{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.951 visninger | Oprettet:

Garantisag - Audi Amager {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Jeg er røget ind i lidt af en kattepine.

Min Audi A4 fra slut 2008 ville pludseligt ikke starte for et par mdr siden. Hvorfor jeg fik Audi mobilitetsservice til at køre den ud til SMC biler på Amager.

Jeg ventede i spænding på et opkald, hvilket skal sige, at de er ufatteligt ringe til, de hverken svarer på opkald hvor der er lagt besked, eller tager telefonen.

Omsider ringer de, og han siger at den bliver lavet på Audis regning. Den er hoppet i kæden, hvilket er sket før, hvor de ligeledes har lavet det Audis regning. Jeg henter bilen, og modtager et par dage senere regningen, hvor der står "UB" (uden beregning) ud for alle beløbene.

Nu er der som nævnt gået et par måneder, og ind af døren kommer en regning der beløber sig til DKK. 36.127,87, med den begrundelse af de sidenhen har fundet ud af at bilen er chippet, hvilket den rigtig nok er.

Kan de godt det?

Fakta er:

De har oplyst per telefon og per regning at den er uden beregning

Så vidt jeg ved, så burde de vide at den er chippet, i henhold til den sidste reparation, hvor de opkrævede delvis-betaling

De har kørt i bilen

Jeg er ikke blevet stillet muligheden for, at selv vælge værksted, eftersom de bare har repareret den, da det var en garantisag.

Hvad mener i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Garantisag - Audi Amager
  • #1   3. dec 2012 ring til fdm tro de kan svare dig best

• #2   3. dec 2012 Argh det chipning er noget bæ når det gælder garantisager.

De er i deres fulde ret til at kræve det fulde beløb og grunden til at de først henvender sig nu, kan være fordi at styreboxen er enten blevet opdateret eller udskiftet. Dvs. de udlæser fejl og data og ser uoverensstemmelserne.

• #3   3. dec 2012 ja du mister garantien ved at chippe.. det ved alle

• #4   3. dec 2012 Al garanti bortfalder når den er chippet. Sådan står der i vistnok alles garantibestemmelser.

• #5   3. dec 2012 Ja det kan de godt

• #6   3. dec 2012 Det er du fanme træt af!

• #7   3. dec 2012 og hvad sker der folk råber og skriger om af vw og audi er holdbare.. du er den 8-9 på bg som har problemer med deres audi som er på samme alder som min peugeot.. det er jo vildt det der...

• #8   3. dec 2012 Emre:

Og den holdning har jeg stadig smiley

• #9   3. dec 2012 VAG er mindst lige så defekt som gennemsnittet. Det er tom snak at påstå at de holder bedre end gennemsnittet.

• #10   3. dec 2012 Essens er jo at de først kommer efter reparation, hvortil de i første omgang har sagt at den er uden beregning, og derefter, efter reparation, kommer og kræver betaling.

Skal man ikke stilles en valgmulighed i sigte, inden reparation, altså havde det ikke været en garanti sag, så skulle man vel selv have lov til at vælge hvilket værksted der skal udføre opgaven?

• #11   3. dec 2012 Er desværre ikke FDM medlem, så pt. overvejes der rettens vej.

• #12   3. dec 2012 Jeg mener bestemt ikke de kan sende dig en regning, når du først har fået noget andet på skrift! Audi's fejl, ergo må de æde den.

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 862
    #13   3. dec 2012 Drop både chip og retsag.. Det kan bedst svare sig. Chippen ødelægger motoren igen, og retsagen taber du smiley

Men det er sgu for dårligt. Det kan vi hurtigt blive enige om !!

• #14   3. dec 2012 Og det er ikke en gang chippen der ødelægger noget.

Audi A4 1.8T fra slut 2008 har en generel fejl der gør at de hopper i kæden, har intet med chipningen at gøre.

Jeg må tage den med min advokat og evt. melde mig ind i FDM.

• #15   3. dec 2012 Hvis det ikke er en chiptuning som VW har godkendt/sammenarbejder med så er der ingen hjælp i garantisager.
    Oettinger laver chiptuning til vw som ikke går udover garantien/garantisager.

• #16   3. dec 2012 Det er ligemeget om chippen ikke er skyld i fejlen, når den er chippet uden vw's viden, så er der ingen hjælp.

