{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lille ny bil?
  • #1   18. nov 2012 VW up?

  • #2   18. nov 2012 ja vw up/skoda citygo/ seat mii. alle tre samme bil smiley

  • #3   18. nov 2012 Tayota Aygo?
    Skoda Citigo - Istedet for VW up, da Skoda'en er billigere og de er mere eller mindre identiske.


  • #4   18. nov 2012 Seat mii er vel også lidt billigere end Skoda? smiley

  • #5   18. nov 2012 Det tær jeg så ikke sige. Men fordelene ved Skodaen er, at der kan man købe udstyr enkeltvis.. imodsætning til UP!'en.. Der skal man købe det i pakker.
    har selv haft hørt efter en af de 2 biler.


  • #6   18. nov 2012 dette emne har været oppe mindst en gang idag.. lær nu at søg !

  • #7   18. nov 2012 simon hn .ja seat´en er billigere men med basale ting som aircon og fjernbetjent Centrallås (hvilket er svært undervuderet. har jeg erfarert) så bliver den ret dyr. + dener grim. ligner en 10år gammel bil relerede nu.
    min kami er glad for sin UP men den satte ham også 137.000kr tilbage.
    'Picanto. Ka og
    Panda Classic til 69.990kr fin motor. fin bil. ingen gensalgs værdi men det afhænger af km. køre hun 10.000km om året har den jo kun rundet 40.000km på 4 år og har den tabt 40.000kr så det 1kr pr km... overvejer selv om man sku smide de penge på en så man har en bille letkørt handy. rummelig bil til de penge... efter 4år ville den for mit vedkommende havde kørt 160.000km og ville nok kunne sælge de nfor 15-20.000kr det syntes jeg er fint. og ville være en god udbetaling til en ny bil igen...


  • #8   18. nov 2012 vw up!

  • #9   18. nov 2012 jonas.
    kom med en begrundelse.
    andet end gensalgs værdi som jo er værdiløs da ingen kende den og man ikke skal vælge en bil på det grundlag men på hvad man syntes køre godt. og passer til en...
    up er en lille fin bil. meget dækstøj. 2plads bagagerum. og rimelig plads. (man kan rent faktisk havde en rive med bare med at lægge sæderne ned)
    kørenskaberne er okey men ikke bedre en mange andre biler. komfort. er der ikke meget af men det er en økoracer komfort er ikke noget de har


  • #10   18. nov 2012 Hyundai i10 måske?
    Vores er fra 2010 og har lige rundet 127.000 km og der har ikke været reparationen overhovedet


  • berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #12   18. nov 2012 Jeg vil også anbefale en Hyundai i10 eller Kia Picanto (samme motor) eller en Fiat Panda.
    Den primære grund til det, er at de altså er lige en tand større end de små trillingebiler, mii, citigo, spark og de andre. PLUS de må trække en trailer på 800kg med bremser (er faktisk muligt at finde en 4pers. campingvogn som den må trække lovligt) Og den siger heller intet til at trække et ton (kører ca 11-12km/l med et ton på krogen)

    Det kan jo evt. også spille ind som faktor, at nogle forhandlere giver 20-30.000 i "skrotpræmie" for en gammel bil, så længe der er plader på den, og køberen er registreret ejer.
    Der skal man dog også undersøge, om det er ligesom Chevrolet laver, med hævede priser, så man reelt set kun sparer 2-3000kr på bilen, eller om det er ligesom Hyundai og Fiat har haft et par gange, med at du rent faktisk får 20.000kr for bilen, som så kan bruges til udbetaling på den nye bil (var det er gjorde at jeg købte en Hyundai ud af de 3 jeg havde kigget på)


  • #13   18. nov 2012 VW up!

  • #14   18. nov 2012 Chevrolet Spark - http://www.chevrolet.dk/tilbud/tilbud/

  • #15   18. nov 2012 Gokartbil? Yoyota aygo:)

  • #16   18. nov 2012 utroligt som folk kan slynge modeller ud uden at uddybe...

    christian.
    Huyndai i10. er billig men Panda Classic +. (de sidste modeller i DK) bliver solgt til 69.990kr. og Ka. 73.900 (hvist nok)

    Trillingerne Fra VAG Vinder på Kabine Design.
    sammelkvaliteten er sku stort set ens på alle snart. matrialerne er forskellige og syntes ikke VAG levere det bedste men heller ikke det værste.

    aygo. C1 og 107 er efter hånden gamle biler.
    +´er
    gennemtestet. børne fejl i stor grad udbedret. og reservedelene er blevet frigivet til diverse forhandlere så priserne der på er blevet okey.
    -´ere
    designet er ikke ændret så meget (dog faceliftet) så det er ældre design og man er blevet vant til at se disse biler (er jeg personligt blevet med de andre trillinger også) så begestringen og status på disse biler er dalet...

    vil også lige nævne Twingo. fin lille bil. og hvis man ikke er hook´t på fordomme for franske biler og at det skal være det nyeste nye så falder den gamle clio om lidt da dens afløser sku kommer lige om snart. også et godt bud. + deres 1.5dci sku være en kanon diesel motor. har værtfaldt ikke læst skidt om dem...

    suzuki har alto og måske Splash (opel agila). kender ikke meget til dem. men syntes Alto og Twingo minder om hinanden. om det er "samme" bil ved jeg ikke





  • #17   18. nov 2012 Du kan jo heller ikke lige sige gensalgsværdi er værdiløs bare fordi man ikke kender den endnu. smiley

  • #18   18. nov 2012 Ny Fiat Panda smiley

  • #19   19. nov 2012 simon.
    agumentet er værdiløst. bilen bliver en lille smugle dyre end de andre 3 trillinger men tror ikke det er meget.


  • #20   19. nov 2012 Hva er hendes budget ? Synes de der microbiler er aaalt for overvurderede. Jeg ville vælge en bil en klasse større, som mazda 2, toyota yaris osv. Synes man får noget mere bil for pengene. Jeg er i hvert fald glad for at jeg har valgt at købe en Mazda 2. Synes den er alle pengene værd.

    Men self kommer det jo også an på ens behov osv. Hvis hun bor i en storby, og aldrig rigtig kommer ud af byen, er den da sikkert meget fin sådan en UP! f.eks. Men hvis hun skal på længere køreture indimellem, så er jeg overbevist om at hun ville blive meget mere glad for en bil der lige er en klasse større.


  • #21   19. nov 2012 Hun har en søn på 3, så der skal være plads til ham og måske en klapvogn eller sådan noget, plads til at handle i, og har arbejde uden for byen, så hun kører vel 30-40 km hver vej

  • #22   19. nov 2012 Så tror jeg sku hun vil blive træt at en af de helt små biler. Synes i hvert fald at i ska ta og kigge på nogen der lige er en klasse større.

    Ved jo heller ikke hva hun forventer af en bil.

    Hvis det var mig, ville jeg i hvert fald lige ofre en 50-100.000 kr mere, og så købe en lidt større bil.


Kommentér på:
lille ny bil?

Annonce