{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billig autolakere midt og Vestjylland ?
  • #1   27. nov 2012 er det en transporter eller en lupo det betyder nok lidt

• #2   27. nov 2012 kjellerup autolak 86881195

• #3   27. nov 2012 Retlak, Sunds - 97142233 - de er super dygtige, jeg ved ikke om de er billigere end andre, men det er 100% i orden når det kommer der fra.

• #4   27. nov 2012 ordenligt og billigt?
    altså nu jeg selv smed og har set billige gellændre og set ordelige gelændre. et ordeligt stykke arbejde tager lidt længere tid. eks slibning af din bil. kan måske klares på 3 timer men bruger de 3½-4 bliver det langt bedre. de kan sikkert dække bilen ind på 1½time bruger de 2 så det gjort ordeligt. de kan måske prøjte bilen på 2½timer alt i alt. bruger de 3½ bliver det langt bedre samlet set tager et godt stykke arbejde vel 2-3timer mere. det koster. og så er en billigmaler ikke altid så dygtigt som en lidt dyre maler. der er en grund til maleren er dyre fordi kvaliteten er der efter...

• #6   27. nov 2012 jeg kan ik lade være med at grine, hver gang jeg ser sådan et indlæg, du kunne lige så godt ha skrevet, " hvad koster min bil i forsikring"

der er ingen der ved det.! RING DOG RUNDT, og få en snak om hvad der skal laves ved din bil, og ingen kan give pris før der er lagt en handlings plan for bilen, samt de har set den.

• #7   27. nov 2012 Elsker de spørgsmål.

Hvilken bil.
    Hvilken farve metal candy eller uni ?
    Skal der spartles ?
    Der er så mange faktore.
    Og vi skal jo se bilen først. !

• #8   27. nov 2012 Golf 4 5 dørs metal blå candy og ja spartles

Kommentér på:
Billig autolakere midt og Vestjylland ?

Annonce