• #17   3. dec 2012 Pil chippen ud og så må de jo se hvad de så vil gøre.

• #18   3. dec 2012 Jeg er med på at chip tuning ødelægger garantien.

Den er chippet ved http://www.jbturbochip.dk

• #19   3. dec 2012 Alt andet lige, så har du ringet til mobilitetsservice, og har du ikke i den forbindelse gjort dem opmærksom på at du ville orienteres før en eventuel reparation, og samtidig ikke har gjort dem opmærksom på chipningen, så kan de ikke andet end gå ud fra at bilen er i orden, og derfor vil den blive lavet på garanti/kulance.

Når de så finder ud af bagefter at bilen er chippet, så er sagen lige pludselig anderledes, og du hænger derfor på regningen.

Det er sure lærepenge, men når du ikke har fulgt forskrifterne, så er der generelt set ikke noget der dækker.

Men til dem der siger "det er for ringe", hvis ikke bilen havde været chippet, og den havde overholdt de autoriserede services, så ville hele reparationen være dækket, selvom bilen er ude over den normale garanti på 2 år.

• #20   3. dec 2012 Så var det jo jbturbochip du skulle have kontaktet da bilen gik i stykker smiley

• #21   3. dec 2012 Jeg kan så absolut heller ikke se andet end det er ejeren der "har taget chancen" og tabt.

• #22   3. dec 2012 Audi er fabrikanten, dem der laver sager på garantien, JB har jo ikke noget med det at gøre. Kunden har helt frivilligt købt et tuningsprodukt der ikke har noget med Audi at gøre.
    Jeg er enig i at det ikke burde spille ind på garantien, da det er en mekanisk fejl der ikke har relation til chippen.

• #23   3. dec 2012 Skriver du ikke, at de har været bekendt med chiptuningen i forbindelse med en tidligere reparation? Eller har jeg misforstået noget?

<i>"Så vidt jeg ved, så burde de vide at den er chippet, i henhold til den sidste reparation, hvor de opkrævede delvis-betaling"</i>

Hvis de vidste - eller burde vide - at den har været chiptunet, så kan de ikke bare komme og kræve pengene betalt efterfølgende. Den er stensikker. Men hvis du har undladt at fortælle dem det, så har du en dårlig sag.

• #24   3. dec 2012 Du har valgt at chippe din bil. så det er din regning. en lagerarbejder eller værkstedschef er ikke nødvendigvis inden i sagen da de siger UB til dig. at de senere finder ud af at den er chippet så det fuld forståeligt de sender en regning på 37.000kr da de ikke skal lave det gratis da din garanti udløber ved chipning...

at de overhovede stadig laver den på garantien efter 4 år er utroligt ikke det indtryk VAG koncernen generelt har givet mig.

• #25   3. dec 2012 Sidste gang den gik i stykker er ca 2 år siden, hvor jeg, såvidt jeg erindre, skulle betale arbejdsløn, mens de dækkede materialerne, fordi den netop var chiptunet, og det var ligeledes Audi Amager der lavede den reparation.

Det jeg finder aldeles utilfredsstillende er Audis oplysningsniveau, jeg har selv skulle kime dem ned for at få nyt, og da så ringer, så oplyser de mig at den er uden beregning, hvilket jeg naturligvis bliver lykkelig over.

Jeg henter bilen, og modtager nu en regning med en lille notits om at den er uden dækning. Intet opkald, men bare en regning modtaget med posten.

Særligt når man "tror" at man er homesafe, med en tidligere modtaget regning, hvor der står "uden beregning" over det hele.

• #26   3. dec 2012 Ydermere, så blev jeg sidst kørt til nærmeste togstation, hvortil "lærlingen" der kørte mig, kunne mærke at bilen var chiptunet.

Hvis en lærling kan mærke det, hvordan kan en uddannet mekaniker så ikke?

• #27   3. dec 2012 Generelt set er reparationer ikke dækket, hvis den er chiptunet. <b>Men</b> hvis Audi burde vide det, idet de tidligere har fået det oplyst i forbindelse med en reparation, hvor du i øvrigt selv har betalt, så mener jeg helt bestemt ikke, de kan slippe for selv at betale den, <b>når</b> de er "kommet til" at oplyse dig om, at den er uden beregning.

