{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.539 visninger | Oprettet:

Forsikring dørmænd?? {{forumTopicSubject}}

Var i byen igår, står og skriver på min telefon og der går en dørmand ind i mig, taber min mobil og den dør. Konfrontere ham med det, han siger jeg ska gå til hans chef og det resultere i at jeg bliver smit i håndjern og der ligger 4 dørmænd på mig. Mit ur bliver også smadret da de giver mig håndjern på.

Har tænkt mig at andmelde det, har været på skadestuen osv for a få lavet en skadesraport. Hvem skal betale 7500 kr jeg har mistet på mine ting?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring dørmænd??
  • #1   2. dec 2012 den lugter af en retssag , få fat i en advokat at-once

• #2   2. dec 2012 ville os gå til en advokat med det samme,

• #3   2. dec 2012 Hmmmm. De må da ikke engang smide dig i håndjern :S

• #4   2. dec 2012 Politi og advokat...de har jo allerede bevist at de ikke er til at snakke med...

Har ikke noget imod dørmænd som udgangspunkt...men der er sgu nogle af dem der er tikkende bomber...har set folk blive smidt ned ad trapper, at der er blevet trukket slagvåben(af dørmanden) o. lign...det er ikke i orden...de skal passe på folk, men de behøver jo ikke smadre en fuldstændig fordi man træder lidt ved siden af....og du har jo din sti temmeligt ren her må man sige...

• #5   2. dec 2012 Simon H.N Det må de så godt. Men mit råd er og ringe til det dørmands firma eller ringe til det ejer af det sted du var i byen... Tror bare ikke du fordækket din mobil, men dit ur tror jeg godt du kan... Men den sidste mulighed er og gå rettens vej...
    Men bliver svært og få noget ud af dem.. Da der ikke er nogen forskel på om det er en dørmand eller privat person der er kommet til og gå ind i dig.. smiley

• #6   2. dec 2012 Simon jo det må de gerne

• #7   2. dec 2012 lyder som om du har skabt dig lidt .... at gå fra at du skulle snakke med chefen til du ligger på jorden .. arrrrhh ..

og at han går ind i dig og at du taber din telefon er jo ikke hans skyld og det er din forsikring der skal dække det med mindre han er MEGET flink

• #8   2. dec 2012 Ja som Michael askholm siger..

Hvis du taber din telefon fordi en mand går ind i dig så har du ikke holdt ordentligt fast i den smiley

Men uret skulle du nok kunne... Medmindre anholdelsen anses for nødvendig

• #9   2. dec 2012 Lur mig om du ikke selv har været bare lidt dum at høre på? Der ligger jo ikke 4 dørmænd ovenpå dig, og smider dig i håndjern, hvis du har gjort som du blev bedt om! Du er garanteret blevet bedt om at kontakte diskoteket på et andet tidspunkt end midt på en lørdag nat, hvor alle de ansatte har travlt. Du har garanteret ikke hørt efter, og er fortsat med at ville diskutere, ikke ville gå når du blev bedt om det osv osv...

Husk nu: der er altid 3 sider af samme sag. Din version, deres version og sandheden!

• #10   2. dec 2012 Og derudover tror jeg du skal være megt heldig hvis du får dækket nogle af dine ting....

• #11   2. dec 2012 Husk på, hvis han går ind i dig, går du ligeså meget ind i ham :-), temmelig sikker på det er din egen forsikring der, eller op af egen lomme.

• #12   2. dec 2012 Har også en forsikring, men der er stadigvæk en selvrisiko der skal betales! og det at man bliver smidt i håndjern og bliver smidt ud bagved og sidder i 30 min med helt blå hænder fordi de er så stramme. Og ved at kalde på min kæreste kommer der en ny dørmand og skubber mig i jorden igen og trykker knæet ned i ryggen på mig. Men sagen bliver anmeldt, så må vi se om der er video overvågning lige der hvor det skete. '

• #13   2. dec 2012 Når du kommer med advokater, og de vil se video overvågning så virkede kamerane ikke den dag, sorry to say smiley

• #14   2. dec 2012 Har prøvet det før smiley

• #16   2. dec 2012 Den sag har du tabt på forhånd smiley og vinder du den, ja så sig lige stedet for så skal jeg da hen og stå med mit rolex ur og min guld mobil med diamanter i

• #17   2. dec 2012 Sider på politi gården lige nu og har været til afhøring, de mener jeg har en sag..

• #18   2. dec 2012 Ja, men som sagt er der flere versioner af en sag... Og de har jo kun hørt din!

Det er ikke fordi jeg skal sige dig imod, eller være på tværs. Men som gammel dørmand, prøver jeg bare at fortælle dig at det er meget, MEGET sjældent der ikke er en grund til at du har fået den behandling du har. Og lad nu politiet afhøre begge sider i sagen, før de/du går ind og afgører om der er en sag eller ej.

Ps.: Man har også noget lettere ved at føle sig rigtig uretfærdigt behandlet, når man har fået lidt indenfor vesten. Faktum er jo bare at du har stået på et overfyldt diskotek, og ikke holdt ordenligt fast i din telefon....

• #19   13. jan 2013 Alexander p... Sgu da noget vrøvl.... Fik en på snitten af en dørmand fordi jeg var flabet... Rørte ham ikke overhovedet... Han fik 7 måneder jeg fik 33.000 kr =)

• #20   13. jan 2013 ta der ud med en masse venner, næste gang der er fest, og smadre dem smiley

• #21   22. maj 2013 En dørmand er jo ambassadør for rigspolitiet, og betjentenes højrehånd.

Har selv kortet - er bare ikke aktiv smiley Men ja, en dørmand vinder 8 ud af 10 sager, og de holder sammen som små tøser, men det sker at alm. dødelige vinder over dem.

Men er der ikke overvågning, det skal der jo være.. Hehe

• #22   22. maj 2013 Nå men så hvis det ik kan gå retfærdigt til, så må du jo finde ham kællingen og smide ham i håndjern og sidde på ham med 3 andre venner!! smiley

• #23   22. maj 2013 @hare gammelt indlæg,men svare da også gerne.du ved jo også godt at hvis der havde været video fra dengang,ville de være blevet slettet eller videoen ikke virke
    @simon , må de godt. men kommer han til skade i deres varetægt,mens han har dem på,blir de erstatningsansvarlig,samt kan blive dømt for misbrug!

syntes næsten historien lyder for godt til at være sand. man smider ikke bare rundt med folk uden grund. er du sikker på du ikke har hidset dig mega meget op over dit tab?(hvilket ville være forståeligt nok)
    men mener du at du intet har gjort,ville jeg da helt klart snakke med politiet,og se om de vil lave en sag ud af det. men var du alene? har du vidner?
    husk hvis de var 4 dørmænd,så siger de 110% sikkert det samme i retten.
    du skal overveje mange ting,før du går videre med det.
    gider du bruge tiden på det?
    er du selv dømt for evt vold før? det vil i en retsag også blive set på. med det mener jeg ,at hvis du skal vidne selv,hvilket du skal, og du feks har en voldsdom, og de 4 dørmænd ikke har,ja hvem tror du så dommeren tro på?
    bare lidt info fra det virkelige liv.
    tror der mangler lidt i denne historie,men ellers en super træls historie.
    ellers har du vel en indbos forsikring der kan dække?

anyways,hvad endte det med?

• #24   22. maj 2013 gammel tråd ja, men du har vel en indbo forsikring der dækker det.!

• #25   22. maj 2013 Self slap de som de plejer, men indbo dækker intet smiley den sag er ude a verdenen smiley

Kommentér på:
Forsikring dørmænd??

Annonce