problemer med strøm {{forumTopicSubject}}
Hejsa!
Har efterhånden mistet 3 bilbatterier på under 10 dage så nu må det være nok!
Problemet er det at når jeg indsætter et nyt batteri i bilen så fungere det fint i et par dage.. og pludselig imens jeg kører så forsvinder stortset alt strøm! Efterfølgende skal bilen næsten skubbes i gang og til sidst er batteriet helt dødt! Det sker oftest på et tidspunkt når jeg speeder op!
Har efterhånden lokaliseret at fejlen evt. kan ligge generatoren!
Det tror jeg som sagt fordi når jeg kører dør batteriet meget ud.. når jeg står stille så kommer der lidt mere strøm på igen.
Desuden så virker strømmen fint nok hvis jeg slukker forlygterne som bruger meget strøm.
Det som jeg har prøvet er at tænde bilen og tage en ledning af batteriet for at se hvor skarpt lysene lyser..
De er meget svage.. ! men det er vel ikke meningen? går vel ud fra at når bilen er i gang så bør generatoren skabe nok energi til at man kan tænde alt lys i bilen, varme på fuld skrue, anlæg tændt og det hele uden at bilen næsten dør for strøm?
lyder det her ikke som et problem med generatoren? har lige fået udskiftet motor og derfor også fået en den generator som var med der...
hvad siger i?
feb 2004
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 2 Emner: 4 Svar: 75
sep 2004
Følger: 6 Følgere: 4 Biler: 6 Emner: 133 Svar: 713
feb 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Biler: 3 Emner: 45 Svar: 364
sep 2004
feb 2004
Men selvfølgelig ligger der da noget i Kbh, men ved bare ikke hvor. Carlsen kan jeg stå inde for!
sep 2004
Det er ret nedern at skulle parkere på bakker så man kan trille bilen igang hvis det bliver nødvendigt... hvor mange bakker er der lige i kbh? heh
feb 2004
Men som sagt.. Er der problemer så ring til http://firma.eniro.dk/query?what=cs_getinfo&company_id=1646644&customer_type=1&header_code=30091
Han kan med garanti finde din fejl.
Held og lykke med det!
sep 2004
feb 2004
Følger: 48 Følgere: 47 Biler: 2 Emner: 26 Svar: 1.546
apr 2003
Følger: 55 Følgere: 58 Biler: 7 Emner: 50 Svar: 3.308
mar 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 178 Svar: 1.601
"Det som jeg har prøvet er at tænde bilen og tage en ledning af batteriet for at se hvor skarpt lysene lyser..
De er meget svage.. ! men det er vel ikke meningen? går vel ud fra at når bilen er i gang så bør generatoren skabe nok energi til at man kan tænde alt lys i bilen,"
hvis du hara gjordt det der !! så har du helt sikkert brændt diodebroen af i din generator så der ksal ihvertfald ny på!!!
problemer med strøm