• #28   3. dec 2012 Der er den store forskel at for cirka to år siden var der garanti på bilen.
    Umiddelbart er det sikkert heller ikke den samme mekaniker der har lavet bilen denne gang, og muligvis en anden værkfører der har godkendt reparationen. Derudover

Men højest sandsynlig er den blevet godkendt ved importøren, hvorefter de har fået delene retur, og de har så undersøgt dele/logs, og fundet ud af bilen var chippet, hvorefter de ikke vil dække det.
    Dette vil de ofte ikke finde ud af, før de enten er blevet oplyst om det, eller har fundet ud af det gennem undersøgelserne.

Jeg kender ikke til nogen steder hvor de registrerer om bilen er chippet eller ej, men det vil ofte blive undersøgt ved garantireparationer.

• #29   3. dec 2012 Korrekt som Brian D skriver det.

• #30   3. dec 2012 Det er sandsynligvis korrekt som Brian D skriver, ja. Men det ændrer ikke på det faktum, at manden er blevet lovet en gratis reparation på trods af, at han tidligere har oplyst om tuningen (som jeg læser det). Derfor har han jo i god tro ladet bilen reparere ifølge aftale uden beregning - og så kan man ikke bare sende en regning til ham efterfølgende.

• #31   3. dec 2012 Jeg læser ikke ud af det der er skrevet, at han har en aftale om at det skulle være uden beregning, før reparationen rent faktisk var udført.

Og som jeg læser det, så fandt de også sidste gang ud af at bilen var chippet, uden at han selv oplyste det.
    Men skal aldrig forudsætte at de kan gætte sig til ændringer du selv har fået foretaget på bilen, og ej heller forudsætte at de husker disse oplysninger to år senere.

• #32   3. dec 2012 Antaget at du har ret - det har jeg ikke forholdt mig yderligere til - så er det alligevel irrelevant. Både hvorvidt de selv fandt ud af det sidste gang, og hvorvidt det er aftalt på forhånd eller ej.

Ved en retssag vil man vurdere, om værkstedet burde vide, at bilen var chiptunet, da man aftalte med kunden, at bilen blev lavet uden omkostninger for ham. Her vil man for det første altid beskytte den svage part, forbrugeren - og for det andet må man jo konstatere, at det kun er rimeligt at antage, de burde vide det på forhånd, da det jo netop var betingelsen for afgørelsens udfald ved den første reparation.

Dermed - for at opsummere - kan man sige, at hvis de blot havde sendt regningen til ham uden at have aftalt andet først, måtte han selvfølgelig blot betale. Men nu, hvor de i første omgang lover, at det er gratis, og efterfølgende kræver penge, mener jeg ikke, de har noget at komme efter.

• #33   3. dec 2012 chip den til orig. det har du fået gjort for eet år siden efter du skulle betale ved forrige rep.
    Lad være med at betale.
    Henvis til den regning du har fået med en masse UBer og tag 10 kopier af den så du har den... Lad være med at kontakte dem og tag ingen diskussion over tlf, og henviser de til chipning så ved du ikke noget om det.

Nægt at betale idet du ligefrem har på skrift at de betaler regningen.
    Det er lige på vippen, men jeg selv havde så punkt eet ikke afl en chippet bil til kulance/garantirep. Men her har det jo intet med chippen at gøre. Var der smeltet et stempel eller andet så var det noget andet.
    Så må de alternativt tage den i retten, hvor du så kan fremvise en bil der er std, og en regning der skriftligt beviser at bilen skal rep. uden beregning. Og inden det, så slet da lige denne tråd. smiley

• #34   3. dec 2012 Alfist N:
    Det er altså noget bullshit at sige chippen ikk kan have gjort det der...
    Du piller ved motorstyringen.. Kan påvirke bilen på mange måder ja..

Siger ikke at det er det der har gjort det, men vil heller aldrig udelukke det..

• #35   3. dec 2012 ændrer chipningen på knastens taktning, spænding på kæden osv osv? Ændrer chipning på knastkædestrammerens egenskaber?
    Tal ordentligt og lad være med at bruge bullshit eller lign. over for mig.

