{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
731 visninger | Oprettet:

Center karpsler? De rigtige? {{forumTopicSubject}}

Jeg fandt ud af igår at mine fælge mangler center karpsler, MEN da det ikke er originale fælge - hvordan finder jeg så lige de rigtige? Har kigget og læst lidt men synes ikke rigtig jeg kan finde det nogen steder. Passer de på de forskellige tommer eller skal man finde en der er beregnet til den enkelte slags fælge? Håber nogen kan svare mig, da jeg har det bedst med det er iorden, nu når alt andet spiller smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Center karpsler? De rigtige?
  • #1   28. nov 2012 Hvilket fabrikat er dit fælg? Når du kender det, kan du bestilles dem ved en forhandler der har det mærke. smiley

  • #2   28. nov 2012 Gå på ebay,uk skriv wheel centercab, så for du alle mulige, med mål osv.

  • #3   28. nov 2012 Hvilke centerkapsler mangler de da. Hvis det er dem på din Seat, så ser de da ikke ud til at mangle noget overhovedet.

  • #4   6. dec 2012 Jeg er lidt i tvivl... Kan ikke se noget fælgmærke eller noget, MEN. Når jeg piller de forreste fælge af, og sætter dem op til akslen, eller hvad fanden det nu hedder, så kan jeg løfte den CA. 1-2 op og ned. Min kammerat som er 3 års lærling hos Porsche i Køge sagde at det ikke var normalt og at jeg derfor skulle skaffe mig centerkarpsler hurtigst muligt, men der er ingenting bagi.. Og der er små rystelser i bilen, ved dog ikke om det er grunden til det, eller om det bare er dårligt eller for stramt leje, skæve skivebremser, eller dårlige støddæmpere (Afbalancering og sporring har jeg lige fået lavet). Men, i princippet, hvis der ikke er centerkarpsler i, burde den jo ryster - Ikke?

    Og en anden ting - Jeg er meget forvirret over hvad centerkarpsler er... Min kammerat sagde det er noget der sidder INDE i fælgene.. På Ebay er det den karpsel der sidder udenpå fælgene... Jeg er dybe forvirret...


Kommentér på:
Center karpsler? De rigtige?

Annonce