{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af TV 280 kr.
  • Rep. Af asko opvaskemaskine 799 kr.
  • Elektriker - Udskiftning af 2 udendørslamper og opsætning af 1 pendel 1.500 kr.
  • Egeføj 2.800 kr.
  • VVS-installatører. Tømme vand ud af opvaskemaskine 668 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris på Supra tt?
  • #2   1. dec 2012 Med afgift. smiley

• #3   1. dec 2012 Hvis du selv henter den så ja. Her hjemme tror de at de kan få sky-høje priser for deres gamle Toyataér.

• #4   1. dec 2012 Hvis standen er dårlig så er det nok muligt. Venter selv på vurdering på min jeg lige har hentet hjem, men den står som fabriksny så den blir nok ikke billig.. smiley

• #5   1. dec 2012 Ja det vil jeg mene at det er.

• #7   1. dec 2012 Prøv at checke Jeppe på min venneliste, han har en rigtig fin en til salg til en go pris

• #8   1. dec 2012 Afgiften er jo minimum 100.000 kr på sådan en, så umuligt vil jeg kalde det.

• #9   1. dec 2012 Grunden til de høje priser herhjemme er jo at de oftest har fået lagt en masse dyre stumper i bilerne, hvilket hæver prisen en del.
    Men personligt syns jeg ikke man skal købe en Supra efter prisen, men gå efter et veldokumenteret og velholdt eksemplar, hvilket godt kan betale sig i længden.

• #10   1. dec 2012 Intet er umuligt, se på denne side. Ved godt folk herhjemme forventer 100.000kr for deres supra uden afgift. Velkommen til virkeligheden smiley

http://classifieds.pistonheads.com/classifieds/used-cars/toyota/supra

• #12   1. dec 2012 Jeg ville ikke satse på det. HVIS du endelig er heldig at finde en, så er det med garanti med tomatkasse. Hvis du skal have en TT 6speed, så snakker vi omkring 200k. Alene afgiften lå for 4 år siden på 100k, og det var med tabet for RHD, som der siden er afskaffet, samt priserne på afgiften eftersigende skulle være steget siden hen.

• #13   1. dec 2012 http://classifieds.pistonheads.com/classifieds/used-cars/toyota/supra/toyota-supra-twin-turbo-6-speed-manual-trd-black/273138 Denne er den billigste TT 6speed på pistonheads, og så læg MIN 120-130k oven i før den er synet, på plader, pg MED afgift.

• #14   1. dec 2012 FRIMODT: Lyder lidt som om du har ondt i røven eller bare udtaler dig om noget du ikke har sat dig ind i! Efter SKAT kom med deres generelle afgiftsstigning for et par år siden, mener det var pr. 1 januar 2011, så får du svært ved at få en Mark IV`er ind i landet uden at smide min 100K i reg. afgift. Dertil kommer købet af selve bilen, transport, div. syn mv. Samt udskiftning af lygter(6K) til venstrekørsel som vi har i Danmark. Sammenligner du så yderligere med dem der står herhjemme så er der i mange af dem brugt min. 50K på ekstra udstyr og udskiftning af div. dele.

Så et hurtigt regnestykke for den du har linket til der:

54.000 dkk for bilen
    6.000 for nye forlygter
    1500 for nye baglygter
    100.000 reg. afgift(lavt sat, men realistisk)
    5.000 Transport og hjemhentning(dette er BILLIGSTE måde, via færge fra esbjerg, 1 bil over, 2 hjem etc.)

i alt. 166.500

Alt dette er er uden nogen form for ekstraudstyr, som mange af de danske modeller har. Bare en org. front fra f.eks. Do-luck hjemhentet fra USA koster omkring 18.000 incl afgifter og transport. Den du har linket til står rimeligt standart, med undtagelse af alm. vedligeholdt/udskiftede dele, det har de danske nok også! Så ingen forskel der.
    Derudover risikerer du altid at der er noget der skal laves for at den kan synes, udover bare de ting som lygter, der er dyre nok!
    Kort sagt, før du udtaler dig, så sæt dig ind i tingene - Selvom det er svært og kræver tid så gør det - Men det er jo lettere bare at skrive noget........Suk!

• #15   1. dec 2012 Det er muligt at finde en Supra MKIV TT til de penge - hvis du kan leve med at den er højrestyret og ikke står som et suttet bolche.

Der var en til salg i marked i foråret til kr. 165.000;- faktisk i fin original stand, bortset fra et par 18" fælge.

Sådan som afgifts systemet er lige pt. tror jeg ikke det kan svare sig at hente en selv og få på DK skiver. Så skal det kun være fordi at DRØMMEBILEN lige netop står lidt syd for grænsen eller lign.

Find hellere en i DK der har været hele møllem igennem og forhandel om prisen på den. Så kan du med garanti gøre en god handel - og slippe for alt besværet med rejseudgifter, transport af bil, syn, toldsyn, konvertering af lygter (RHD), afgifts usikkerhed, osv. osv.

Det er helt klart købers marked med sådan en bil nu, taget økonomi, årstid, og det generelle marked i betragtning.

-Ronny-

• #16   1. dec 2012 Dvs godt 77000kr, og så skal man lige et smut til GB og hente den. Lad os sige 3000kr oven i hatten for det. Så skal den have LHD lygter til måske 5000kr? + evt mekanikerregning, div sliddele evt+ evt mekanikerregning, leje prøveplader= 2-300kr hvis den skal flyttes rundt nogle gange, så er der syn+toldsyn omkring 1000kr? Nummerplader 1180kr

Så er vi på 86500kr + evt mekanikerregninger UDEN at afgiften er betalt. Ved godt pladerne er med i regnestykket, men de skal jo betales før eller senere alligevel.
    Ergo kan det ikke rigtigt svare sig at købe en hjem uden afgift hvis man kan få en nysynet på plader for 200k

• #17   1. dec 2012 Ja regnestykket løber hurtigt op på bilerne, så rent økonomisk er det samme pris om du køber herhjemme eller importerer. Det er en lang og svær proces at få sådan en bil hjem (ankom med min fra UK forrige mandag, så er igennem hele turen nu her). Men det gode ved at importere er at udvalget er større, så der er stor mulighed for at finde lige præcis den bil man gerne vil have.

• #18   1. dec 2012 Nicki S: Det er helt sikkert også fedt med det større udvalg, så længe man har midlerne til at betale reg. afgiften, for når man ikke kender bilen på forhånd og hvad man ender op med, så er det også svært at sige noget om afgiftens størrelse. Selv hvis du kender bilen, så kan SKAT`s beregnigner jo være helt i hegnet, det er set før jo! smiley

• #19   1. dec 2012 Ja for det giver en mulighed for at få lige præcis den bil man gerne vil have, til trods for det kan koste mange penge. Personligt ville jeg have en original med lav km, hvilket er umuligt at finde herhjemme, så hentede en i England med 56.000 dokumenterede km, helt tilbage fra tiden i Japan. Så er sku os lidt nervøs for hvad afgiften bliver på den.

Men ja, man ved aldrig hvad skat kan finde på af afgift, og tror desværre heller ikke tiderne for at importere bliver nemmere for os folk med interesse for de her biler.

Kommentér på:
Pris på Supra tt?

Annonce