{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Geographical norway jakke fake?
  • #1   1. dec 2012 hva skal der være på lynlåsen smiley

• #2   1. dec 2012 der står GN på lynlåsen og norway flagene ser ik til at ha synlige fejl?

• #3   1. dec 2012 hvis du går på deres oficielle hjemmeside står der ofte hvem der aut forhandlere. de der hjemmesider www.billig.geo-norway-jakke.dk er alle sammen fake

• #4   1. dec 2012 Du skal tjekke at der stå Geographical Norway på velcroen, samt de er stortset alle med et syet logo på ryggen.

• #5   1. dec 2012 jubidition hva er velcroen?

• #6   1. dec 2012 hvorfor skulle man fake en jakke som koster 700kr ?

• #7   1. dec 2012 det fordi den koster normalt 3200 kr på deres hjemme side den jakke jeg har.. men har købt den i Outlet til 900 kr og det svært og se om det orginal eller ej?
    men har fået 2 års reklamation ret synes den virker orginal da der står os Gn på lynlåsen og flagene er fin syet osv

• #8   1. dec 2012 http://www.miinto.dk/p-262945-geographical-norway-artic-check min er sat meget ned kan jeg se. Men lukningerne ved hænderne sidder der velcro. I den velcro står der national geografic

• #9   1. dec 2012 Tjek om de har løftet nålen ved linjeskift.

Altså. På en fade adidas trøje fx. Hvis de ikke løfter nålen er det et klart tegn på at den er fake.

profilbillede
  • #10   1. dec 2012 Den er helt sikkert original, men du skal ikke tro på den før pris da den er alt for høj. Hvilken jakke, altså model derfra er det? Så kan jeg måske fortælle dig hva den rigtig koster i før pris.

• #11   1. dec 2012 den her har jeg købt i samme farve

http://www.geographicalnorway.dk/geographical-norway-artic-check-jakke-1.html

til 900 kr med 2 år reklamationsret

• #12   1. dec 2012 magnus M de har løftet nålen hvertfald på flagene

• #13   1. dec 2012 okay. ja den model har jeg selvfølgelig ikke lige herude ved mig, men den skal nok passe den pris. Jeg har anorakker derfra som koster 1499 og 1999, på tilbud til 800, og det er ægte selvom det er til den pris. så det skal nok passe. hvor har du købt den henne?

• #14   1. dec 2012 Altså jakkerne laves i Kina så prisen kan sagtens være lav selv om de er ægte. Du skal nok blive glad for den jakke smiley Det er nemlig magen til min. Men du burde have teksten stående i velcroen som jeg skrev. Det er der i hvert fald på min smiley

• #15   1. dec 2012 jubidition jeg er stadig ik med hva velcroen er smiley
    har os lige ringet til det sted jeg har købt den for spørge om det ægte eller fake han sagde den er ægte og de ik på sælge kopi varer i deres lager de for jakkerne fra en leverandør. købte den i Outlet i Tilst i århus men der kun antal styk tilbage i forskellige str men ik flere i str S og M der findes Large og xxl

• #16   1. dec 2012 da de har solgt ringtig mange af dem den stod til 1000 kr så presset jeg lige ned til 900 kr fik kvittering og 2 års reklamation ret

• #17   2. dec 2012 Okay. Men den der skal nok være god nok, det eneste sted du kan finde fake er vist på markeder hvor de kun koster 400, og så nogle hjemmesider, men for det meste så er de også alt for dyre på nettet. Havde en kunde som kom og sagde hun havde bestilt en anorak derfra som jeg har, til 2900. Problemet for kunden var, at hos mig koster den i førpris 1500 og 800 på tilbud. Så der er mange til overpriser på nettet, og det skal man huske og tjekke først.