• #36   3. dec 2012 Alfist N:
    Du får motoren til at yde mere hvilket kan lede til at andre ting fejler..

Der er jo også en grund til at du fx mister garantien når du piller med softwaret på en telefon..

Det producenten har lavet skal du nok regne med er i 80% af tilfælde bedre end det lort folk får folk til at lave på deres bil.. Kan godt være den yder mere, men det har konsekvenser over længere sigt..

Tja, jeg skriver som jeg gør.. At jeg siger det er bullshit du lukker ud er jo ikk et et angreb imod dig på den måde.. Påpeger bare at det ikke er helt korrekt det du skriver..

• #37   3. dec 2012 Haha er jeg den eneste der undre mig over hvorfor der ikke er en eller anden Toyota tosse der endnu ikke har sagt.

Du skulle have købt en overfed, lækkert kørende, rasler ikke fra instrumentet, køre godt, køre langt på literen, smukt interiøret, og nyeste teknik inden for autobranchen

corolla!,!,!

• #38   3. dec 2012 Kære Emre.
    Nå - du påpeger at du mener at det ikke er korrekt hvad jeg skriver, eller er du alvidende herinde? Dvs det du siger er sådan det er? Hvad er dit fundament for at udtale dig om disse ting, er du mekaniker, ingeniør?

Dvs du vil også postulere at hvis Lars K havde afl. sin bil med et defekt baghjulsleje under garantidækning, så ville der også være en kausal sammenhæng med en evt chipning og det defekte baghjulsleje?

Var det feks tilfældet at Audiens ventiler var hamret i stempel fordi man havde fjernet omdr. begrænsning via chipning ville Audi kunne præsentere en direkte sammenhæng mellem chip og havari. Fejl på gearkasse, og alt fra krumtap og ud der leverer den forhøjede kraft pga chip - ingen dækning og rimeligt, fordi man via chipning har forhøjet belastningen. Men der er ikke et højere pres på knastkæden/strammer, den mærker ikke hestekræfter. Den kan påvirkes af en hurtigere acc af selve kæden ikke kræfterne motoren yder og mht omdr kommer jeg tilbage til det.

Her er det en kendt fejl som de rep. pr kulance og de kalder et bluff ved først at sige god for kulance rep., udføre rep., tjene på det, for så allligevel sende manden en regning. Jeg ville kalde deres bluff og lade dem bevise at motoren var chippet da motoren havarerede.
    Dertil...Et tænkt eksempel. 180hk ved 6500omdr uden chip kontra 205hk med chip ved feks 6600omdr...der er ingen forskel på belastningen af kæde, strammer eller lign. Det er et låst, fikseret system. det er taktet og igen, kræfterne motoren yder mærkes ikke mellem krumtap og knasthjul, kæde osv. Det eneste der ville kunne påvirke var førnævnte en ekstrem hurtig acc af kæden, at bilen pludselig tog så vanvittigt mange omdr at centrifugal/centripetal kraft på kæden gjorde at kædestrammer ikke kunne holde kæden pga for højt pres. -Jeg regner ikke med at Lars K's bil tager 9.000 omdr.?

• #39   3. dec 2012 Alfist N:
    Det jeg siger er at man aldrig vil kunne udelukke chipdelen ved sådan en fejl..
    Og nej defekt baghjuls leje er jo noget andet samme fx hvis en termostat eller køleslange går..

Har bare hørt meget om at på minierne især at kæden har det med at rykke sig på turbo modellerne pga dårligt software..
    Kædestrammeren skulle være elektronisk reguleret eller sådan noget?

Men kan jo være jeg tager fejl så.. Er hverken mekanikker eller ingeniør (endnu)..

er dog enig med dig om at de ikke burde kunne sige det først er fikset af audi uden betaling og så bagefter komme med en regning..

• #40   3. dec 2012 mikkel R
    fordi Toyota ikke kan hamle op med Audi´s desing inde og ude.
    toyota fuckede alt op omkring skiftet til 2000 eller et par år efter...

en audi er da en pæn bil. koster desvære ca det samme som BMW eller Mercedes og så havde valget ikke været svært for mig.

fuldt forståeligt at du ikke regnede med den regning. men tror ikke der er meget at gøre en dialog så den måske bliver splittet ligesom sidst men det er din egen skyld da den jo er chippet. håber på det bedste for dig. men 37.000kr det er 3 gange min VB´er

• #41   3. dec 2012 Hehe ketil, det var faktisk lige nøjagtig dig jeg tænkte på da jeg skrev det:)

Og jeg synes også det er synd med toyotaerne.

