{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

problemer med strøm {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Har efterhånden mistet 3 bilbatterier på under 10 dage så nu må det være nok!

Problemet er det at når jeg indsætter et nyt batteri i bilen så fungere det fint i et par dage.. og pludselig imens jeg kører så forsvinder stortset alt strøm! Efterfølgende skal bilen næsten skubbes i gang og til sidst er batteriet helt dødt! Det sker oftest på et tidspunkt når jeg speeder op!

Har efterhånden lokaliseret at fejlen evt. kan ligge generatoren!

Det tror jeg som sagt fordi når jeg kører dør batteriet meget ud.. når jeg står stille så kommer der lidt mere strøm på igen.

Desuden så virker strømmen fint nok hvis jeg slukker forlygterne som bruger meget strøm.

Det som jeg har prøvet er at tænde bilen og tage en ledning af batteriet for at se hvor skarpt lysene lyser..
De er meget svage.. ! men det er vel ikke meningen? går vel ud fra at når bilen er i gang så bør generatoren skabe nok energi til at man kan tænde alt lys i bilen, varme på fuld skrue, anlæg tændt og det hele uden at bilen næsten dør for strøm?

lyder det her ikke som et problem med generatoren? har lige fået udskiftet motor og derfor også fået en den generator som var med der...

hvad siger i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  problemer med strøm
  • #1   26. mar 2006 Kan være den lader med for lav spænding eller slet ikke.. Hvor i landet er du fra?

• #2   26. mar 2006 Jeg er fra KBH området... Det er præcis den samme opfattelse jeg har.. for den lader og de siger de også på værktstedet, så derfor gad de ikke skifte den, men kan man da ændre på spændingen eller skal den bare udskiftes?

• #3   26. mar 2006 er der ikke en ladelampe der lyser når du stater hvis der bliver ved med at være lys i lampen er der noget galt med din generator mvh

• #4   26. mar 2006 Martin S >> Jeg har en lampe til batteriet og det er den som begynder at lyse når jeg har kørt 2 dage ca. med et nyt batteri.. i starten virker det helt fint, men det er vel fordi det er nyt og stærkt, men fornemmer det ikke bliver opladet nok fordi generatoren ikke sender nok strøm til den, men vil helst være sikker før den bliver udskiftet.. er træt af mekanikerne.. og køb af nye batterier.. det dyrt

• #5   26. mar 2006 Jeg aner ikke hvad der er af den slags i Kbh.. Men jeg ved at der i Køge tæt på McD ligger Carlsens Batteriservice. Han er skide flink og laver altid kanon arbejde til en god pris! Har jeg problemer kører jeg til ham! Han har på min gamle polo skiftet en spændingsregulator i generatoren så den kunne lade flere volt på mit batteri.. Ellers gik den nemlig kold når jeg brugte mit anlæg!

Men selvfølgelig ligger der da noget i Kbh, men ved bare ikke hvor. Carlsen kan jeg stå inde for!

• #6   26. mar 2006 min søsters man har arbejdet med elektronikken i biler.. hvis det kan klares uden mange værktøjer så kan han sikkert godt gøre det, så det vil jeg i første omgang lige spørge ham om, men ellers lyder det som om, at hvis det ikke kan klares på den måde så skal den udskiftes..

Det er ret nedern at skulle parkere på bakker så man kan trille bilen igang hvis det bliver nødvendigt... hvor mange bakker er der lige i kbh? heh

• #7   26. mar 2006 ha ha... I get your point.. smiley

Men som sagt.. Er der problemer så ring til http://firma.eniro.dk/query?what=cs_getinfo&company_id=1646644&customer_type=1&header_code=30091

Han kan med garanti finde din fejl.

Held og lykke med det!

• #8   26. mar 2006 tak for hjælpen:)

• #9   26. mar 2006 Prøv at kontroller dine polbanditter på strømledningen!! Ka nemt være en løs forbindelse!

• #10   26. mar 2006 prøv eventuelt at tage to start kabler og kortslut batteriet (når det IKKE sidder i bilen)..... husk alle nye batterietr skal have et knald for at blive "aktive". ku være det hjalp smiley

• #11   26. mar 2006
    "Det som jeg har prøvet er at tænde bilen og tage en ledning af batteriet for at se hvor skarpt lysene lyser..
    De er meget svage.. ! men det er vel ikke meningen? går vel ud fra at når bilen er i gang så bør generatoren skabe nok energi til at man kan tænde alt lys i bilen,"

hvis du hara gjordt det der !! så har du helt sikkert brændt diodebroen af i din generator så der ksal ihvertfald ny på!!!

Kommentér på:
problemer med strøm

Annonce