   18. nov 2012 jesper

Den er vel realitisk for dem, men bare ikke for dig...

• #41   18. nov 2012 Ja meget muligt Buggi men der kommer jo ingen gang i salget med disse priser

• #42   18. nov 2012 Problemet er der er for mange her inde der lige er hoppet fra Scootergalleriet og som ikke har en naturlig forhold til tingene.
    Man skal som køber ikke stole på at noget er OK inden man har set det.
    Har prøvet at køre efter et sæt dæk og fælge som skulle efter sælger have kørt max 1000km det var så kun en dæk det drejer sig om også den der var foto af prisen var ca. 40% under ny, så det kunne ikke gå galt for det var ønske fælgen, men men de 3 sidste dæk var der kun 3-4 mm tilbage ned til bunden så 2,4 brugbart og fælgen med ny dæk havde tydelig bule, så vil sige jeg var en af de farlige bilister på vejen hjem der nede fra, 200km spildt

• #43   18. nov 2012 Jesper, hvad enten den er realistisk eller ej er relativt... For en som er god til at søge andre muligheder og handler i udlandet så er den ikke realistisk nej... Men for nogen er den...

Jeg synes hellere ikk at prisen på castrol olien i danske butikker er realistisk fordi jeg køber olien fra tyskland og englad.. Men butikkerne sælger jo stadig deres olie ikk? Så kan ikke se problemet, så længe varen bliver solgt!

• #44   18. nov 2012 Jesper, her er en af dine annoncer med et filter den pris er da også urealistisk siden man kan få et lign filter i udlandet for samme pris, og du har heller ingen bud fået i 2 uger, hvorfor sætter du ikke prisen ned?
    smiley

http://www.bilgalleri.dk/marked/tuning/1488739-simota_air_intake_form_2_golf_5

• DisConFlubberated

#45   18. nov 2012 Og så er der de idioter der skriver på annoncen, bare for at drille eller spille smarte... Jeg har fx et sæt pæne fælge til salg, med ca 6 mm mønster på alle 4 dæk, der er endda et billede af dæk-mønsteret, på trods af det, er der en der spørger om det er sommer eller vinterdæk... Hvis man nu bare gad at kigge billederne igennem, så kunne man nemt se at det er sommerdæk...

• #46   18. nov 2012 Ja man kan nemt se det, men det er ikke alle der ved hvordan et vinterdæk ser ud..

• #48   18. nov 2012 Mirza ang castrol olie er der ikke meget at spare ved at handle i udlandet,hvis man finder de rigtige steder herhjemme.

Ang mit luftfilter system koster det 2500kr herhjemme eller derover så min pris kan du ikke klage over.Sætter det desuden ikke ned fordi jeg mangler absolut ikke penge og mener prisen er rigtig go.

• #49   18. nov 2012 Jesper jeg fandt dit filter i england for 670kr.. Men selvfølgelig synes du prisen er god! Du er sælger, og det er det jeg skriver i mine første indlæg: sælgeren synes altid prisen er god og endda for billig, men når man skal købe så er ALT for dyrt.. Tak fordi du beviser min påstand smiley

• #50   19. nov 2012 Mirza kom med et link til det,da jeg ikke tror på dig overhovedet.Synes ikke min pris er for billig men god og er stadig klar til at handle om prisen.Vil ikke sætte den ned til 600kr og så skal der handles 400kr ned også,det er sku da logik.Men hvis du handler olie i udlandet så er man sku ikke med til at støtte salget herhjemme overhovedet.

• #51   19. nov 2012 "Men hvis du handler olie i udlandet så er man sku ikke med til at støtte salget herhjemme overhovedet."

Og, økonomien er global, ved at du støtter tyskerne, så har de penge til at komme o holde camping i Danmark..

630 kr http://www.golfgtiforum.co.uk/index.php?topic=228960.0

men det er fuldstændig ligemeget hvad jeg synes om din pris, min pointe er bare at alle synes deres pris er ok, det synes du også selv, selvom din var ikke er solgt efter 2-3 uger..

• #52   19. nov 2012 Det er en forum side du linker til,hvad har det lige med prisen at gøre????hvis du ikke har styr på fakta så lad være med at bringe min annonce ind i billedet tak!!!!!

• #53   19. nov 2012 jesper n.. ja og på forumside er der et filter til salg..

men sandheden er ilde hørt smiley din pris er rigtig god, realistisk og lav smiley

• #54   19. nov 2012 Ja brugt filter,så sandheden er ilde hørt.Det er sku da falske oplysninger du kommer med der.Men gider da ikke spilde min tid på dine kommentarer så længe de ikke er sande

• #55   19. nov 2012 Rødhætte Det er da ikke mig der bliver ved er det????jeg svarer bare,men synes det er forkert at bringe min annonce på banen når prisen er ok.

• #56   19. nov 2012 jesper.. der er bare den lille detalje, jeg synes ikke prisen er ok, hvorvidt det er ok eller ej at bringe det på bane, er ikke anderledes end at du synes størstdelen af priserne på bg er urealistiske og du bringer emnet på banen...

• #57   19. nov 2012 Kan du ikke hoppe over på mc galleriet og irritere nogen der istedet????synes det er meget forkert at bringe min annonce på banen når prisen er fair.

• #58   19. nov 2012 Jeg udstiller ikke nogen ved at lave et forum emne men du gør det ved at linke til min annonce!!!!

• #59   19. nov 2012 Et sæt fælge der rr med ny lak og nye dæk skal jo ikke koste halv pris . Og hvis de er specielle eller sjældne kan de også koste en del.

• #60   21. nov 2012 For det meste kan man vel handle lidt , og husk de billige der er tilsalg , det er måske en god grund til de er billige og de dyre hvorfor de er dyre , som så meget andet der er tilsalg , du får hvad du betaler for.
    Fælge fra eks T.hansen koster jo ikke en bondegård der i mod koster eks BBS - keskinfælge jo en hel del mere og det er der en rigtig god grund til !.

Kommentér på:
Priser på brugte hjul

Annonce