Robuste biler, men pæne synes jeg sku ikke de er

• #42   3. dec 2012 37000kr er bare en tøseregning, faktisk det samme som jeg lagde for gearkasse og kobling, optimeret styreboks = ingen garanti

• #43   4. dec 2012 En anden ting der kan være værd at diskutere, i forhold til retsag osv.

Sidst da jeg motorskaden skete, på samme måde som nu, blev bilen lavet på kulance, til trods for at den var udenfor den 2 årige garanti periode, også dengang var bilen chippet.

Så man kan vel godt slå på, at jeg fik indleveret bilen igen, ligesom sidst, og at de så siger, at bilen er lavet uden beregning, så kan jeg jo ikke vide bedre, i forhold til at det var samme sag sidst?

• #44   4. dec 2012 Den kan du så kun bruge, hvis det reelt kan sandsynliggøres at de har vidst, dem var tunet på det tidspunkt. Det bliver jo svært.

• #45   4. dec 2012 ... og det argument, at de en gang har repareret den gratis af ren og skær venlighed er heller ikke et udtryk for, at de altid skal gøre det smiley

• #46   4. dec 2012 De har jo kørt en guided og så sent en diss online, så du kan ikke bare sige den ikke var tunet, det kan de hurtigt modbevise at den var.

• #49   7. dec 2012 Jeg meldte mig ind i går, og sagen er nu under behandling af FDM´s rådgivning og jurister.

Så må jeg se hvad der kommer ud af den.

• #50   7. dec 2012 Lars

meld dig når der er nyt. lidt spændende

• #51   8. dec 2012 følger lige med.

• #52   11. dec 2012 Jeg har nu fået svar fra FDM, og et yderst positivt et af slagsen.

Min opfattelse er, at værkstedets tilsagn om at foretage reparation uden beregning i det konkrete tilfælde er bindende for værkstedet, og ikke kan trækkes tilbage efterfølgende.
    Jeg kan forstå at værkstedet/mobilitetsservice på intet tidspunkt i forbindelse med modtagelse af dit opkald eller ved efterfølgende modtagelse af bilen gjorde dig opmærksom på, at det var en betingelse for tilsagn om vederlagsfri reparation at bilen ikke var ’chippet’. Det fremgår sandsynligvis af garantibetingelserne i din bils servicehæfte, at det er en forudsætning for garantimæssig behandling at en bil ikke er konstruktivt forandret i forhold til original stand, herunder at den ikke er ’chippet’. Men garantiperioden er jo for længst udløbet i din sags tilfælde, og derfor kan jeg ikke se at værkstedet vil kunne påberåbe sig garantibetingelserne for det pågældende tilsagns vedkommende, ligesom jeg heller ikke mener at du skulle have vidst/indset, at det var en forudsætning for kulancemæssig behandling at garantibetingelserne var opfyldte. Når garantiperioden er udløbet er garantibetingelserne ikke længere relevante – medmindre de direkte påberåbes af værkstedet inden reparationen påbegyndes.
    Jeg synes derfor at du har en stærk sag og gode chancer for at slippe for at skulle betale det pågældende beløb som du efterfølgende afkræves.
    Min anbefaling er at du meddeler værkstedet at du har rådført dig med FDM og at FDM har bekræftet dig i, at værkstedet har givet et bindende og vilkårsfrit tilsagn om reparation, som de ikke efterfølgende kan indfortolke næmere vilkår for at have givet. Og at du derfor vil opfordre dem til at bekræfte, at de vil trække betalingskravet tilbage.
    Såfremt værkstedet herefter meddeler dig, at de fastholder betalingskravet, vil jeg anbefale at du indgiver klage til Ankenævn for Biler, der herefter må afgøre sagen. Det koster 500 kroner i gebyr at få behandlet en klage ved Ankenævnet for Biler, som du får refunderet hvis du får medhold. Hvilket jeg mener at der er ganske rimelige udsigter til.