• Tommy B
    Tommy B Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 3
    #18   6. feb 2013 Geographical Norway har fået ny dansk agent. Der har været mange problemer i Danmark med mærket, da den tidligere agent solgte til gud og hver mand og havde en produktion ved siden af de ægte, men disse jakker var i en rigtig dårlig kvalitet. Så det var ligesom at tisse i bukserne. Nu er han frataget retten til at sælge og en stor sag i retten er på vej med million erstatning i Frankrig. Mærket kommer nemlig herfra og ikke fra Norge som mange tror. Det er også ham der sælger på diverse auktions sider. Han sælger ud.
    I fremtiden vil mange af disse sælgere forsvinde, da de ikke kan handle med den nye agent. Det bliver vel sådan som med Bjørn Borg på diverse markeder, at findes mærket på markedet uden tilladelse, vil politiet blive bedt om, at tømme teltet straks. I fremtiden vil du kunne se på en butiks dør om de er "autoriseret forhandler" ligesom når du kikker efter dankort logoet.

I min butik er vi autoriseret forhandler af Geographical Norway. Så er du sikker på at den er ægte og er 1 sortering. Skulle der gå en syning eller andet har vi en systue tilknyttet og skulle der gå en lynlås skal du ha en ny jakke. Jeg ved hvad indkøbsprisen er, så jeg kan med sikkerhed sige, at du ikke kan købe en Geographical Norway jakke til 500-700 kr. Det kan bare ikke lade sig gøre.

Et godt råd er, at finder du en butik som kun har de populære modeller såsom "Artic" "Bahamas" osv. En autoriseret forhandler har mere en jakkerne. Der er sko, tasker, jogging bukser, trøjer og skjorter og meget mere som udgør dette fantastiske brand, som mange desværre har ødelagt i Danmark.

Du kan tjekke min forretning på www.ezzo.dk

• #19   6. feb 2013 Kig i bilka. Så dem i fields i sidste uge til ingen penge

• #20   6. feb 2013 Tommy B:

Fin hjemmeside. Men de er da lidt dyre de jakker du har?
    I vores kæde sælger vi dem også. vi er 18 butikker. vi sælger stort set alle de modeller vi har, som du også har, 200-400 billigere. udover det, så gør du jo som mange andre modebutikker, sætter førprisen højere, for at kunne sælge dem bedre på tilbud?

• #21   6. feb 2013 Jonas, jeg håber da ikke i sætter jeres førpris højere for det er ganske ulovligt og falsk reklame.

• #22   6. feb 2013 jamen geographical / og national det er vel 2 forskellige mærker i snakker om , der er mixet sammen smiley ?=

• #23   6. feb 2013 Jubidition:
    Nej vores førpris er noget lavere end på den hjemmeside.

• Tommy B
    Tommy B Tilmeldt:
    feb 2013

#24   6. feb 2013 Jonas A-V:

Jeg sender også jakken fragtfri og giver den service med en ny jakke hvis den skulle gå i stykker i lynlåsen. Prøv engang at søge på f.eks facebook hvor der ikke er andet en brok fordi jakkerne går i stykker. Ja det er rigtigt at jeg er ca. 200 kr dyrere end de fleste andre. Men du er så også sikker på 1. sortering. Iøvrigt har jeg solgt mærket siden 2008 og der kunne vi godt få 3000 kr. for en Artic jakke. Men markedet er fuldstændig ødelagt i danmark for disse jakker takket være carport sælgere. Men heldigvis er det et frit land hvor man kan købe sin jakke lige der hvor man ønsker det..... Men tænk dig om!!!!!!

Go dag til alle

• Tim J
    Tim J Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Svar: 2
    #25   6. feb 2013 jonas a.v prøv at læse hvad tommy.b skriver du sælger jo 2sortering .i er jo nok ikke autorisert

• #26   6. feb 2013 Næh jeg sælger så ikke 2. sortering. Vi køber nok flere jakker ind, end Tommy gør, da vi køber til 18 butikker, og fordeler dem ud på det.

Det med at give den service med en ny jakke, det gør vi andre jo også.

jeg har tænkt mig om, men derfor har jeg også lov til at nævne min mening her. lige så vel som du har.