Yderligere har de skrevet:

Jeg tænker i øvrigt at du med fordel allerede nu kan meddele Audi, at du vil indgive klage til Ankenævn for Biler såfremt de fastholder betalingskravet, da dette formentlig/forhåbentlig vil kunne motivere dem yderligere til at genoverveje sagen. Det er de færreste værksteder der ønsker en sådan proces hvis de kan undgå det. Dertil kommer at værkstedets udgifter, såfremt de taber sagen, er ganske omfattende, da nævnet har hjemmel til at pålægge den tabende erhvervsdrivende part at afholde sagens omkostninger (typisk omkring 14.000 kroner). Forbrugeren derimod kan kun tabe klagegebyret uanset sagens udfald.

Alt sammen er noteret i en mail, og fremsendt til Audi Amager.

• #53   11. dec 2012 Go stil smiley Bare vis dem..

Og nice nu ved jeg der er noget der hedder Ankenævn for biler smiley

• #54   11. dec 2012 Den sag tager en for mig forbavsende drejning, men logisk nok når man hører advokatens fortolkning af det.

• #55   11. dec 2012 Det var heller ikke de store forventninger jeg havde til sagen.

Men ikke desto mindre giver det ganske fin mening, når man læser FDM´s jurist udlægning.

Nu afventer jeg blot svar fra Audi, om de har intentioner om at gå videre med sagen.

• #56   11. dec 2012 Det er sgu spændende det her :)!

• #57   23. jan 2013 Hej Lars.

Hvordan gik det med din sag?

• #58   24. jan 2013 Der arbejdes stadigvæk på den fra Audis side.

De har deres jurister til at kigge på den, og der har tilsyneladende være en del "sygdom" i den afdeling, hvilket der ligeledes har været på deres værksted.

Så jeg har endnu ikke fået svar, til trods for at jeg har rykket dem 3-4 gange.

• #59   24. jan 2013 i den næste rykker du sender, så sig at hvis du ikke har fået svar inden for 5 dage indgiver du en klage til Ankenævn for Biler, hvis det ikke får sat skub i dem, må de jo bare bide i det sure æble

• #60   24. jan 2013 Tjah - tjov - men har nu tænkt at give dem en chance for at kigge på det, også må jeg tage den derfra.

Dog ligner det, efterhånden, en ganske normal grad af service fra Audis side. Lidt alá hvis man skal i kontakt med deres værksted, de første 5-6 opkald bliver ikke besvaret, og når man så ligger en besked, så bliver der ikke ringet tilbage.

Det er umuligt at følge et forløb uden selv at skulle rykke hele tiden.

• #61   17. jun 2013 Til de der har fulgt denne sag, og stadigvæk afventer en konklusion.

Så kan jeg lykkeligt informere, at Audi har slettet deres regning til mig, og at jeg dermed "slipper" for regningen.

FDM´s indblanden må have været det der gav udslaget.

Jeg måtte selv rykke dem for et svar, og to gange var jeg i kontakt med Semler gruppens jurist, der sagde at sagen var givet tilbage til Audis værksted, begge gange sagde hun, at hun ville bede ham ringe til mig.

3 gang sender jeg en mail til juristen, med Audis værksted kopieret ind, at jeg afventer et svar vedr. min sag.

I mellemtiden har de sendt en rykker til mig, på den regning jeg har liggende fra dem. Hvilket gør at jeg sender en mail til dem.

Efterfølgende dag, ringer Audis værkstedschef og fortæller mig at han sidder med en kreditnota, og at regningen er slettet i deres system, samt starter en længerevarende klagesang, om at han ikke ved hvor han skal få dækket hans regning, og at personen der tog i mod min bil, ikke længere var ansat hos Audi (ikke en konsekvens af min sag).

Men jeg er glad - jeg slipper for en regning på 35.000. smiley

Hurra for FDM.

• #62   17. jun 2013 fedt at høre... og værkstedschefen kan da sætte sig ned og synge for sin syge moster i stedet!..

• #63   17. jun 2013 Nice! smiley og god stil du har holdt tråden opdateret smiley

Fdm er sku nice når det gælder sådan noget.. smiley

Kommentér på:
Garantisag - Audi Amager

Annonce