• Tommy B
    Tommy B Tilmeldt:
    feb 2013

#27   9. feb 2013 Hej igen

Naturligvis skal vi alle sige hvad vi mener. Ordet er jo frit her i landet.
    Det glæder vel bare om at lidt kritisk når man køber jakker.
    Jeg er da godt klar over, at der også er mange seriøse forhandeler rundt om i landet. Men lige pt bliver de overskygget af de utrolig mange useriøse som er på markedet. Men jeg håber på, at 2013 bliver et år hvor der bliver ryddet godt og grundigt op.

• #28   1. mar 2013 hold dig langt væk fra de GEO Jakker..
    det er det rene skod..
    står selv i tøjbutik.. og kan sige så meget næste sæson, der kommer der IKKE i vores butik
    magen til dårlig kvalitet skal man dælme lede længe efter.

typiske fejl på ÆGTE Geo jakker:
    Flækker under armene.
    Lynlåsen går i stykker.
    Flækker på ryggen.
    Knapper falder af.
    Lommerne går i stykker.

og Geographical norway har så lavet aftale med butikkerne som sælger jakkerne at hvergang der er fejl og de går i stykker så skal de sendes til deres skrædder, men det er kunderne jo ikke tilfredse med i længden.
    og vi giver så bare pengene tilbage, da de jakker bare skal væk og kunderne skal være glade og have noget ordenlig kvalitet.

men jakkerne kostede hvad 2000-3000kr. ENGANG
    nu sælges de til knap 700 - 1100kr.
    hvorfor mon?.

• #29   1. mar 2013 har godt nok ikke haft problemer med min jakke?? sikker på det er ægte jakker i har haft i jeres butik? For hvis det stof skal flække så tror jeg sgu der skal en seriøst bodybuilder til at tage en for lille jakke på. Syningen i min ene lomme har været gået op, men der blev jakken byttet til en nyt på stedet så vil da bestemt ikke klage over kvaliteten. Tvært imod. Min eksdames lynlås i hendes North Face jakke kan ikke holde sig oppe. Forhandleren har nu været 3 måneder om at finde ud af hvordan sagen skal behandles selv om der står ordret på lablen til jakken der er livsgaranti på lynlåsen...

• #30   1. mar 2013 Syntes nu ikk det er så mange modeller der har det problem med syning under armene. Har kun haft bøvl med 2 modeller der havde det, så dem Har vi ikk mere. Og det med knapperne har jeg kun oplevet få af, i en enkelt model. Resten sf fejlene har vi ikk rigtige haft ude ved mig, så dem kender jeg ikke til.

Så alt i alt syntes jeg man for det meste får meget jakke for pengene.

• #31   2. mar 2013 Hej det der med at løfte nålen gælder det på alt fordi jeg sidder med en trøje fra noget der hedder link som er et fint nærke og der er nålen ikke løftet på fx logo.

• #32   2. mar 2013 9 ud af 10 tilfælde ja...

• #33   2. mar 2013 Nitten godt at den var billig. Men det er kun på nogle af logoerene nålen ikke er løftet og den virker bare slet ikke billig i stoffet osv.

• #34   2. mar 2013 Var faktisk ude i det er der outlet ude i tilst Idag og der var nålen ikke løftet på alle deres Geographical norway jakker men det var godt nok nogle flotte kopier ellers;) de stod til 800kr og der var ydermere 50% rabet ved kassen.

• #35   2. mar 2013 Endte dog med at købe en billabong jakke istedet.

• #36   2. mar 2013 jeg havde ikke købt en GN jakke til 400 kr smiley det lugter langt væk af kopi

• #37   2. mar 2013 Ja lige præcis. Også selvom det var vinterudsalg.

• Jan R
    Jan R Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #38   26. jul 2013 Det kan vel egentlig være ligemeget, hvis du er tilfreds med jakken og er glad for den om den er ægte eller ikke

Kommentér på:
Geographical norway jakke fake?

Annonce